10.5.10

Deniz Baykal'ın istifası ve olası sonuçları

Yazan: Ukturk | 10.5.10 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Deniz Baykal'ın istifası ve olası sonuçları

Deniz Baykal istifa etti. Öğrendiğim an tüm iş konsantrasyonum dağıldı haliyle merak duygusundan dolayı. Onun için madem dağıldı bu yazıyı da yazarım ben. Baykal istifa etmek ile aslında Tayyip'in AKP'nin kucağına kocaman bir bomba bıraktı. Gider ayakta bunun sorumlusu AKP'dir dedi. Böle bir şeyden haberdardırlar kesinlikle onlardan habersiz olmaz dedi. Gülen cemaatini de akladı. Bu olaydan ayrıdı. Tüm şimşekleri AKP ve Tayyip üzerine çekti bence böylece.


Zaten insanların aklında böyle bir ihtimal yok değil. Biliyorsunuz önümüzde bir referandum süreci var kritik. Ve daha önemlisi geçen haftalarda başbakan yaptığı açıklama da diyor ki "daha elimde neler var açıklatmayın bana" gibisiniden bir şey söyledi. Ve 1 hafta sonra bu video kasedi patladı. Bilmiyorum ama aklına geliyor insanın böyle şeyler. Bu arkadaşların sözde müslüman olduğunu ve dini sömürü ile siyaset yaptıklarını herkes biliyor. Göremeyenler gözlük taksın.

Bundan sonra benece CHP 22-23 Mayıs'taki Olağan Kurultay'da Deniz Baykal yeniden gelmezse yerine gelebilecek kişiyi tamamen bir mutabakat eşliğinde seçmesi gerekiyor. Seçilecek kişi CHP'yi 10 puan yükseltecek bir pozisyona getirebilir. Bilmiyorum Kılıçdaroğlu doğru bir tercih mi. Ama CHP'liler bence Deniz Baykal'ı yerinden aday gösterecekler karar alıp kendileri bakalım ne olacak önümüzdeki süreç. Baykal2ı yeniden aday göstermek yerine parti yönetiminde tutmak daha akıllıca olacaktır bence. Her ne kadar başarısız bir siyasetçi gibi gözükse de Baykal çok iyi bir siyasi zekaya sahip küçük beyinliler anlamaz ama bunu normaldir.

Ama AKP ve başbakan bu suçlamalara karşı ne cevap verecek çok merak ediyorum. Kanıtlaması lazım onlarla ilgili olmadığını. Boşu boşuna söylemez bence bunları Baykal. Kimlerin yaptığını ortaya çıkarmadıkları sürece bence akıllarda hep bir şekilde AKP yapmış olabilir kanısı kalacaktır. Ama bir iki güne kadar bir iki ergenekon dalgası daha yaratılıp gündem değiştirilebilir hiç şaşırmam.

Ülkeyi kaosa sürükleyen AKP bakalım bu suçlamalara ne cevap verecek. Ülkenin içine ettiler ergenekon kürt açıımı ve anayasa açılımı ile. Bir de üzerine bu kaset. Sonumuz Yunanistan'dan kötü olacak bence ondan korkuyorum. Bu hükümete günahımı bile vermem ben hiç bir güvenim yok. Güven duyacak bir şey de yapmıyorlar. Bunu göremeyenlere ise gerçekten çok üzülüyorum bu kadar yüzeysel bakabildikleri için.

Daha kim bilir kimlerin kasedi var. Onlar da zamanında ortaya çıkar. Benden size tavsiye bu tavsiye kendime de geçerli. Ne yapıyorsanız yapın herkesin kendi özel hayatı ama sağda solda yapmayın bir şey, evinizde yapınız. Hele bir de gelecekteki kariyer beklentileriniz varsa bu çok daha önemli. Uçkurunuza sahip çıkın ne geliyorsa bunda geliyor işte, koskoca Ana muhalefet lideri bir kasetle uçtu gitti.

Önümüzdeki süreç ne olacak bakalım. Ama bu AKP'nin ve yandaşlarının yatacak yeri yok onu biliyorum. Dediğim gibi CHP kurultayda vereceği karara göre gelecek seçimlerdeki kaderini belirleyecek. Tayyip'in açıklamasını da sabırsızlıkla bekliyorum.

Ama böyle bir komplo ile bir parti liderinin gitmesi de çok üzücü. Türkiye siyaseti için hiç iyi değil bence. Gün gelir birileri de bir kaset ile başka bir şey ile gidebilir nereye gider bilemem toprağa mı gider cezeevine mi kendi evine mi gelecek gösterecek. Kısmet allah bilir! Türkiye burası! Herşey olur.! Aman dikkat !

