16.5.10

Alemin en baba blogu BlogMania 2 yaşında!

Yazan: Ukturk | 16.5.10 | Kategori: , , , |
Yazı: Alemin en baba blogu BlogMania 2 yaşında!

Merhaba. BlogMania 2 yaşında. Oley! Tam şu dakikalarda 2. yaşını bitirdi 3. yaşında gün almaya başladı abileri ablaları:P Şu an kadar +600 yazı yayınlandı. Hepsi de kaliteli hepsi de güzel hepsi çok manyak yazılar:P Bu dönem içerisinde 100'e yakın blog tanıtımı yaptık. Bunu yaparken de en iyileri (yakaladığımız kadarıyla) seçmeye çalıştık. Uzun uzun blogları anlatan yazılar yazdık. Ayrıca bu konuda iyi olduğumuzu düşünüyorum öhömm:P


Bu 2 sene içerisinde BlogMania'da bir çok kaliteli blog yazarı yer aldı ve yer almaya devam ediyor. İlk anlardan beri kadroda bulunan pembe saçlı kız "Siminya", gerçek zamanlı tek prenses "Üfürükten Prenses", Sarışın güzel ve şirin kız "Yejades" bir keşkülle kandırdığım "İku" ve Pipili kız eski adıyla Osuruktan Teyyare "Missipipi" ve bendeniz Ukturk vardı.

Daha sonraları ise Yesari, Bi Dost, Delinin Biri, Damat Ferit, Finduilas ve son olarakta Betül katıldı BlogMania ekibine. Az ya da çok katkıda bulundular bloga. Orada sağ taraftan bakmaları bile yeterli aslında kendileri de biliyor bunu. Bu şekilde kandırmıştım zaten:P

Bir de daha önceden bizlerle birlikte olan şimdi ekipte çeşitli sebeplerle olmayan arkadaşlarımız var. Onları da seviyorum. Mesela Babegazelle. O da iş hayatına atıldıktan sonra blogunu falan silmese de yazmayı bıraktı bir nevi ama irtibatı koparmadık:) Sonra blog yazmayı bırakan sevgili Böcek, akademik insan:) Miss Martle:P Beenmaya da 2 gün kadorada kalmıştı mesela. Onun bile kanına girdim, Oscar istiyorum:P Bu değerli arkaşların hepsi bir şekilde katkıda bulundular bloga. Hakları ödenmez. Helal edin :P:p Ayrıca transfer çalışmalarım devam ediyor iz üstündeyim:P

Az önce baktım da şöyle bir arşive ne deli dolu ne güzel yazılar yazmışız vallahi böyle duygulandım falan:P Şimdi BlogMania' ile geç tanışmış olan ve eski yazılarımızdan bir haber olan arkadaşlar için yazarlarımızın yazdıkları çeşitli yazılardan örnek vereceğim 3-4 tane. Nostalji olsun:P

Mesela Üfürükten Prenses'in 1.5 sene önce yazmış olduğu bir yazı dizisi var harika ama Blog Çeşitleri Bölüm 1 ve Bölüm 2 . Çok yaratıcı çok güzel. Okumalısınız bence :)

Bir tane daha vereyim bu da bir yazı dizisi ama 3 farklı yazardan. Ben Ukturk, BiDost ve Damat Ferit'ten. Ama tamamen doğaçlama gelişen bir olay:P Ama güzel olmuştu. her şey benim bir kek tarifi paylaşmam ile başlamıştı. İlk yazı benden geldi. Sonra ikinci yazı Damat Ferit'te geldi her ne kadar belden aşağı vursa da:P ve son yazı Bi Dost'un yazısı :P Haha:P:p Yine yapalım yine yapalım:P İçerik yemek tarifleri:P

Böyle sıcak bir blog burası. Eğlenmek amaçlı yazan blogcuların bir arada olduğu herhangi bir hiyerarşinin olmadığı tüm yazarların istediği gibi takılabileceği deli bir blog:P Çok seviyorum ben hobilerim arasında CV'me bile yazdım, herşeyi de yazmam bak yaa oğlumm:P:p

Gönül isterdi hediyeler falan dağıtalım malumunuz ekonomik kriz:P BlogMania blogunu beğenmiyor olsanız hatta yazarlarına falan gıcık bile olsanız yüzümüze hiiiii diye gülüseyip tebrikler diye yorum yazsanıza de laa:P:p hehe:)) Teraziye tıklamadan geçmeyelim lütfen:P Bakınız Scarlett bile okuyor, taçsız kral pele en büyük hayranı blogumuzun:P

I love blog :) (ingilizce bile biliyorum ho ho ho:P)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 23 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Allah ayırmasın bizi bu blogtan. =] Nice sıcak, eğlenceli, deli-dolu yıllara efendim. Hep beraber... ;)

