18.5.10

Yıldız Asyalı | hala bir baltaya sap olamadı

Yazan: Ukturk | 18.5.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: Yıldız Asyalı | hala bir baltaya sap olamadı

Yıldız Asyalı. Bu kıza çok üzülüyorum ben yazık vallahi. Hala bir baltaya sap olamadı bir orada bir burada görüyorum, her yerde çıkıyor karşıma ama hepsi de işe yaramaz şeyler ve gitgide daha da kötüleşiyot yakında değişik yerlerde görürsem şaşırmam hani gidişat onu gösteriyor. Peki bu yazıyı neden yazdım öyle bir düşüncem yoktu ama taa ki dün geceye kadar...


Evet dün geceydi işten eve yeni gelmiştim daha saat 23:30 falandı galiba tam hatırlamıyorum. Neyse bizim peder televizyonun karşısında yine her zaman ki gibi uykuya dalmış kanallardan da Show açık ve Evcilik Oyunu diye bir program var. Bu da neymiş nan diye bir baktım ki ne göreyim bu Yıldız Asyalı gelinlikle bir oğlanın kucağında eve giriyor. Neredeyse içine düşecek. Bence gol olur :P Vay dedim vaylar dedim sonunda bu kalitesiz yapımlara da düştün ya sonunu hiç iyi görmüyorum kızım senin diye söylendim. Tabii içimden:) Üzüldüm ama, severdim bu kızı:(

Bu kızcağız, kızcağızlı da kalmadı ama 1980 doğumlu 30 yaşına gelmiş yani öyle çıtır halleri de yok. Ama hala ben çıtırım ben çıtırım diye bağırmaya çalışıyor ama sesi kısılmış duyan yok, gideri kalmamış oraya buraya saldırıyor belki tutunurum diye. Olmuyor işte kızım olmuyor git bir KPSS'ye falan gir memur ol, orada kariyer yap biraz da orada gez değil mi? Onların canı yok mu cık cık :P:p

Kanald Çocuk Kulübünde tanımıştım bu kızı herkes gibi. Keman falan çalıyordu o zamanlar bu kız. Flüt falan da çalıyormuş:) O zamanlar şirin bir kızdı. Benden büyük olduğundan (4 yaş) ben o zamanlar daha küçüğüm ya gideri var sanmştım gelecek planlarımın arasına koymuştum Yıldız'ı. Ama sonradan anladım vazgeçtim :P:p Sonra Haluk Bilginer ile birlikte Eyvah Babam olması gerek o dizide oynadı bir de ha Hayat Bilgisi denen ergen dizi de oynamış, sonra da ben bu kızı görmedim duymadım hiç bir yerde. İyi bir şey olsa duyardım di mi. Orada burada salınıp durdu heralde:P



Taaa ki müzik piyasasının alt üst eden Grup mp3 denen kız grupu ile ortaya çıkıncaya kadar. Patladı resmen birden haha:P Aman allahım Grup mp3. İsim de bile hayır yok:P Ve gayet iğrenç şarkılar ve seksi imajı verilmiş 3 kız şarkı söylemeye çalışıyor değişik dans figürleri sergileyerek. 11-14 yaş arası genç ergenlerin gönlünü hoş ettiler sadece o kadar :P:p Sonra bundan da ayrılmış kısa bir süre sonra ve yine malumunuz son projesi Evcilik Oyunu. Anlayacağınız hala bir baltaya sap olamadı:P

Kariyer yolu çok değişik. Tez yazılır, ders diye okutulur. Çocuk Kulübü keman >> Dizi Oyunculuğu >> Pop Müzik Grubu >> Evlilik programı yarışmacısı. Sürekli bir kalite düşüşü var dedim ya sonu kötü. Bundan sonra ne yapacağı hakkında tahminleri alalım diyeceğim ama boşverin :)

Sonuç, kız gelmiş 30 yaşına hala bir hava bir afra tafra. Bir liseli havası falan.:P 40 yaşında nerede olacak ben onu çok merak ediyorum lütfen beni şaşırt lütfen bebeğim lütfen:P Ver bakayım bir gıdı.Gıdısı da çıkmış ayrıca öyle duydum ben:P Yazımı Yıldız Asyalı'ya yazmış olduğum çok duygu yüklü bir manim ile bitiriyorum öhömm:P

