19.4.10

Beyin ütülemek güzeldir by Larien Beyinütüleyen

Yazı: Beyin ütülemek güzeldir by Larien Beyinütüleyen

Konnichi wa:) Günlerden bir gün sabah işte daha uyuyorum gözlerim muhtemelen böyle morumsu olmuş ne kadar çok uyduysam işte böyle oturmuşuz 10-15 kişi düşünüyoruz aa lan bir blog vardı neydi onun adı neydi lan derken biz, sakallı bir amca geldi bizim masaya ve dedi ki beyin ütülemek güzeldir yeğen!, allahım ne diyo bu adam herkes kaptırmış kendini diziye derken aklımda akp ampülü belirdi evet çok sevimsiz ama floransanla olmuyor bu işler, sakkalıya bir çay ısmarlayaıp gönderdim uyandım hemen yazmaya başladım.:)


Blogun Adı, beyin ütülemek güzeldir, öncelikle rüyalarıma girecek kadar güzel bir blog olduğunu anlamışsınızdır zaten:) Larien Beyinütüleyen blogcumuzun ismi de. Ayy ne şeker lan çok sevdim zaten önce ismine aşık oldum sonra da bakayım lan güzel mi acaba derken kendimi bir cennette buldum sanki, kendimi buldum, gayet salaş yazılar gayet mizah kokan şeyler gayet samimi bir blog buldum. Kendim ettim kendim buldum:) Benden önce bir milyon kişi bulmuş olsa da benim için yeni bir blog ayy süper ama:))

Kendi tabiriyle liseli marjinal bir çıtırın blogu. Valla bunu ben demedim bir yazısında kendi demiş huhe:)) Güzel bir tabir. Son zamanlarda gördüğüm en zevkli blog vallahi bak çok doğal yazılar var, hayran kaldım :) Hatta burada blogmania'da da yazsın ukturk duy sesimi, kabul eder mi acaba huhe:)

Abilerimizden öğrendiğimiz üzere önce ilk yazısına bakılır blogcunun en güzelse paylaşılır yok beğenmediysen profiline girilir oradan alınır yok oda kötüyse ne yaparsan yap raconu gereği ilk yazıya baktım zaten emindim güzel bir şeyler olacağına işte Larien ilk yazısında ne yazmış nasıl başlamış:)

merhaba sevgili blogum.

sikstiin yiır old tiineycırına merhaba de. çöp kutusunu kirli sepeti sanıp içine sevgili kıyafetlerini atıcak kadar aptal (evet bunu gerçekten yapmıştım. farkında değildim ama. valla bak.), bir gecede üç kitap bitirebilicek kadar enteldantel, bir kitabı üç ay yanında dolaştırıp bitiremiycek kadar üşengeç, doğum günlerinde rakıtekilabira karışımları içip 9. katın camından kusucak kadar midesiz, taksimde babetleri ayağını acıttığı için çıplak ayakla yüriycek kadar manyak, eğlenicek bi şey bulamadığı için vapur iskelesinden kıyafetleriyle atliycak kadar sıkılgan bi yaşam formu kendisi.

Ayrıca kendisinden üçüncü tekil şahıs olarak bahsetmeyi çok sever. etmeyi sevmezse sebzemeyi sever. ve böyle de iğrenç bi espri anlayışı vardır. larien istanbul'dan bildirdi. yeniden görüşmek dilekleriyle. çavbella.


Değişik bir insan tam bize göre, böyle bir manyaklık falan var sanki ama kötü manada değil böyle çılgaan biri sanki değil mi yoksa, ben öyle benimsedim olmasa da olur :)) Güzel eğlenceli bir blog bunu takip etmeyip okumayıpta dana kimi okuyacaksın ey blogger, böyle blogları okumayanları sopayla kovalıyorlar artık, hatta ıslatıp hortumla bile dövenler var :)) Zaten benimseyip okuyan bir dolu insan var sen de ok sende yorumla vallahi çok güzel lan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. severiz Larien kizi ya, candir.

  2. Ella: ben de çok sevdim yazılarını, doğal bir havası var ya o süper işte:))

  3. florasanla olmuyor hakkaten bu işler :D

  4. anjelique keşke olsa inanırsak olur belki :)

  5. ay bunu ella söyledi ve gördüm.
    inanılmaz sevindim iki takle, üç parende atıp geleceğim.
    sağolunuz damat ferit.

  6. Bilmiyordum,öğrendiğim iyi oldu:)

  7. Merhaba Larien :) Ella'yı sevioruz zaten dikkat et parende atarken bir yerlerini kırma ben söyleyeyim de :))

    Peyton: Ne kadar güzel pek sevindim o zaman huhe:)

  8. Haha çok beğendim neden olmasın olabilir bir blogmania Larien'de hepimizden iyi yazıyor sanki öyle geldi bana :)


Leave a Reply