Bu olayın sonuçları çok yankı uyandıracak bence.! Taşlar yerinden oynadı artık!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Kaan'cım komplo değildi bence,kaset 7 yıl önce çekilmemiş mi..?
    Yani zina yapan Deniz Baykal,lafa geldi mi Atüatürk'ün partisi ifadesini dilinden düşürmüyor.
    Uçkuruna da sahip çıkacak bence.. ahlaklı olacak azıcık kaç yaşında adam.
    Tanıdığım hiçbir erkek vayy be ne rezalet demedi ya :)) sen de dahil :P

  2. Ya o yediği boku savunmuyorum tabiki de. Ama özel hayatın gizliliği fiye bir eşy var değil mi fazla uygulanmayan adalet sistemimizde. Banane kim ne bok yiyorsan yesin özel hayatında ben siyasaetine bakarım adamın.

    Böyle bir komplo ile gitmesi üzücü bir başarısızlıkla giderse gitmeli bence bir başkan. Clinton kendine ayrılmış beyaz saraydaki odasında yaptı bu skandalı. Berlusconi var daha. Ki bunların hiç biri gizli kamera gibi aşağılık değil.

    Sorun gizli kamera ve bunu faillerinin bulunmaması ve hükümetin sessizliği. Suçlular bulunmadan zan altında kalmaya devam edeceklerdir.

    Böyle siyaset olmaz. Nasıl bir siyaset etiği var anlamıyorum bu ülkede.

  3. Etik diyorsunda da adamda ne ahlak anlayışı var ne etik onun gibilere (ki komplo oldugunu sanmam) az bile kalır.
    chp için İyi oldu başa kılıçdaroğlu gelirse tabi o partide ondan başka adam yok zaten.

  4. Komplo ise bile ben hükümeti suçlu bulmuyorum ilk defa,hatta genel düşüncenin aksine bu olayın chp'ye yaracağını düşünüyorum.

    Hükümetin sessizlii sinsilikten basit düşünüyorlar,uzaktan sinsi sinsi izleyip kendilerine göre çöküşü izleyecekler ama öyle olmayacak.

    ben siyasi liderlerin özel hayatlarına dikkat etmeleri gerektiğini düşünüyorum.Yani lafa gelince saygınlıkta üstlerine yok ama 18 yıllık sekreterini yatağına alıp bizi yöneten milletvekili yapıyorsun.

    ayy bir erkekler tartışmak hata eşimle de kavga ettik baykal yüzünden :)))

    seni kızdırmadan kaçıyorum kaan'cım,öptüm..:P

  5. Tabiki insanin kim olursa olsun bu sekilde aşagilanarak, düşüş yaşaması; hoş değil fakat insan kovulmadan, kendin gider ya... ve keşke daha uçkuruna bile sahip cıkamadılar türkiye ye nasıl sahip çıkacaklarda dedirtmeseydin ya ...bir politikacının herşeyine dikkat etmesi gerek değilmi ya...Türkiye ye hayırlı olsun ne diyelim bazıları gider hatta belki bazılarıda pesine takılır ,güzel ülkemiz belki güneş ışıgı yakalar..

  6. sarkis dedi ki...

    uygulanmayan adalet mi? :)
    video yayınlandıktan hemen sonra mahkeme karar cıkarıp kaldırtmadı mı ayol :) doğruya doğru hukuk şipşak işledi.
    neyse hadı chp yaşadı yıne,yıllardır koltuğa yapışan popo nıhayet kalktı ordan.
    silkelenme sürecinden sonra iyi bir oy artısı saglıcak.bizim halk magdurıyetı pek sever ya .çoşturur sandıklarda oyu...velhasıl akp bence böyle bir komplyu kuracak kadar salak olamaz,onlar ne cinlerdir ne cin.biel bile kendı oyunu ateşe vermezler.

