28.5.10

Merhaba ben ukturk "bu bir ilandır"

Yazan: Ukturk | 28.5.10 | Kategori: , , , |
Yazı: Merhaba ben ukturk "bu bir ilandır"

Merhaba ben Ukturk. Bu bir ilandır. Ne ilanıdır peki. Bir kısmet bulma ilanıdır:P:p Evet, özelliklerimi ve aradığım nitelikleri yazacağım. İlgilenenler lütfen iletişime geçsin benimle.:P Öhööm başlıyorum:) Heyecanlandım. İnanırmısın ellerim titriyor heyecandan ay ay :P

Merhaba. Nasılsın. Beni sorarsan ben çok iyiyim. Etrafta duyduklarına değil bana ve şu anda yazdıklarıma inanmanı istiyorum öncelikle:P Neden beni seçmelisin peki. Hemen açıklıyorum. Bir kere içkim yok arada bir keyif için falan, kumarım yok şans oyunu bile oynamam yani, gece hayatım da yok eskiden vardı şimdi işten eve, evden işe her gün ekmek paramı kazanmakla uğraşıyorum. Gelecekteki doğacak çocuklarım ve senin için hepsi. Çok fedekarımdır. Gözüm dışarda değil yani. Herkese mavi boncuk falan da dağıtmıyorum, kaderimi kısmetimi bekliyorum öylece:) Kendi halinde efendi bir insanım sevdiklerime en tatlı insan, düşmanlarıma ise en sert ve en kaba bir insanım :)

Maddi durumun nasıl dersen iyi. TR şartlarının biraz üzerinde sayılırım. O açıdan gönlün rahat olsun:P Eğitim durumum master düzeyinde. Esmerim böyle buğday benizli derler ya ha ondan işte. Sonra topuksuz 1.83 boyundayım 77 kiloyum. Gayet fit bir insanım yani. Görsen bayılırsın:P:p Yazları kilo veriyorum kışları alıyorum 2-3 kilo civarında oluyor bu. 26 yaşındayım ve Balık burcuyum. Gezegendeki en iyi balık burcu diyorlar benim için:) Bir kanatlarım eksik. Hobilerim ise basketbol, müzik dinlemek, seyahat etmek ve blog yazmak. Onun dışında komedi içeren her şeyi sevebilme ihtimalim var. Televizyon izlemem.

Sevdiğim yemekler nedir diye sorarsan. Her yemeği yerim yemek seçmem yani. Ama lezzetli olacak tabi.:) Mantı ve et yemeklerini çok severim duyurulur efendim:P

Evet bunlar benimle ilgili şeylerdi, gelelim senden beklediklerime.


Fiziksel Özellikler: Sarışın olması tercih sebebidir. Çakma sarışında olabilir yani ama çok göze batmayacak şekilde. Ama kumral veya esmer farketmez yine de. Kumralları da severim. Fazla esmer olmasın lütfen sevmiyorumm pek tarzım değil. Gözlerinin renkli renksiz olması önemli değil insan olsun:P Boyu çok kısa olmasın 1.62 1.75 arası olsun. Çok uzun sevmiyorum evet :) Hımm sonra kilolu olmasın. Balık etli yine tercih sebebidir :P

Kişisel Özellikler: En önemlisi fazla dır dırdırcı olmasın. Dinlemeyi bilsin. Böyle bağıra bağıra konuşmasın. Ben öyle konuşmuyorum çünkü sakin biri olsun kısacası :P
Mantıklı olsun, iki düşünsün bir söylesin, oturup kalkmasını bilsin, küfürlü konuşmasın, ağzı bozuk hayatta kabul etmem:P Cadaloz olmasın yani. Dürüst olsun. Böyle yanar döner olmasın. İnsan olsun insan:P Benim gibi kanatsız melek olsun:P

