5.8.10

Avatar The Legend of Korra | yeni avatar serisi geliyoor!

Yazı: Avatar The Legend of Korra | yeni avatar serisi geliyoor!

Konnichi wa :) Avatar The Last Airbender dizisini sevenler beklenenleri karşılamayan son film ile hayal kırıklığına uğramışlardı. En baştan taa fragmanlardan anlamıştık aslında lan kesin kötü olacak diye. Lanet olsun adam sana berbat ettin güzelim hikayeyi:) Ve beklenen de oldu zaten huhe:) Ama sevenlerine acımış olacak ki Nickelodeon kanalı yeni bir Avatar serisinin başlayacağını duyurdu geçen günlerde. Biraz şekillensin olay diye bekledim yazmak için. Güzel şeyler var.


Yeni animasyonumuzun adı. Avatar: The Legend of Korra. Hikaye son havabükücü Aaang'ten 70-75 yıl sonrasını anlatıyor. Korra diye bir kızımız var. Evet yeni avatar bir kız :) 2011 yılında bizlerle olacak yeni seri. Heyecanla bekliyorum vallahi. Hiç bir tv serisini hem de animasyon çizgi film olmasına rağmen böyle düzgünce takip ettiğimi hatırlamıyorum. Büyük adamlar bunlar huhe:) Gavur yapıyor :)

Bu seri de Katara ve Aang'in oğlu (ismi Tenzin) var Korra'ya hava bükmeyi falan öğretiyor. Değişik karakterler göreceğiz yani. Ama ilk seriye göre daha kısa olacakmış sanırım. 12 bölümlük. Eğer beğenilirse devamı gelir diye düşünüyorum ben yine de. Eski karakterlerden sadece galiba Ateş kralı Zuka hayatta ve evli. Ölmez lan o :)

Ayrıca yeni avatar kız Korra; asi, bağımsız yaşayan, korkusuz yani erkek fatma biri olacakmış. Değişik olacak yani. Avatar The Lst Airbender sevenlerin bunu da dört gözle beklediğine eminim. Umarım film igib olmazda yine güzel güzel seyrederiz :))

Yeni dizi ile ilgili şu an her hangi bir video falan yok. Ama sadece yukardaki görsel mevcut büyük boyutta. Korra ile ilgili ufaktan bir ipucu ama çok ufak bu resim :) Aang'in yerini doldurmak zor ama bakalım :))

Hayırlısı olsun bebişim değil mi :) Merakla bekliyoruz. Ama filmden daha iyi olacağı kesin, o kadar kötü olamaz hiç bir şey :))

Güncelleme: Avatar The Legend Of Korra İlk Trailer çıktı!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 20 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Şu avatar'ı izlemek bana bir kısmet olamadı damatçım, sorma gitsin. Aslında herkes sinemada izlemediysen hiç izleme diyor.Kimisi çok beğenmiş, kimisi de o kadar nefret etmiş. Herkesin görüşü iki uçta, idare eder diyene hiç rastlamadım.

  2. ben gittim izledim beğendim film çıkışı tüm suları bükmeye çalıştım zuhauhauh böyle bir etki yaptı ama animesini izlememiştim

  3. Tuğçe: İzleme değmez. 3 boyutlu demişler öyle bir sahne yok gereksiz :) Filmde dizideki gibi değil. aang'in sempatik halinden eser yok robotik bir film bence, soğuk bööö yani :)) Korsanı bekle onu hak ediyor :) Çizgilimini izlemeye devam haftasonu iyi gidiyor hala :))

    Hippilazman: Animesini izle kesinlikle kuzum, diyeceksin ki lan bu da filmmiydi bu daha güzelmiş :))

  4. herhalde ilk 2 sezonu bir 4 kere izlemişimdir.
    en sevdiğim çizgi film hatta bahanem olsun diye bezelyeye gel birlikte izleyelim diyorum o ben sevmiyorum diyor. Sonra ben hala çozuk gibi çizgi film izleyen anne posizyonuna düşüyorum. :(

  5. bugün aldığım en güzel haber :)

  6. Efsa: huhe:)) ben de izliyorum ama çizgi film ötesi bir şey bu. Bir de tekrar tekrar izliyorum sıkıılmadan var mı tılsım ama :) Avatar izleyen anne en güzel anne :))

    Mehmet: Bu haberi duymana aracılık ettim o zaman, harikayım :) Şimdi sen de bunu 10 kişiye iletiyorsn mutluluk zinciri oluşturuyoruz :))

  7. Shaymalan batırmış diyorlar her yerde,hatıralarımdaki güzel avatar yok olmasın diye çok uzun süredir filmini beklememe rağmen izlemeye korkuyorum.