  7. İlk duyduğumda çok sevinmiştim ama böyle oturup düşününce bu adam 99 seçimlerinden sonra da istifa etmişti. Sonra o dönem zaten kendi oluşturduğu delegeleri vardı içerde, onu tekrardan aday göstermişlerdi. Şimdide o delegelerin değiştiği söylenemez. İstanbul'a zaten birinci adamını yerleştirmiş ki gireceği bi seçimi kaybetmesi neredeyse imkansız. İstanbul'un elinde olması neredeyse 200 300 delege demek. Dediğin gibi güzel bi bomba bıraktı ve gitti. Aynı bombayı CHP'nin içine de bıraktı. Şimdi çıkacak herhangi bir muhalif sesin kısılma olasığı gelecek sene olacak seçimleri düşününce oldukça büyük bir ihtimal. Ben çok sevindim demiştim ama fazla bişi beklemeyelim bence. Geri döner. Umarım yanılırım. :)

  8. Başbakan açıklama yaptı. O da CHP'yi suçladı. Baykal'ın dediğine göre 3 haftalık bir komplo ürünü diyor saklanan bir kaset değil diyor. Bence ne biliyorsa açıklamalı.

    Kimse ben yaptm ben düzenledim demez tabi karşından çok üzüldüm arkadan da her şeyi yapabilirler. Zaten komplo da böyle olur. Her gördüğünüze her dinlediğinize inanmayın. Dediğin gibi gerçek faiiler bulunsun ancak o zaman ortaya çıkar her şey.

    CHP yeniden Baykal'ı getirirse hata yapar bence. Ama geri gelse de gelemese de CHP her türlü karlı çıkacaktır bu durumdan sanki daha önceden daha farklı düşünüyordum ama. Bakalım hayırlısı olsun ülke için kritk bir zaman boş kalmaması lazım ana muhalafet koltuğu.

  9. Kaos beyinlerde.Yıllardır anayasa için gece gündüz çalışan ve taa o zamandan gelin hep beraber hazırlayalım diyen iktidar partisine karşılık.Evlerinde mışıl mışıl uyuyan laf üreten eleştiren tu kaka demekten başka bişey yapmayan bir muhalefet var.Nerelerde kimlerle yattıklarıda daha yeni çıkıyo ortaya.Uçkuruna sahip çıkma.Nikah şahidi olduğun kadınla yat.Onun karşılığında Ankaradan milletvekili yap.Kocasına ihaleleri ver.Adamı zengin et.Sonra da bunlar ortaya çıkınca yok sen yaptın yok o yaptı.Bal gibi rezalet.Kocası da aynı ortamda üstelik.Sapkın tarikat olaylarına benzettim valla.Başbakan defalarca kez açık açık söyledi "Baykal gibi muhalefet olsun başka bişey istemem diye". Zülfü livaneli ne demişti dün.İsraile kafa tutan Erdoğanı tasfiye etme girşimidir.Erdoğanı istemiyorlar.Baykalla da onu alt edemeyceklerini anladılar.Yollarını ayırdılar Baykalla.Her neyse elbette üzücü bir şekilde ayrıldı.Ama ben hala inanmıyorum.Tekrar gelecektir.Akp yaptı diyenler azıcık gözlük çıkarsın.Normal dünyaya dönsün.Biliyorum Akp deyince senin sinirlerin tepene çıkıyor ama sanırım bir iki dönem daha o senin Başbakanın.Ben Türk milletinin oyuyla iktidar olmuş bir liderden memnunum.Ama bazıları yatakta iktidar olan liderleri seviyor.Onlara da saygı duymak gerek.

  10. Prenses, kavga edeceğim en son kişi sensin galiba buralarda samimiytine inanıyorum çünkü, enişteyi çok üzme:P

    SeRiOuuS, Kılıçdaroğlu bir parti yönetecek liderlik vasıflarına haiz değil. O en fazla ikinici adam ve tamamlayıcı rolünü üstlenebilir bence doğru bir tercih olmaz belki fazla oy alır ama ondan olmaz kendi düşüncem bir lider. Bir Baykal bir Tayyip değil o kesinlikle.

    buhayatgecmezboyle, babam he der bana karılı ve paralı işlerde dikkatli olacaksın oğlum diye bu da aynen böyl uçkuruna sahip çıkmazsan birileri bu zaafından yaralanır böyle rezil eder. Kötü bir şey 70 yaşında bir adamın bu hale düşmesi üzücü.

    Sarkis, sana söyleyecek sözüm yok, kendi görüşündür saygım var adalet sistemi çok iyi işliyor evet !!

    Abdulrezzak, abi evet geri gelme ihtimalini ben de düşünmüyor değilim. Dediğin gibi böyle bir hareketleneme de var yeniden aday gösterme gibi. Bence çok da uzak bir ihtimal değil çünkü şu süreçte o koltuk boş kalması hiç iyi değil. Eğer gelmeyecekse de gelmeyeceğim desin ona göre adaylar ortaya çıksın, eğer Baykal kesinlikle geeyeceğim diye bir açıklama yapmazsa dediğin gibi olacak galiba süreç.

