28.4.10

Durmak yok tecavüze devam !

Yazan: Ukturk | 28.4.10 | Kategori: , , , |
Yazı: Durmak yok tecavüze devam !

Siirt'te önce 2 yıldır 7 kız çocuğuna yönelik toplu bir şekilde 100 lerce kişinin tecavüz olayı duyuldu ve hemen jet bir şekilde gizlilik kararı çıkarıldı? Sonra, bu kez gazetecilerin sayesinde 1 yıl önce gerçekleşmiş ama hiç bir şekilde gündeme gelmeyen üstü kapatılan Siir'teki Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda 8 erkek çocuğun, 2 yaşında bir erkek ve diğeri de 3 yaşındaki kız çocuğuna tecavüz edip öldürmesi olayı ortaya çıktı. Hepimiz lanet yağdırdık, nasıl bir insanlık nasıl bir vahşet diyerekten.

Gördüğünüz gibi bir olay 1 yıl önce yaşanmış ve üstü kapatılmış diğeri de üstü kapatılmaya çalışılıyor. Üstü kapatılmaya çalışan olayda 2 yıldır biline bir şey. Herkes ıraya girmiş gibi. Hayvanlar!!! Belki kız öğrenci rehberlik öğretmenine söylemese yine görmezden gelecek yetkililer, yine o hayvanlar tecavüze devam edecekti. Amaç da oradaki çocukların psikolojsini korumakmış. Bu kaçıncı olay, belki de 1 yıl önceki olay gibi üstü kapatılan daha nice olay vardır bizim bilmediğimiz.

Acaba kendi çocuklarına torunlarına yönelik böyle bir aşağılık eylem gerçekleştirse ne düşünürlerdi ne yaparlardı bilemem. Demokratik açılım işte bu görüyorsunuz, nasıl da koruyorlar sizi, failleri nasıl da koruyorlar! Karşısındaki insan zayıf oldu mu vuruyorlar eline vuruyorlar ağzının üstüne susturuyorlar. Beni neden susturamıyorsun neden karşımda el pençe kalıyorsun! Siz bu samimiyetsizler tarafından daha kandırılmaya devam edin.! Uyumaya devam.! Üzerinden 1 yıl geçmiş neden gündeme getiriyorsunuz diyorlar, ama ne bir tutuklanan ne de bir iddaaname var ortada.!!

Peki neden üstü kapatılmaya çalışılıyor. Şimdi burada ben isimleri versek ne kadar iyi olur değil mi? O 7 kız çocuğuna tecavüz eden seçim zamanında iktidar partisi ile birlikte oy toplayan, destekleyen, vaazlar veren Şeyhleri, imamları, siyasileri hıı!! Neden bu üstünü kapama telaşı bu olayların çok basit. Çözüm yerine görmezden gelmek daha kolay geliyor bazılarına. Banane canım mantelitesi yatıyor bunlarda. Olan olmuş atık fazla üstelemeye gerek yok diye düşünüyorlar.! Halkımızda hemen unutur zaten bu pislikleri. Yazık!

Çünkü bu bunların zihniyetinde vatan sevgisi diye bir şey yok. Oradaki de bizim insanımız deyip duruyorlar duyuyorsunuz ama icraata gelince hemen üstünü kapatalım, ne halleri varsa görsün mentalitesi açığa çıkıyor. Sözde bunların her şeyi. Nasıl onları göz ardı edebilirler.!! Yani siyasi rant uğruna bazılarının yaptığı pisliklere göz yumabiliyorlar. İnsan midesiz olmasın işte. Ne dini ne müslümanı. Hangi dinde var böyle bir yaklaşım. Müslüman adamlar diye oy verenler bunları da görmüyorsanız bunu hesabını o zaman verirsiniz öte tarafta.!

İşin garip yani Siirt valisi bu olayları toplu tecavüzleri 2 yıldır biliyor iddaası. Eğer bu doğruysa devletin valisi oradaki çocukların, kadınların güvenliğinden sorumlusun sen nasıl bilipte hiç bir işlem yapmazsın akıl karı değil. Kimi koruyorsun!

Acaba bu olaylardan sonra hala koltuklarında pişkin pişkin oturan Milli Eğitim Bakanı YİBO'ların düzeltilmesi için ne yapmış bu güne kadar. Yibo'da olanlar yeni bir şey değil.! 1 Yıl önce gerçekleşmiş olayla ilgili açıklamayı neden şimdi yapıyor o zaman neredeydi. Sosyete ile 5 çayına mı gitmişti, yoksa saçını mı yaptırıyordu.! Peki ya yumruk atılınca Samsun Valisini görevden alan zihniyet kız çocuklarına tecavüz edilince neden valiyi görevden almıyor!! Demek ki o kızların hiç bir önemi yok, Samsun'da ihlal varsa burda da var. Neden bu çifte standart. Hani senin açılımın. Kimi kandırıyorsunuz ya! O kız çocukları umurlarında bile değil kendi çıkarlarını peşinde hepsi!