  2. Chaotic seni de bizden ayırmasın en eski tanıdığım blogculardansın aynı zamanda en sıcakkanlı olanlarından :) Teşekkürler:P

  3. Yeni yaşınız kutlu olsun (:
    Sürekli takip ettiğim neredeyse her yazısına yorum yazdığım ender bloglardan birisiniz.
    Ayrıca blog tanıtımlarınız sayesinde çok güzel bloglarda keşfettim tşk ederm (:
    Gerçi bir benim blogumu tanıtmadın ama nese ((: çok kötü yazıyorum ben dimi bunu yüzüme vuruyorsun ((:
    İyi ki kurmuşsun blogu nice yeni yıllara ((:

  4. Nice yıllaraaaaa :)))

  5. Sevdiğim herkes burada çok mesudum:P

    Rama çok teşekkürler yorum yazan ellerin dert görmesin :) Rama yok ondan değil olur mu öyle hiç sen bir ara ara vermiştin galiba gözden uzak olunca ondan unuttuk sanki, telafi ederiz sen yabancı değilsin :))

    Selinnnnnnn :) Teşekkürler :)

  6. haydin nice yıllara ossun.

    mürüvvetini de görürüz inşallah.

  7. Rectoa amcası paraları hazırla tam altın takacaksın mürüvetinde:P:p

  8. mutlu mesud senelere. (:

  9. Hep beraber Findu :P:p

  10. iyi ki doğmuş. ben çok seviyorum blogmaniayı okumayı. gerçi diğer arkadaşların çok yazdığı zamana denk gelmedim ben ukturk ve damat ferit okudum sürekli ama olsun. hatta blogmaniayla ilk tanışmam burcu güneşi yerin dibine soktuğun yazıyı yazmanla olmuştu.. katıla katıla gülmüştüm.. sonrakilerde de kalite hiç düşmedi neyse bakalım..hepinizin eline sağlık. bu arada lucyvanpeltbenim de 1 buçuk yaşında fazla büyük diilmişsiniz zaten bizden:)
    öperim

  11. Biri bizi durdursun:P Alemin kirali:P

  12. İyi ki doğmuşuz o zaman (:
    tabi ben biraz yeniyim ama ben de doğdum sayılır heralde!

  13. İki tane dövmesi olan kız, teşekkürler evet kaliteden ödün vermiyoruz:P Süperiz bizi hehe:P Sen de kocaman olmuşsun yahu evlendirmek lazım seni de artık yaşı gelmiş:P:p

    Damat yavrum, fren patladı bayırdan aşağı gidiyoruz sonu ne olacak acaba :P:p

    Betül, yenisi eskisi mi var artık bizdenin bırakmayız kurtuluşun yok vallahi yandın :P:p

  14. mutlu yıllara blogmania ailesi olarak... Halen daha adımın geçmesi ve hatırlanmak güzel.. zaten ukturk unutursan :D artık laz damarım atıp tek bacak kalabilirsin şekerim =)

  15. Hayırlı olsun.Nice senelere blogmania Sevdiğin bloglarla beraber:):h:

  16. Benim gördüğüm ilk blog doğum günü galiba bu :D

    İyi ki doğdun blogmania o zaman?

    Benim de blogum tanıtıldığı zaman ne sevindiydim. Gerçi çok eski değil ama :D

    Finduilas ve Betül'e yetiştim ben, önceleri vardı zaten ben okumaya başladığımda.

    İşte öyle. Mutlu yıllar o zaman :e:

  17. bu blogu kesfetmem biraz gec oldu ama saglam oldu. keyifle okuyorum nice yaslaraa..

  18. Yeşooo, seni unutmam mümkün mü lütfen:P seviyorum seni biliyorsun oğluma alacağım seni:P:p

    Beşparasız, çok teşekkürler :)

    Simsponge, ilkler güzeldir ama değil mi:P teşekkürler:) Çok geç kalmadın boşver aynı hızla devam ediyoruz durmak yok yola devam:P:p

    Ella, çk sağol ben de seni keyifle okuyorum ilk gördüğüm andan itibaren aynı şekilde :)

  19. Tebrikler:)

  20. nice yıllara o zamannnn ;)

  21. daha nice senelere inşallah. :)

  22. Yeşilerik, çilekperisi ve efsaaaaaaa :) çok teşekkürler hep beraber sizsiz olmaz:P

  23. ben de şu son bikaç gündür takılıyom blogda ama karar verdim şimdiye kadar yazılmış olan yazıların tümünü okuycam. çok eğlenceli bi blog. elinize sağlık:D


Leave a Reply