    Damat, açıklamalı evet ben de öyle işkembeden söylediğini sanmıyorum o sözleri arkasını getirmsi lazım inanırlığını salaması için. Yoksa kimse sallamaz.

    Kısaca Fd, haklısın kardeşim ne diyeyim. Ben yaptıklarını savunuyorum demiyorum ki yapılan edilen şekil hiç hoş değil. Sarkozy, Berlusconi, Clinton ve daha bir sürü örnek var bence bunlar bir siyasetçinin istifa etmesi için gerekli şeyler değil. Yandaşlara edirmek ülkeyi başkalarına peşkeş çekmek daha önemli benim için. Banane, ülkenini namusunu satıyor bazıları ben onu düşünürüm. Ondan da daha aşğılığı yoktur heralde. Takiye üstüne takiye!

  11. Kimse adamın uçkurunun keyfi için sekreteri milletvekili yaptığını konuşmuyor, eleştirmiyor...

  12. Findu çok haklısın orayı kaçırdım ben de herkes gibi olayın asıl değinilmesi gereken konularından biri de sekreterin milletbekili olması. Ama bu kasedin tam olarak daha bir sex kasedi olduğu gerçeği yok. O olmadan da değinmek istemedim ben açıkçası. Eğer kaset düzmece ve görüntüleri üst üste eklenmiş değilse etik olarak siyasi gücünü kullanarak istismar etmesi çok daha aşağılık bir şey.

  13. Hiçbiriden adam olmaz ya bunların :D ... Ukturk sen geç en iyi... :D trtmania açarız :D Hatun tavlama dersleri falan :D auhauha ay Allahm ya..

    İşin şakası. Bu tarz şeyler normal hayatta çok fazlaca yer ediniyor ama bahsi geçen kişilerin sıfatları çok önemli olunca daha çok dikkat çekiyor komu oyunda. Bir de Türk toplumunun yapısını göze alınca Clinton'un onun bunun olayıyla kıyaslamak yanlış. Öncelikle bizim sekse bakış açımızla onların bakış açısı farklı. Onun dışında bu kişilerin her kim olursa olsun gerçekten dikkat etmeleri gerekiyor. Abi ben bu yola baş koyuyorum diyorsan hayatını feda edeceksin yeri gelince... Bu yüzden herkes bu tarz şeyler yapamaz, iyi düşünmek lazım siyasete girerken... Ben şahsen günahını almak istemem gene de ama sekreteriyle ilişkisi olabilir diye düşünüyorum (ne de olsa o da erkek 77 de olsa yaşlılar daha fena hem de: :P ) bir sekreter vekil olamaz diye bir şey yok... kimler vekil oldu ama bu kişi için çok kişi heba edildi diye duydum sadece.. Tabi gerçeği bilemeyiz gene de...

    Kılıçdaroğlu'na gelince de.. Ya ben çok pasif görüyorum bu adamı. İyidir, dürüsttür belki de ama siyasette biraz cin olmak yırtık olmak gerekiyor. İnsanın içinde azıcık tilkilik yatmalaı. Tabi görünüşe göre diyorum. Harcarlar gibime geliyor ama belki de şu ana kadar gelen siyasetçilerden dolayı da böyle düşünüyor olabilirim... Ama başa gelirse de şu ana kadar olanlarla uğraşmaya devam edecek...

    Her ne olursa olsun kötü bir olay... Sonuçta bir ülkenin içeride sorunları olabilir ama dışarıya karşı birlik de olamayı bilmeli.. Bu olayların dışarıya yansıması da kötü ve başlı başına olmaması gereken bir olaydı doğruluğu ne olursa olsun... Ailesine sabır versin diyorum Allah... bu olayın cezası sadece Baykal'a yansımayacak...

  14. Yeşo güzel yorum olmuş. Katılıyorum sana sonua kadar. Ayrıca istersen yazacaksan açarız tırt mania sen iste yeter :P:p

  15. Adsız dedi ki...

    bi gidin allahınızı severseniz ya adam şerefsizlik yapıyo insan içine çıkacak hali kalmıyo tayyiple ne alakası var!!! ben anladım neden tayyipten nefret ettiğinizi .. bu iş siyasetten çıkmış artık iman-küfür savaşına girmiş.. adam dindar diye atmadığınız iftira kalmadı hepiniz nankörsünüz!!


Leave a Reply