  8. 12 bölüm çok azmış ama ya, tüh :)
    ayrıca hakkaten var bişey, aynı bölümleri kaç kere izlese de sıkılmıyo insan :D

  9. Oleeeeyy!! Keşke eski karakterlerde olsaymış, ama olsun, filmi izlemedim daha ama anlatılana göre kötü, bu kötü filmi unutmak gerek, çok güzel hareket:P

  10. Fuat edasında ovv yeah man diyorum.

  11. Gaia: evet batırdı malesef. Bu yeni animasyon Shaylaman'ın saçmalığını kapatacak unutturacak umarım bize :)

    Roskunzel: Evet 12 bölümmüş ama dediğim gibi belki değişebilir az çünkü haksızlık :))

    Ukturk: Yeni karakterlerin de önünü açmak gerek ama huhe:))

    Caner: :)) huhe aynen öyle :D

  12. animelerin filmleri yapılmasın bırakın olarak kalsın. death note, dragon ball şimdi bu. hepsi hüsran.

  13. Evet animeler anime olarak kalsın yeni serileri çekilsin efsane olsunlar hiç bitmesinler :))

  14. Adsız dedi ki...

    üzülmeyin çok büyük ihtimalle 12 bölümden sonra devm edecek.Çünkü the last airbendde önce 1.seon yayınlandı.Gerisi sonra geldi

  15. Adsız dedi ki...

    Damat bitmesin diyosunda al sana naruto adamlar bitiremedi bi türlü animeyi yaw artık yeter sıkıldık diyo millet adamlar inat

  16. Adsız dedi ki...

    Aang'i 75 yıl sonra ruhlar dünyasında göreceğiz hadi bakalım hayırlısı :D

  17. Adsız dedi ki...

    Avatar için azula kaçıp ozai hapisaneden kaçırcak, zuko annesini bulmaya açlışıcak felan diyorlardı hatta azula ozai felan ormanda giderken eski bir büyücü ile karşılaşcak büyücü ozaiye bükme gücünü yeniden vericekti felan... demekki bu korra doğruysa bu faso fiso oldu :(

  18. Adsız dedi ki...

    The Last airbender'ın yerini Tutamazz yhaa .d.d 3 sezonunun üçünüde en az 4 kez izLemişimdir. Halada izliyorum .d.d ve haLa sıkıLmadım .d.d
    asLında Hikaye çok yarım kaLdı.HaLa bir sürü soru işareti var.Zhuzhu'nun anneciğine nasıL kavuştuğunuda görebiLseydik.. NereLerdeymiş Hanımefendi. NeLer yapmış sürqündeyken :D
    FiLm konusunda;; FiLmi izLedim. EfektLer qüzeL. Ama oyuncuLar oLmamış yaa.Sokka'yı öyLe bi canLandırmışLarki FiLmde dokunsan ağLycak .d.d qözLer faLn dolu doLu srekLi .d.d (Jackson Rathbone sağoLsun... vampir oLarak kaLsaydı keşke) uyuz oLdum. Aang ise umutsuz bi çocuk gibi oLmuş.Kısaca teknik oLarak iyi diyebiLsemde Filmin tümü hakkında güzel diyemiyorum.Bence Anime'den çooo..ok uzak oLmuş (: Avatar hakkında sadece bişeyler duyupta izlemeyen birisinin etkilenip ondan esinLenerek yaptığı bi film gibi daha çok :D

  19. Adsız dedi ki...

    Bence çok ama çok gereksiz bir devam serisi olacak. "Avatar: Son Hava Bükücü" yetti ve hatta arttı bile. Bence gereksiz. Ayrıca film o kadarda kötü değildi.

  20. Adsız dedi ki...

    acaba ne zaman avatrın yeni bölümlerin türkçe dublajlarını izleyeceğiz arkadaşalr merak ediyorum...


Leave a Reply