3.4.10

Stockholm Sendromu | Blog by Ella

Yazan: Damat Ferit | 3.4.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: Stockholm Sendromu | Blog by Ella

Konnichi wa:) Bugün hem fiziksel hem zihinsel olarak çok yoruldum ama bu yazmama engel teşkil etmiyor içimdeki blog aşkına hangi çılgın zincir vuracakmş şaşarım şaşar, bizim arkadaş var ismi Yaşar, çok sever taze kaşar, köşkte konakta herkes yaşar huhe:) Ne diyordum hatlar karıştı bir ara TRTÇocuk kanalına bağlandık evet blog diyordum, çok severim diyordum bir de güzel bloglar oldu mu tadından yenmez bundan iyisi Şam'da kayısı diyordum::)


Bloglar güzel bloglarla refaha erecektir demiş ünlü düşünür 12. Henry Damat Ferit. O yüzden sevgili Ella'nın blogu da bu refaha bizi götürecek olan elçilerden. Zaten popüleritisi fazla olan bir blogcu kendileri ama ileride çok daha ünlü olduğunda ben de hava atayım diye yaa oğlum ben yazmıştım bak o zamandan görmüştüm o blog ışığını onda diye yazmaya karar verdim:))

Ne kadar gevezelik ettim ya blogun ismini vermeyi unuttum Stockholm Sendromu ismi blogumuzun. Stockholm Sendromu ne olaki diye sorarsanız bakın işte tam burada:) Tiktak. Okuyun bekliyorum bu arada müzik dinleyeyim ben.....Kral Fm alemin en kralı..........dım tıs tıss......

Okudunuz galiba. Gelelim blogun içeriğine. Kişisel bir blog. Kategorimiz bu yani. Ama sanki hafif modaya kaçış var moda dediysek yani ayakkabısını elbisesini sunarken bak bu gün ne giydim tarzında ellanın ayakkabılar gibisinden yani anladın sen kadınsal bir blog fazlasıyla ama eğlenceli sıkıcı değil, monoton hiç değil, hayat dolu bir blog. Bolca fotoğrafsal mevzu var blogta. Geziyoe fotoğrafını çekiyor paylaşıyor yazıyor her şey var dolu dolu:) Okudukça hayata olan bağlılığınız artacak 3 yıl garantili:) Aynı zamanda The Turkish Girl in Sweeden:)

Son olarak Ella'nın bilinmeyen bir tarafını bulduk ekimizle birlikte. İşte o belgeler aslında Ella: Ömrü en kisa olanı, sapsari rengiyle içini ısıtan, koparmak istediginde ellerini kanatan, erişmeyecegin kadar derinde, kırmaktan korkacağın kadar narin, acmamış çiğdem, yağmurlari ertelenmis, şehirde acmaya mahkum bir çigdemdir aslında:) Belge inşallah doğrudur yanlışsa düzeltin:))

Bu yazıda desteğini hiç esirgemeyen Lusiciğime bu güzel blogu sunucularında barındıran sevgili Blogger'a çok teşekkür eder hürmetlerimi sunarım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. heeeyy! ellamda meşur olmuşşş! yerim damat senı yazan ellerın dert gormesın öptümm :)

  2. Sağol Melcim dert görmesin senin de yorum yazan o minnoş ellerin:)) Ella zaten meşhurdu ben de kendime pay çıkarma çabasındayım huhe:))

  3. Adsız dedi ki...

    okudukça, bitmesin istiyor insan ...

  4. Güzelmiş gerçekten:P

  5. eneaaaa ukturk beni izlemeye almasa valla farketmiycektim ya. insan böyle harika bir yaziyi benden saklar mi hI? insan bi haber verir demi..

    Damat Ferit valla cok gururlandirdin beni, vay be ben neymisim dedim bi ara.. Hakkaten tespitlerin dogru azicik moda bloguna kacar gibi oldum, tek fark donum x yerden, pantaolonum z yerden demiyorum :) aslinda istedim ki tek bir kesime hitap etmeyip, herkesin ilgisi olan alandan azar azar bulsun sunayim istedim.

    övgulerin icin tekrar tekrar tsk ederim.. o sizlerin guzelliginiz.
    sevgiler, hörmetler.

    Mel'im muck :)

  6. dostumla gurur duyuyorum :)) ama bu burda kalmaz eminim dahada cok meshur olur :)) ella`nin acilimi tamda onu anlatiyor :) yaziniz icin tesekkurler ellacigimada tebrikler yolluyorum..

  7. Ella haber vermeyi unuttum ya pardon çok:) ama görmüşsün yine de:)) Böyle devam et bence çok güzel huhe:)

  8. Adsız dedi ki...

    bence de çok isabetli bir yazı olmuş,mantıgına da hayran kaldım damat ferit eminim ella ileride imzalı fotografını ilk sana verecek :))

  9. tesekkurler huhe :h:

  10. ellacım tebrik ediyoruum :)

  11. teveccuhunuz efendim.

  12. ella'yı seviyorum ve okuyorum. teması, yazdıkları dinlendiriyor beni.

  13. sevindirik oldum simo$ :e:


Leave a Reply