24.7.10

Eski manitalara | sen gittiğinden beri mektupları 2

Yazan: Ukturk | 24.7.10 | Kategori: , , , |
Yazı: Eski manitalara | sen gittiğinden beri mektupları 2

Merhaba sevgili eski manitalarım. Normalde bahsetmem sizlerden ama canım sıkıldı sıcakta evde otururken, akşam olmasını beklerken yazayım dedim. Bu mektup sizin için. Az veya çok bir hukukumuz var sonuçta. Kadir kıymet bilen bir insanım ben biliyorsunuz. Unutmadım yani sizleri. Aslında unuttum ama sağolsun telefon defterim hatırlatıyor isimlerinizi. Silmedim evet, belli olmaz kıtlık var, açlık var, savaş var, tedbirli olmak gerek. Bir nevi koleksiyon olarak düşün. Hem her birinizin ismi bana yaptığım farklı farklı hataları hatırlatıyor, daha da olgunlaşıyorum.

Eee şimdi siz biraz deneme tahtası oldunuz gibi ama gelişimimde çok emeğiniz var hakkınızı yiyemem şimdi. Güldük, eğlendik bitti. Ayrıca evdeki tabaklar, bardakların ve çatal bıçaklarında selamları var. Öpüyorlar sizleri.:P Bıçak Süleyman'ın özel selamı var bir mesajı ile birlikte özel birisine. Kim diye sordum o kendini biliyor dedi:P "Hiç kimse dokunmadı tenime senden sonra o kadar yumuşak. Özlemlerdeyim :)" Bıçağı bile yoldan çıkarmışsınız :P


Şimdi kimlerin hayatlarını zindan ediyorsunuz, kimlerin paralarını yiyorsunuz, kimlere yaranmaya çalışıyorsunuz bilemem ama ben sizlersiz daha mutlu olduğumu farkettim. Böyle manitasız zamanlarımın daha mutlu oldunu öğrendim artık. Arkadaşlarımla, kuzenimle birlikteyken falan daha mutlu olduğumu anladım. Eee geyik candır değil mi :) Bizmkisi başka bir şeydi zaten duygusal değildi kesinlikle.

Hem sizlere söylemediğim bir şey vardı benim. Açıklayayım size. Bu kararı çok önce almıştım. Daha işin başında. Hepinize stres topu muamelesi yaptım aslında. Benim için hepiniz birer stres topuydunuz. Stres topu ne derseniz. The Big Bang Theory izlemenizi ve Leslie Winkle adlı karaktere bakmanızı diliyorum sizlerden :P Böyle çok daha iyi, aldığım en iyi kararlardan galiba:) Öncelerde okuldaki yorgunluğumu sonra da çalışmaya başlayınca iş yorgunluğumu unutmamda çok büyük katkılarınızdan dolayı teşekkürler :P

Ama artık stres topundan vazgeçtim bir yere kadar değil mi. Üzülmeyin kısmet, en azından bir stres topu oldunuz hayatımda. Benim yerimi dolduramazsınız biliyorum ikamem yok :) Artık evlenecek kadını arıyorum. En geç 1-2 seneye kadar sonuca ulaştırmayı diliyorum. Amin. Bakalım okumuş, iyi bir aileden 2 kız çocuğa hayır demeyecek "ye ekişiyi doğur Ayşe'yi" sözünü doğru çıkartacak kız arayışlarım devam ediyor :) Sizleri hep sevgiyle hatırlayacağım sevgili eski manitalarım. Bir ileri seviyeye geçemediniz hepiniz acaba neden diye sormanızı istiyorum sizden. Belki anlarsınız o zaman neden hep manita kalıyorsunuz sevgili olmuyorsunuz yol geçen hanı gibisiniz. :P

Artık han han gezen yolcu olmaktan emekli oluyorum yavaş yavaş yani. Yaş olmuş 26 ve yoğun iş ee kaldırmıyor bu kadar yolculuğu bünye:P Bu arada manita eşit değil sevgili. Alt kümesi bile değil. Farklı şeyler, nimetten saymayın kendinizi :P Hadi bakalım öptüm bye :)

Sincerely,
Ukturk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. şimdiye kadar yazdığın açık ara en iyi yazı. çok eğlendim çok gerçekçi buldum ve yutar gibi okudum.
    selam erkek dünyası ben french!

  2. Diğer yazılarımda güzel öhömm, hap gibi yazı zaten, yutarak okumak gerek çiğnemeye kalkarsan acı bir tat veriyor, bu işi biliyorsun !

  3. Hem telefonları duruyo hem çemkiriyon. Anlamadım ki ben bunu =)

  4. Koleksiyonumun bir parçası onlar, hem bazen olup olmadık yerlerde karşıma çıkıyor bazı isimler işte, unutmamak gerek :)

  5. Evlenilecek moda giren her erkek böyle düşünüyr sanrm eski sevgilileri hakkında

  6. Hadi bakalım yengeyi bekliyoruz çabuk bul sıranı sav bekleyenler var:))

  7. Cips yiyemeyen kız, ben hep böyle düşünüyorum yeni bir şey değil :P

    Damat, fır fır yok, fır fır yok:P:p


Leave a Reply