12.6.10

Joseph Müslüman Oldu ve Yusuf Adını Aldı

Yazan: cesetizleri | 12.6.10 | Kategori: , , , |
Yazı: Joseph Müslüman Oldu ve Yusuf Adını Aldı

Selamlar efenim,
Sanırım burayı günlük olarak kullanan tek kişi ben olacağım.
Patronuna küs bir yazarım. Olsun ama, ona mı soracağım yazı yazarken, hiç!?
Kahve eşliğinde yazıyorum bu yazıyı, oh yeah beybii.. 
Dün babam sigaramı almadı, evet sigaramı babam alıyor çünkü beş kuruşum kalmadı ve sigarasız kalınca 15. ayındaki asker gibi duvarlara tırmanıyorum.
Bir zamanlar pek havalıydım, herkes "Öyle deme kızım bir anda esiri oluyorsun sigaranın" dediğinde ben hemen:
-Yok canım saçmalama, ben istediğim zaman bırakabilirim, çok inatçıyım.
diyordum.
Aha zaman geçti, büyükbabamın gidişiyle sigarayla ilişkim güçlendi. Sonra anamdan ayrı babamdan ayrı bir de yardan ayrı kalıp köye gidince hepten bağlandım sigaraya.
Velhesalı kelam şimdi tütün bağımlısı bir insan oldum. Getirin tütün kolonyası falan içerim valla hiç fark etmez, her şekilde gideri var.
Babam sigarayı almayınca bendeniz şabalak gibi kaldım. Sigarasız 24 saat geçmek üzereydi ki, önce yeme isteği sonra ağlama isteği sonra sinir. Sonra da imkansızı başarıp evdeki "antika" değeri bulunan koleksiyon sigaralarına saldırdım. Ağlamaktan harap ve bitap düşmüştüm artık napayım alla alla..
O sigaralar da bir acı oluyor sorma. İçinden kurt çıkacak diye korktum ama olsun ben kurdu da içerim. 
Bugün de yok sigara ve yine eski sigara içmeye devam. Stok sağlam. Sanırım babam sigaramı almamakta ısrarlı olursa bu koleksiyon artık sigara koleksiyonu olmaktan çıkıp sigara paketi koleksiyonu olacak. 
Canım sağ olsun, benden kıymetli mi puhuu..

Bu arada sınav yaklaşıyor tabii. Yusuf yusuf zamanlarına geldik. 1 ay kaldı. 1 ay göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ama kanırta kanırta. Testlerim konularım bitti. Ama malum baş ağrılarım, kanamadan devam eden pms sendromu yaşıyorum. Selam verene hööttt det çekül diyorum. Aslında selam veren kimse yok ama eminim ki biri selam verse cevabım bu olurdu.

Geçen sene coğrafya-tarih-vatandaşlık üçlüsünden sadece cevabından emin olduğum soruları yapsaydım şimdiye atanmış oluyordum. Hesapladım valla atanmış oluyordum. Bu nedenle bu sene bu stratejiyi uygulayacağım. Artık kader kısmet. En yüksek puanlı bölüm bizim bölüm olmuş. Çok güzel, sanırım bu gidişle evde kalıp yaşlanacağım. Atanamadan öldü diyecekler. Açılmadan iade..

Sonracığıma pucca hanım'ın kitabı çıktı malum. Üff yok ya, ne kıskanacağım huuu.. Kim kıskanıyor.? Cık cık cık..
Tamam itiraf ediyorum. Önceden kızdım, lan hani bu kız kendini gizliyordu ne işi var kendini gizleyen adamın kitapla mitapla dedim. Sonra baktım hatun ciddi ciddi sevindi buna. Demek ki iyi bir şey bu dedim. Vazgeçtim sinir olmaktan. Klip gibi bir şey yapmışlar ya, onu da izleyince mest oldum. Hem beğendim hem de onun sevinmesine sevindim bu nedenle "iyi yaptı ya" dedim, belki bir daha böyle bir fırsat çıkmaz karşısına neden değerlendirmesin de dedim. Yalnız bir tarafım çok meşhur olsun diyor, bir tarafım çok endişeli. Malum "Kevser Çokesner" ismiyle yazsa kimse merak etmeyecek hatunu ama pucca diye yazınca kim lan bu kadın diyenler olacak. Aaa adını buldum aa fotoğrafını buldum diye orada burada bikbikleyecek bazı gerizekalılar. Daha önce de takma isimlerle yazanları deşifre ettiler bir şekilde. Bilmiyorum şimdi pucca'nın durumu ne olur. Yayınevinin dilerim bu konuda önlemleri vardır. Höt lan biz bir karakter yarattık bunu zedeleyenin paçasını aşağı alırız felsefeleri vardır umarım. "Blog yazarı pucca"yı sigortalatsınlar bence. Evet evet pucca'yı sigortalatsınlar bence. O zaman milletin götü yemez belki iyi olur iyi.
Kitabı alacak mıyım, hayır. Pahalı lan, beş kuruşum yok valla. Olsa blog hatırası diye alır koyardım blog koleksiyonuma ama maalesef. Çok acı bir şey lan. 
Dua edin de KPSS'den tiz elden kurtulayım, atanayım, sonra valla kim kitap çıkarırsa çıkarsın alırım söz. Anlaştık mı bak, dönmek yok. Sorarım rabbime o da al der, alırım.. 
PuCCa'ya, -devam edecek sanırım bu- önümüzdeki günlerde kitap çıkaracak diğer arkadaşlara  da başarılar dilerim. Ama onlar da bana başarı dilesinler KPSS içün yoksa hemen başarı dileklerimi geri çekerim. Sonra ne yaparlar benim başarı dileğim olmadan değ mi ama?