"Avrupalı, amerikalı, afrikalı,
Hem paralılar hem de kıllı
Hepsinin de gönlü yaralı
Bir öpücük at Yıldız Asyalı"

Oh yes :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 35 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Yazının başlığını görünce "bu dünyada sesimi duyanlar" var dedim. Bu kız ilk gördüğümden beri beni nedensiz bir şekilde rahatsız ediyordu ve son yarışmayı gördüğümde ben de aynı böyle şeyler hissettim. Her yere saldırıyor ama bir türlü bir şey olamıyor.

    http://plndrkn.blogspot.com/

  2. Ayyy o evcilik oyunundaki çocuk gerçekte bu kızın eski sevgilisiymiş. Resmen şu an aşk yaşıyolar orda. Ve kız bildiğin yavşak yavşak takılıyor. Geçen gün neymiş lan bu diye baktım, bakmaz olaydım. Ne saçma salak tipler var ya. Hele bi kız var Kendi diye. Adı Kendi valla bak :D Tam bir gerizekalı. Allah akıl fikir dağıtırken bu saçlarını sarıya falan boyatıyomuş galiba. Töbeler olsun. Kimse can sıkıntısından böyle programlar izlemesin amin :D

  3. Pndrkn, herksin içinde patlamayı bekleyen volkandı bu zaten:P Yitirr ya yitir yaaa bir kaybol artık gibisinden şeyler:P

    Leah, haha kendi:P eski sevgilisi demek o zaman kesin gol oldu ofsayt sanmıştım ben gol gol doksandan :P:P
    - Hocam ne olur?
    - Rıdvan: Gol olur :P

  4. Bu kiz bu zamana kadar kimse tarafindan bu kadar ciddiye alinmamis , hatta adi bile akillarda kalmamisti.. sayende bir baltaya sap olamasa da bicak olmus kadar oldu ukturk :) farkinda olmadan yeniden gundeme oturttun kizi :))

  5. Ella, öyle deme genç ergenler tarafında gayet ciddiye alınıyor bence bir de apaçi kardeşlerimiz tarafında aa tabi bi de benim tarafımdan hehe.. yok ya kendimi kötü hissettim şimdi:P:p

  6. Göz kirliliğinden başka bişey değil. Ben dün akşamki programı izlemedim ama bir kaç kez reklamlarını görmüştüm, eğer dünkü programda da o kıvırcık ne olduğu belirsiz ama kendini çok güzel sandığı saçları ve gıcık gülümsemesiyle çıktıysa eyvahlar olsun, bize de yazık yaa.

    http://birtakimgariplikler.blogspot.com/

  7. geçen gün bu kız yüzünden iki adam birbirini bıçakladı gibisinden haberler çıkmıştı, ardından ne alakaysa o program çıktı. ben eskiden kendisini güzel buluyor hatta kıskanıyordum bile. ne alakaysa kendimi elin artizleriyle kıyaslama filan ;) ergen kafası işte... sonra ben kpss kazandım memur oldum, işimde gücümdeyim. hatun dediğin gibi ne yapcağını bilmez halde dolanıyor ortada. şimdi o beni kıskansın hııııhhhh! duy sesimi yıldız asyalı, kıskan lan beniiii, kıskan için soğusunnnn. nasıl bi kinmiş bendeki kardeşiimmm :)

  8. :E: kusasım geliyor zaplarken bile... iticiliği hat safhada hatunun..

  9. Git KPSS'ye gir :)
    Bu beni bitirdi ama :)

  10. queen s, evet kıvırcık saçlıydı galiba, sırf bu Yıldız Asyalı yüzünde kıvırcık saçlılar saçını düzleştiriyormuş bundan sonra çıkmış diyorlar:P

    çilekperisi, çok büyük kin var sende de:P Bundan hiç bir şey olmaz bence öyle geziyor ortalıkta işte :P Bak bunu bilmiyordum bıçaklama olayını kıza bak yaa her yerde:P:p ama dikkat edersen yine boş beleş bir olayda haber olmuş :)

    Tuuçe, bayılıyoruz ailecek ona ay ay hehe:P:p

    Aysun, kaç puan alırdı acaba :P

  11. Valla Ella doğru demiş yahu :) Kızcağız okusa sevinir, o derece :) En azından gündem oldum diye.

    Yazık ya, ne oldum değil, ne olacağım diyeceksin, diye bir laf vardı değil mi?