Diğer Özellikler: En azından 4 yıllık üniversite mezunu olsun. Ev kızı olmasın. Yaş aralığı 22 ile 28 arası olabilir. Çalışsın kendi parasını kazansın asalak yaşam tarzını benimsemesin. Güçlü olsun en az benim kadar. İdealist olsun. Gerektiğinde bana ihtiyacı olmadan da haklarını savunmayı bilsin. Okumuş cahillerden olmasın. Yemek yapmayı az çok bilsin. Salatayı ben yaparım:P

Evet ilanım bu kadar. Beğendiğiniz umarım. Beğenin ya:P. Az çok bu özelliklere uyanlar benimle iletişime geçsin:P CVlerinizi bekliyorum:D Siz göndermesenizde etrafınızdaki arkadaşlarınıza falan çıtlatın lütfen. Desteklerinizi bekliyorum:P:p Teşekkürler. Çok iyisin biliyor musun. :P

Beklerim her zaman:)

İletişim için ise, ukturk(et)msn.com Buradan, bana ulaşabilirsiniz güzel insanlar:P Bakalım neler olacak:P:p hehe:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 32 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. :e: şüfer yaaa.. bayıldım! walla bravo. çok eğlenceli olmuş. ayy ben de mi yapsam! ama bence fotoğrafını eklemelisin, yoksa kör kısmet nereye kadar ı ıh olmas ki :) şansın açık olsun, allak iyilerle karşılaştırsın, bir an evvel baş göz olasın inşallak yalebbim dinimiz amin.

    ha kendimi önermek isterdim ama yapamam zira kriterlerine uymuorum, üzmeyelim birbirimisi :p

  2. Talibim efem talip:))))))):P Şaka tabi ya da nasıl algılarsan:)))

  3. Fotoğraf için mail atması veya msne eklemesi gerekiyor.:P Miyaw sen kriterlere uymuyorsan ksin uyan arkadaşların vardır lütfen haberdar et lütfen:P Sevap, cenneti garantilerisin bu sayede:P

  4. Lillith hadi mail at msne ekle ama zaten varsın ki ayy heyecanı kaçtı sil sonra da bir daha ekle hehe:P

  5. yaş aralığı tutmuyor yahu.
    yoksa aradığın adam benim. :D

  6. Sen cidden ciddisin Ukturk. Bi an şaka yapıyosun sanmıştım ama mail adresleri falan direkt adrese teslim olmuş bu :D

  7. Bugün beni bile gülümsettin ya sen çok yaşa ukturk sen (:
    aradığın kriterlere uygun bir eş bul çoluk çocuğa karış inşallah ((

  8. Larien haha:P evet yaş tutmuyor malesef:P

    Leah, maillere cevap vermeye çalışıyorum yoğun talep var :P:p

    Rama, hehe sağol sen de çok yaşa:) Amin inşallah ya bir yaysak eş dost varsa senin bir göster belki tutar özellikler:P

  9. super bi ilan olmus umarim sonuclarini bizimle paylasirsin :))

  10. Aaa ne demek şimdi yedi düvene haber veriyorum ben (:
    seni bekar bırakmak olmaz (:

  11. Enk, tabiki de paylaşacağım şüphen olmasın:P

    Rama, çok iyisin biliyor musun cennet senindir kesinlikle :P

  12. :)) Bütün kızlar tuvaletlerine asacağım bu yazıyı basıp, merak etme sen :))

  13. Evet o kadar iyiym ki cennet bile kabul etmiyor beni ukturk
    birazcık daha iyi olduğumu söylersen yazını facede paylaşcam listemdeki güzel kızlar okusun diye :P

  14. Rama, çok iyisin çok çok çok:P:p :D

    Aslı, AVMlere falan da asmak lazım aslında çok iyisin sana cennetten yer isteyeceğim dularım seninle Aslı hep:))

  15. Facede paylaşılmıştır ((: Artık kısmetlerinle başbaşasın ((:

  16. Oleyhoo:P övseydin biraz :D

  17. Zuhal Topal'a mail atsan ya sen. :P

    djfdskfjsfjsdf

  18. hehe :)) kriterlerine uyuyorum ama o kisi ben degilim uzgunum :D
    bu yazinla yeni bir akim baslatacaksin ukturk. artik herkes kismetini buralarda arar :)) o degilde sana kendi ayagiyla gelen bir kiza sen ne kadar saygi duyabilir ve ciddi bir iliski yasayabilirsin onu merak ettim simdi :)

    bence izdivac programina katil :D hayirli kismetler.