Durumlar böyle işte sevgilim blog. 
Bok gibi geçiyor günlerim. Sürekli Orhan Gencebay dinliyorum, sütten kesileceğim artık o derece. Kafa 1500 oldu, ilerliyor. İdiottan hallice dolanıyorum etrafta.
Deneme testi alacağım güya ama para bulamadım. Püff, bir şekilde deneme paramı çıkarmam lazım hadi hayırlısı.

Öpsün seni cesetizleri. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bu hafta Cuma'da dua edeceğim sana KPSS'yi kazansın diye Ces, bak herkese de yapmam bunu sen bana ne kadar küs olsan da:P:p

  2. Çıkıp dışarda lokum dağıtır lokum alan her kişiden de ''Ces KPSS'yi kazansın duası'' isterim, olur bu. Ya daa lokum görselli bi mail mi hazırlasam ki acaba. Bakalım kısfmet.

  3. @ukturk
    Belki affederim seni o zaman.
    Ellerimde çiçekler deyip dua et e mi :)

  4. @Finduilas
    Ayyy süper olur süper :))
    Kesin kazanırım işte o zaman ahahaha
    Harikasın düşünceli arkadaşım benim :))

  5. kolay gelsiin ces. biz sbs'de kullanmıştık ama kpss'de de işe yarar olduğunu sandığım dua var bak hemen yaziim :Pp
    "allaaam, bildiklerimi yaptır, bilmediklerimi attır, attıklarımı tuttur. amiiiiğn." -burda bi anane bakışı yapınca tam oluyormuş, öyle dediler-

  6. tüm dualarımız seninle :D ameno =) Tütsülü ayin yapıcam :D

  7. @Geveze
    Yavrimu o nasıl dua öyle allam sana geliyorum :D
    attır mattır ahahah
    Tamam yazdım kenarıma köşeme :D
    Sağ ol bebeğem :)

  8. @hippilazman
    tütsülü olmasın lan başımıza abidik gubidik yaratıkları üşüştürttürtürme sonra :D
    tütsüsüz olsun ama olsun bak mutlaka yamuk yapma bağa :)

  9. Adsız dedi ki...

    Ya gençler bu akşam tesadüfen gördüm yazdıklarınızı.Size bir abla hatta anne nasihati,gözünüz mü kör,basiretinizi mi bağladılar anlamıyorum?Ne sınavı,ne kpss mi ne boku?Etrafınız da sizi yöneten siyasetcilere bir bakın kaç tanesi ne kazanmış.Yanaşın bir dinci partinin gençlik kollarına,getir,götür işleri falan,çevre yapın.Gözünüzü açın,kurnaz olun,bir imamdan hitabet dersleri alın,başa geçene kadar,baştakileri yağlayın,gül suları dökün,başa geçince nasılsa basarsınız kıçlarına tekmeyi.Yeminle en azından Belediye başkanı,ve hatta başbakan bile olmanız işten bile değil.Ama bunların hepsi erkekler için geçerli.Kızlara da oralarda söğüşlenecek bir kaz bulmak gibi klasik bir yol kalıyor.Kadının çilesi.Ya da yukardaki işleri yapacak bir genç delikanlı ayartırsanız gelsin first laydilik,gitsin second leydilik.Tak takıştır,keyfine bak.


Leave a Reply