  12. Ayy yıldızcığım ne hallere düşmüşsün sen kıyamam huhe:)) Benden ayrıldıktan sonra bunalıma girdi cabım ya hala çıkamamış demek ki :)))

  13. mp3 bozdu bunu.. adından belli :D

  14. Şu yazıyı okudum sonra da biraz bahsi geçen tv programını izledim, içim sıkıldı ruhum daraldı ulen. Bence 10'lu yaşlarından sonra beden harici bi gelişme gösterememiş :)

  15. Daha önce bloguma röportaj vermişti: http://www.rahatyazar.com/2009/06/roportaj-yldz-asyali_14.html

  16. ben asıl babası ne tepki veriyor meraklardayım. rüştü asyalının kızı bi de.(bkz.keloğlan)

  17. :) gercekten cok haklisin. mp3'den sonra daha kötüsü olamaz demistim, ama sanirim su an igrenc bir show'a katilmis. :)

    take care!

  18. Yeşo, zaten meyilliydi bence:P

    Eseriklibiri, haha:P süperdi fiziksel gelişim sadece:P

    RahatYazar, herkesle de röportaj yapmışsın sen abicim :) Maşallah :P

    Findu, Rüştü Asyalı'nın kızı değilmiş galiba Fİndu sadece benzerlikmiş. Ekşi sözlük öyle diyor :) Ama anası babasına yazık gerçekten benim böyle kızım olsa ne yaprım bilmiyorum:)

    Burcu d., Beterin beteri var diye boşuna dememişler. :P Take care sana da:)

  19. Yüz üzerinden 70 :)
    Ama KPSS olayı fena yaa..
    Bencede gitsin çalışsın evde kalmış :)

  20. Adsız dedi ki...

    Yok yaw bu Rüştü asyalının kızı değil, Ümit Asyalının kızıdır. Rüştü Asyalı ismini hep kullandı bu kadın öyle bir söylenti çıktı buda çıkıp hayır değilim diye pek dile getirmedi soran olmayınca, Radikalde bir röportajında demişti sorulunca hayır Rüştü Asyalının değil Ümit ZAsyalının kızıyım diye. Çok yılışık bir kadın olmuş bu programda da dişi kedi gibi oradan oraya yılışıp duruyor yawşak yawşak.

  21. Adsız dedi ki...

    Kapalı kapılar ardında neler döner bilmeyiz.. Bilmeden de konuşmamalı belkide. Bir yerlere gelmiş olma kriteri nedir Onu bilemiyorum. Birilerien ya da bir çoklarına eyvallah diyenler bir yerlere gelmişlerdir. İşte O eyvallah demeyenlere tabir odur ki orada burada çıkıyor düştü denir. Silah zoruylamı çıkar sanmam otursun evde ya da çalsın kemanını.Ah işte ozaman kimse adını bilmezdi. Biri hoşumuza gitmiyosa -ki ben de çıldırıyorum bebek gibi konuşan eşşek kadar kızlara-direk sevmiyom ben desek. Osuna busuna kusur bulmasak. Ne dolaplar döner kimin eli kimin cebindedir ah ne goller atılır ama ne çirkin çirkin bilmeden oturduğumuz yerden ahkam kesmesek.

  22. Adsız dedi ki...

    Öncelikle Blok mania arkadaş, yazı ve yorumların çok kötü...özellikle kendince esprili bir dil kullandığını zannedip sonuna hahaha ve P eklemende gerçek manada felaket..
    fikirlerini insanları eleştireyim derken saygısızca ifade etmen senden bir yazar yada moda tabirle blogger olamayacağını bir kez okumakla gösteriyor..Sadece gözatıldığında kaliten! anlaşılıyor.