  19. Huhehe:)) çakalll inanmayın buna özellileri uyanlar:)) Sonuna adresini de yazmış huhe seni ancak evet izdivaç programları paklar. O dğeilde lan hiç geldi mail veya msn ekleyen onu merak ettim öyleyse biz de deneyelim huhe:)))

  20. Finduilas, Zuhal Topal beni aradı şimdi ukturkcum gel her zaman bekleriz diye ben de dedim katılırsam reytingleriniz çok artacak diye ücret talep ettim haha:P Kriz var:P:p

    Ella, hadi ya uymuyor musun sen tüh ne yapalım kader:P:p

    Arasın tabi akım olsun ben çok iyi sonuçlar aldım buradan duyuruyorum :D Ella, hep erkekler mi teklif edecek bu da yeni kaım kızlar atıyor ilk adımı:P:p İzdivaç bana hafif gelir reyitingler çoşar haha:P

    Damat yavrum, kedi ciğer ilişkisi senin durmun şu anda. Neden benim aklıma gelmedi diyorsun ah ah işte tecrübe burada haha:P:p

  21. hahahhaa!... Ezik insan mı sın ukturkçüm :D Dışarda bulamadın mı? :D bir de çapkın değilim diyor ya :D hahahahahah... ülyn ne adamsın sen ya :D

  22. bekarlık canına yeten ukturk'ten normal karşılanması gereken hareketler :D başarılar bu ulvi yolda :P

  23. Vay anasını sayın seyirciler. Bloglamada yeni bir dönem başlıyor flash flash flash! :c:

    Kaan yapma etme avatardan fena gözükmüyosun işin gücün de var bu durumlara düşecek adam mıydın =)

  24. Hippilazman, bir de buradan deneyelim dedik ne var yani buradakiler insan değil mi :P:p

    Pinkzorro, Çok teşekkürler allah utandırmaz inşallah:P

    Tamkarışık, haha:P Düşmek değil ya düşmek olur mu hiç aaa:P Buradaki güzel insanları da keşfetme amaçlı bir yazıdır bu:P Kısmtimi kapatmayalım lütfen :D

  25. Tamkarışık dedi ki...

    Ay yok ayol övdüm işte seni sen anlamazsın. Kızlar şimdi sıraya girecek "aa bak adam baya iyiymiş kaçırmıyım" diye =))

  26. kesinlikle aradığın benim :D yalnız ben iki üniversite okuyorum ve henüz okullarım bitmediğinden çalışma hayatına giriş yapmadım staj hariç. Ayrıca çok pis hakkımı savunurum. :D

  27. Hayal Meyal hemen tanışalım iletişime geç benimle hehe:P:p

  28. sonuctan haber et ama bizi bak meraklandık bulursan ki sen hayırlı kısmetini patlayacak bloglar bu ilanlarla ona gore :))kafasına vuran basıcak ilanı kafasına vuran basıcak ilanı...

  29. Aysegul, çok fazla talep geldi, başvuranların isimleri paylaşımıyorum ne yazık ki. Gizlilik poltikası gereği :P:p

  30. aaaa skandalmıs:)) kısmet aramaya gelince gızlılık yok bulunca gizlilik politikası tam erkek işi oldu valla takdir ediyordum ki vazgectim :)

  31. Aysegul, daha kapanmadı aslında talepler seni de beklerim haha:P Teşekkürler:P:p

  32. Şu son iki gündür beni en çok eğlendiren şey bu yazı oldu. Süfermiş:D


Leave a Reply