İçinde kim varsa kim üstünü örtüyorsa bu olayların, kim gerçekleri görmezden gelip bir şey olmamış gibi davranıyorsa allah belalarını versin. Gün gelsin ellerimize düşsün! Birilerini gerçek yüzünü görmek size bu kadar mı zor geliyor anlayamıyorum gerçekten.!

Milli Eğitim Bakanı, Vali ve Kadından Sorumlu Bakan neden hala koltuklarında oturuyor. Sorumlusu bunlar değil mi.? Demekki içlerine sindiriyorlar, sorumluluk kabul etmiyorlar. Yazık gerçekten.!

O zaman, durmak yok tecavüze devam!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Of yani sen de bahane arıyosun iktidara vurmaya :)Yok yani tavşan dağa küsmüş misali o ayrı mesele de.Üstü kapatılsından kasıt böyle bir iğrençliğin toplumun gündemine gelmemesidir.Bence de mantıklı..Bu gibi toplum ahlakını bozan olaylar basının üçkağıt yada fırsatçılık yapmadan gizli tutması gerekiyor.Bu haberi duyduktan sonra 3 yaşındaki bir bebeğe o ahlaksız olaydaki gibi bakan cahiller türemedi mi sanıyorsun sen.Psikolojik etkileri açısından bazı şeyler gün yüzüne çıkarılmamalıdır.Ama elbette bu şu demek değildir.Olan olmuş kapatalım.Gizli bir şekilde üzerine gidilmeliydi.Ama bahsedilen şahıslar birer çocuk.Öyle hapis vs ile halledilemeyeceğini düşünmüyorum.Psikolojik destek almalılar.Ama sen hemen işi müslümanlığa felan getrimişsin.Yahu bu adamlara müslümanlıktan yana yakıştırmalar yapanlar antiakplilerin ta kendileri.Biz müslümanız bize oy verin diyen hiçbir partili görmedim ben.Neyse ya tamam sen haklısın.Guiza golleri bu hükümet yüzünden kaçırıyor.Bak ben de bu konuda haklıyım değil mi ama? Bu blog güzel şey ya.Tv de olsa kimse konuşturmaz mesela seni.Ama burda özgürsün.Yaz blogger amca yayınlasın.Blog güzel şey..Güzel şey blog. :)

  2. Bu gün herkes bu olaylar hakkında bir şeyler yazmıştı. gerçekten şu an bu yazıları okuya okuya başıma ağrılar girdi. ben mi fazla içselleştiriyorum meseleyi nedir diyecektim ama sen bu soruma boru gibi bir yazıyla karşılık verdin. ellerine sağlık da keske hiç konuşmak zorunda kalmasak böyle konulardan be.

    ve haklısın artık herkes kime niye oy verdiğini, dolayısıyla bu olaylarda nasıl bir paya sahip olduğunu sorgulamalı.

  3. :i: Sabah okudum bu haberi. Gerçekten söyleyebilecek çok şey var ama içim el vermiyor. Canım ülkenin ağzına sıçtılar ağzına...

  4. Kesin 5 çayına gitmiştim hanımefendi. Ne yapıyor o koltukta hala anlayamıyorum. Hiç bir şey yapmıyor zaten. Bu olaylar yaşanırken kendisinin sorumlu olduğu bir yerde ve 1 yıl önce olmuş ve hala ört bas edilmeye çalışılan bir olayda o koltukta oturmayı kendisine yediriyor. Sorumluluk bende değil arkadaşım diyor sevgili bakan! Kim de o zaman.

    Haa bir de kısaca Fd müslümanlınız diye oy isteyen onlar değil bunlar takiye yapıyor halkta bunlar müslüman adam gidip kime vereceğim başka diye düşünüp onlara veriyor. Sözde her şeyi bunların harbiden. Hani nerede türban bizim önemli bir sorunumuz diyen hükümet, göstermelik şeyler yaptılar aa efendim engel çıkartıyorlar deyip kapattılar hemen. Sömürüden başka bir şey değil onların yaptıkları daha savunanlar var ya Guiza gol kralı olsa ne yazar :)

  5. Dünden beri orda yaşanan vahşeti düşünüyorum kendimi o çocukların yerine koyuyorum sevdiğim bebişleri o çocukların yerine koyuyorum kendimi o çocukların ailesinin yerine koyuyorum kendim o adilikleri ve o açıklamaları yapanların ağzının ortasına koymak istiyorum yok işin içinden çıkamıyorum!!!


Leave a Reply