  23. Blok değil "blog" şekerim lütfen:P Ayrıca sen site de dersin şimdi o da değil sadece "Blog" :P

  24. Adsız dedi ki...

    YILDIZ ASYALI SU AN 11-14 YAS ARALIGINA HITABEDIYORSA OCOCUKLARIN ERGENLIKTEN CIKMASINA 8-10 SENE VAR O ZAMAN KIRT YASINA KADAR YOLU VAR SENIN YARININ BELLIMI BLOG(SPOTCU)
    OYNADIGI FILMLERDE SEN ARKADAN GECEN BIRINI OYNAYAMADIN HERALDE ONDAN RAHATSIZ ETTI HERAL
    KAYIS BAGLA ZAYIF KARAKTERINE ACLIKTAN OFKE KOKUYO ;)

  25. Adsız dedi ki...

    kıskaçlıktan çaylıyosunuz hepiniz.boşu boşuna laf atıyosunuz. yıldız asyalı çok güzel ilk olarak..kıvır kıvır saçları , gülüşü ve sesi harika.. özellile de sesi.ben bayılıyorum bu yıldıza yaa..evcilik oyunu proframı bence de güzel değil hatta iğrenç ne olduğunu bile anlamadım ev fln ne ayak ama yıldızz asyalının şahsına söylediğiniz sözler çok iğrenç.birisini sevmek zorunda değilsiniz ama bu şekilde iğrenç bir tavırla eleştiremezssiniz.

  26. Adsız dedi ki...

    Abi bi bakayım dedim çocukluğumuzun lolitası ne yapıyor diye. Bir de baktım 3. sınıf yarışmalarda takılmakta kendisi. Garipsedim ama paraya ihtiyacı vardır, oynayabilir, ne de olsa işi bu. Beni asıl kopartan erkeklerin yorumları değil de koca popolu kezbanların da kıza sövmesi. Hatunlar "ııykk yıldız asyalıya bak yaa iğrennççç seliin gördüün müüüü hııııı salaaak" demekte. Olm, hepiniz sik kadar bebeyken bu kızı görüp kıskanmışsınız işte. Onu da geçtim kız oyuncu, halbuki sen bi sikim olmamışsın, kız kemancı, hayatında fülüt bile çalamamışsın. Ulan bi de taş. Sana o yanıp bittiğin oğlan sümüğünü bile atmaz. Yazık lan.

  27. Dünya kupası izlerken show tv de gözüme takıldı...saçlar benziyor, yüz benziyor,isim aynı...değildir dedim kendi kendi kendime; yıldız asyalı değildir bu biri benzemeye çalışmış :d.Malesef acı gerçeği öğrendim...ta kendisi.Bu beni hayal kırıklığına uğratsa da yıldız asyalı bu kadar düşmüş olsa da laf atan zavallılar yıldızın en düşük hali bile sizin zirvenizden daha yüksektir.Siz kimsiniz ki; tiyatroya müziğe veya sanata hayatını vermiş ve eleştirmenlik yapacak olgunluğa ulaşmış değerli şahsiyetlermisiniz ki aktif olarak bunlara yıllarını vermiş birini bu denli acımasızca eleştiriyorsunuz????

  28. Adsız dedi ki...

    on numara yazmış... valla kız önceden gerçekten çok kaliteliydi... ben çocukken sabah erkenden kalkar çocuk klubünü karçırmamaya çalışırdım... ama baktım grup mp3 oldu kız fos söndü.. bu kadar da kalitesiz olunmaz ki... o kemanla o flütle trt ye falan girseydi bari alırlardı belkim... bi arada Arda Kural la evleniyordu... YILDIIIZ karar ver artık...

  29. Adsız dedi ki...

    Allah razı olsun duygularıma tercüman olmuş.
    v de artık yol geçen hanı oldu. canı sıkılan hadi gel oyun oynayalım diye tv ye çıkıyo. bu kızı da nerede gördüğümüz belli değil. çünkü hiç bi işte başarılı değil. ve daima deneme peşinde. müizkmi var yok oyunculuk varı bi zamanlar eyvah bbm zamanlarında şimdi oda yok. bi kemanı var beni rahatlatan o kadar. ne diyim alahh kurtarsın böyle oyunlardan

  30. Adsız dedi ki...

    Yıldız Asyalı (d. 17 Eylül 1980) İstanbul doğumlu Türk şarkıcı, söz yazarı ve aktris.

