31.7.10

Chp'nin Referandum Şarkısı | Recep Bey'i tanırlar yolsuzlukta şanı var

Yazı: Chp'nin Referandum Şarkısı | Recep Bey'i tanırlar yolsuzlukta şanı var

Merhabalar, son zamanlarda böyle yüksek sesle eşlik ettiğim bir güzide şarkımızdan bahsetmek istiyorum sizlere. Eminim sizlerde çok seviyorsunuz bu güzel şarkıyı :)Chp referandum hayır kampanyası doğrultusuda "Gemilerde Talim Var" türküsüne cover yapmış Recep Bey Edition haha:) Bayıldım ama ya harika olmuş :) Cd'ye de kaydettim arabada, dağda, bağda dinliyorum :P Ben mp3 player kullanmıyorum ama kullanlara tavsye ediyorum, bu şarkıyı. Çok rahatlatıcı :)


Dinlerken insan öyle motive oluyor ki böyle kuş gibi oluyorsun. Ders çalışanlar varsa bir dinleyin stres tasa dert kalmaz hepsini bir anda boşaltırsınız garanti veriyorum:P Bir de şu bölümü yok mu atmaa "Recep Bey atma, gemi dolu pırlantaaaa", aşka geliyor insan :P Sevgilinizden mi ayrıdınız veya kız size kapris mi yapıyor, kolayı var Recep Bey var türküsü var, haha süper ama :P Tebrik diyorum düşünenleri :)

Sizin için şarkının tamamını da buldum taa nerelerden getirdim. Kimsede yok ona göre :) Bu yazın hiti ne Demet Akalın ne de Tarkan'dan. Recep Bey listelerde başları zorluyor. :P Bu yaza damgasını vuran hani benim recebimin (Recep Bey Edition) kendisi ve sözleri ise şöyle;



İndirmek için ise tıklayın :)

"Siyasette Recep Bey. Uzanmış da yatar
Oğlan gemicik almış. AKP suya batar
Hani benim Recebim Recebim. Hayır oyu vereceğim ( Sana hayır diyeceğim )
Yasanı sandığa gömeceğim

Gemi dolu pırlanta. Atma Recep Bey atma
Ali Dibolar devri. Kesme naylon fatura ( Naylon fatura çakma )
Sandık gelir yanaşır. Recep boşa uğraşır
Vatandaş hayır diyor. Recep niye ağlaşır

Recep Beyi tanırlar.Yolsuzlukta şanı var
Kılıçdaroğlu der ki, Hayır demekte yarar var
Hani benim Recebim Recebim
Hayır oyu vereceğim. Yasanı sandığa gömeceğim"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. link de verseydin tam süper olacakmış biz de indirirdik. Arayıp duruyordum ben de. Sağ ol ukturk.

  2. Haşmet, o dinlediğin yerde divshare yazan logoya tıkla açılacak indirme yeri :) Ama dur direkt link yapayım ben onu oradan al F5 :)

  3. Tüm kirli çamaşırı dökülmüş dizelere. :)

    Bu şarkının uzun süre liste başı olacağından hiç şüphem yok.

  4. Didem, evet ama tabi çok olduğundan kirli çamaşır hepsi sığmıyor parçaya :P Şöyle ortaya karışık yapmışlar :)

  5. Süper! :)

  6. İsmail yeka ya söyletselermiş keşke (:

    Bide milleti salona topladılar.Haberciler,particiler:D şarkı başlayınca hepimiz dumur oldukk((:
    Yaratıcı milletiz vesseelaam

  7. Adsız dedi ki...

    Tam chp ye yakışan basit nitelikte bir şarkı olmuş tebrikler. muhtemelen hastalıklı bir beyinden çıkmış olan bu sözleri çok sevip dağda bayırda dinleyenler: siz şimdi çalın oynayın bakalım 12 eylül akşamı biz çalıp oynucaz :)

  8. Adsız; gerçeklerle yüzleşmek zorunuza mı gitti? 12 Eylül'de büyük çoğunlukla açıklanacak olan HAYIR'lar yüzünüze çarpacak. Dereyi görmeden paçaları sıvamayın derim.

  9. Cucioz, evet :P

    Nilay, ama çok güzel. Beklenmedik bir hareket ama bence çok iyi olmuş. Espri iyidir :) Hoşgeldin bu arada seni görmek güzel :)

    Adsız, Normalde senin gibilere cevap vermiyorum ama nimetten saydım seni hadi yine iyisin. Haklısın aslında zeka konusunda sıkıntı çeken bir topluluğa ait olduğundan dolayı bu espriyi anlayamazsın ve kucağına oturduklarının ne halt ettiklerini kavrayamazsın 12 Eylül'de evet dersin :) Sana kızmıyorum o yüzden.

  10. Adsız dedi ki...

    bu yazılarınızı unutmayın. 12 eylül akşamı delikanlı olan çıkar kendi yorumunu okur altına da tekrar yorumunu yapar. Sizin Sandıkta HAYIR görmeniz Fenerin Türkiye Kupasını almasından daha zor:D:D

  11. Su "Adsiz" lar yok mu ortaya koyuyorlar tam anlamiyla ne olduklarini :) nerde bir rte yazisi orda bir adsiz, sanki babalarinin oglu nasil savunuyorlar kiyasiya. hani bir tanesinide gormedim adi sani meydanda adam gibi mertce cikip ben sana katilmiyorum diyen, kaldi ki tarzlari da bu tip bir tartismayi kaldirmiyor, hem kacak vurusuyorlar hemde varoslar oyle sakince ve duzgun cumlelerle karsi cikani, fikir belirteni yok :)

    neyse uzattim lafi, isyerimdeyim su an sarkiyi dinleyemiyorum ama eve gidince ilk is dinleyecegim, sozlerine koptum :)
    sagol paylasim icin

  12. Eller eller hop hoop, recep hadi ama lütfen sen de katıl çekinme :)

  13. Adsız dedi ki...

    Bu anayasa, yüksek yüksek tepelere ev kurulmasını, aşrı aşrı memlekete kız verilmesini engelleyebilecek mi? ( By kemal ) :D


Leave a Reply