30.6.10

küçük harflerle konuşan blog: a little bit of that and blah blah

Yazan: Betül Kara | 30.6.10 | Kategori: , , , |
Yazı: küçük harflerle konuşan blog: a little bit of that and blah blah

Editörüme özendim dedim yahu ben de bir blog tavsiye edeyim.

Blog sahibesi; Elif Durmaz.

Elif, çok sevdiğim arkadaşlarımdan biridir. Kendisi aslında öteden beri blog yazan bir blogcu, kitap kurdu, sinema tutkunu, Chopin aşığı bir klasik müzik sever, aynı zamanda iyi bir jazz dinleyicisi. CV sini açıp göz atan olursa şayet Elif'in yazı yazmayı meslek edinmişliğini de görebilir. İyi bir çevirmen olmayı aklına bir aralar koyan Elif, evimizinherşeyi.com' un da bir ara Mecmua editörlüğü yapmışlığı vardır. Bizim dostluğumuz da oraya dayanır işte. Neyse efendim, her yazımda olduğu gibi gevezelik faslını tamamladığıma göre bloga geçebilirim.


Karşınızda "a little bir of that and blah blah" Elif bloguna daha çok okuduğu kitapları, izlediği filmleri, sevdiği müzikleri paylaşarak başlamış. Çok da iyi yapmış. Sizde takip ettikten sonra önerilerinden zevkinin seviyesini göreceksiniz. Yalnızca kendini doldurmayan çevresindeki insanları da kendisiyle birlikte yükseltemeye çalışan nadir insanlardan biridir zaten kendisi. Bunların yanı sıra bazı ünlü düşünürlerin ve sanatçıların da sözlerini burada paylaşıyor ki ben şu söze bayıldım doğrusu

“Gerçekten kültürlü olanlar, okunmamış binlerce kitaba gönül rahatlığıyla sahip olup da daha fazlasını satın almak için de arzularını asla yitirmemeyi başarırlar.Chopin Üzerine Notlar, kitabını anlattığı yazısında ise; Chopin' i kendisine göre şu sözleriyle yorumlamış ki, blogunda kuru kuruya tavsiye vermediğini gerçekten kendisine anlam ifade eden şeylerden bahsettiğinin sinyalini bize vermiş oluyor.

Dinlerken insanın tüylerini diken diken eden Chopin (en azından sevgiliminkini ve benimkini), sizi savurup duvara fırlatan ve ardından gelip yüzünüzün her yanını öpen bir sevgili kıvamında hissettiriyor insana. Kulağa dengesiz gelse de, her iki durumu da dengeliymişçesine kabullenmekten başka bir şey kalmıyor geriye, çünkü Chopin insanı anlatır. (Fazlasıyla kaypak bulduğum ve iğrendiğim) insan doğasının her türlü halini onda duyabilmek mümkün diye düşünüyorum.

Elif' in blogunu temasıyla, konseptiyle ben çok beğendim. Umarım siz de benim gibi bu blogu ilgiyle takip edersiniz.

Betül KARA

20:11

30 Haziran 2010, Çarşamba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. yazi boyutunu biraz buyultebilir misin göremiyorum valla.

  2. Betül güzel bir bloga benziyor beğendim ben takibe alalım hemen :)

    Ella, ben gerekli düzeltmeyi yaptım Betül yerine umarım olmuştur uyarı için sağol, gerçekten küçüktü benım gibi yaşlılar için zordu okuması:P

  3. Güzel bir bloga benziyor ne zamandır bu tarz bi blog arıyordum umarım bu boşluğuma çare olur

  4. güzel bir bloga benziyor. bakalım bakalımm.

  5. aaaa,pardon gençler ya. Kusura bakmayın dikkatsizliğime. Bugünlerde azıcık öyleyim.

  6. Güzel bir bloga benziyor, okuyacağım...


Leave a Reply