    Hayatı

    Yıldız Asyalı çocukluğundan beri şarkı söyleme yeteneğine sahip olan biriydi. Sanatcı 5 yaşında piyano çalmaya başladı ve aynı sene solist olarak İstanbul Devlet Opera Ve Balesi Çocuk Korosunda görev almaya başladı. Asyalı 12 yaşında Nabucco" operasında "Kral Ve Ben" müzikalinde yer aldı. Sarah Brightman ile İstanbul Devlet Opera Ve Balesi Orkestrası eşliğinde Lösemili Çocuklar Vakfı yararına düzenlenen konserde aynı sahneyi paylaştı 13 yaşındayken. Sanatcı ayrıca dizi oyunculuğundada başarılı oldu. "Çocuk Kulübü", "Eyvah Babam", "Eyvah Kızım Büyüdü", "Yasak Elma","El Gibi" ve "Limon Ağacı" gibi dizilerin, jenerik müziğini bestelemiş ve yorumlamıştır.
    "Keloğlan" karakteriyle ünlenen oyuncu Rüştü Asyalı'nın kızı olarak bilinse de, Rüştü Asyalı ile bir yakınlığı yoktur.
    Müzikal kariyeri

    2008 senesinde Seda Telciler ve Burcu Canbas ile Yıldız Asyalı "Grup mp3" adlı grubu kurdu. Grubun ilk albümünde Sevmek Zamanı adlı şarkıdan hariç bütün şarkılarının söz ve müzikleri Yıldız Asyalı'ya aittir. Yıldız Asyalı'nın Grub mp3 macerası pek uzun sürmedi çünkü grubun kurulduğu sene sanatcı grubdan ayrıldığını açıkladı.

  31. Adsız dedi ki...

    Deli saçması zırva bir yazı ve altında da saçma sapan kıskanç ötesi ezik yorumlar
    Belli ki bu yazıyı yazanın çocukluk aşkıymış ama asla uzanamayacağı için saldırarak rahatlama çabasında
    Kız aileden sanatçı ama ülkemizdeki TV sektörü içinde malesef kalitesiz işlerin içinde yer almak zorunda kalmış kalıyor.
    Yıldız Asyalı'nin müziğe karşı ilgisi küçük yaşlarda başladı, o yüzden daha çok küçük yaşlarda şarkı söylemeye başladı ve beş yaşında piyano çalmayı öğrendi. Asyalı sanatçı bir ailenin çocuğu, çünkü babası Ümit Asyalı, viyola sanaçısı, ablası Güliz, Devlet Konservatuarı viyola mezunu, babaanne Fehime Hanım da piyanist. Solist olarak İstanbul Devlet Opera ve Balesi Çocuk Korosu'nda 1985 senesinde görev aldı. Asyalı, 12 yaşında Nabucco Operası'nda "Kral Ve Ben" müzikalinde yer aldı ve 13 yaşında iken Sarah Brightman'le İstanbul Devlet Opera ve Bale Orkestrası eşliğinde Lösemili Çocuklar Vakfı yararına düzenlenen konserde aynı sahneyi paylaştı. Yıldız Asyalı, 15 yaşından itibaren birçok dizi ve filmde oyunculuk yaptı.

    "Kanal D Çocuk Kulübü" programıyla birlikte "Eyvah Babam", "Eyvah Kızım Büyüdü", "Yasak Elma", "El Gibi" ve "Limon Ağacı" gibi dizilerin, jenerik müziğini bestelemiş ve yorumlamıştır.

  32. Adsız dedi ki...

    kıznı fazla tanımayız ama rüştü asyalı yı çok ama ççççoookkk seviyoruz. ailecek

  33. Adsız dedi ki...

    ya neymiş bu kız.karakteri kişiliği ii olmayabilir ama bence çok hoş ve güzel kız.beğenilmeyecek gibi değil abartmayın.

  34. Adsız dedi ki...

    1980 diil 1983 doğumlu bir ara programda 27 yaşındayım demişti

  35. Adsız dedi ki...

    Rüştü asyalinin kizi değil viyola sanatçısı ümit asyalinin kizidir okumuyorsunuz herhalde..


Leave a Reply