30.4.10

Almanya Lena Satellite ile Eurovision 2010 birincisi olacak

Yazı: Almanya Lena Satellite ile Eurovision 2010 birincisi olacak

Konnichi wa:) Bu akşam evde sıkıldım boş boş oturmaktan açtım Youtube'u, açtım sesi, verdim ayarı, aldım çerezi kolayı ve bu sene Oslo'da yapılacak olan Eurovision şarkılarını dinledim. Evey yaptım bunu.:) Böyle önüme geleni dinledim. Bir, 7-8 tane şarkı dinlemişimdir heralde. Öyle çok süper denecek şarkı yok o pokemon manga bile iş yapabilir yani bu piyasada. Hele o Sırbistan'ın şarkısı nedir arkadaş, allah cezalarını verecek berbat:) Bir de Goran Bregoviç bestesiymiş ben de çok beklentiye dinledim fos çıktı. Litvanyalı grup pek sempatik iş yapabilirler. Renk katacaklar grubunda onlarda:)


Sonra sonra Almanya'yı dinleyeyim dedim. Ondan da hiç bir beklentim yoktu tam tersine. Biliyorsunuz her sene en saçma en alakasız en kötü şarkılarla katılıyorlar. Anam o da ne şarkının girişi ile birlikte içim kıpır kıpır oldu. Bir müzik yapımcısı edasıyla elimi enemin altına koyup sonra konsept uygun olsun diye pipomu da ağzıma alıp mmmm güzel dedim:)) 12 points from Damat Ferit demeden duramadım:)

2-3 kere daha dinledim heralde sonrasında. Eurovision şarkıları pek hoşuma gitmez ama bu şarkı epey tutacak gibi geliyor bana. Kız da çıtı pıtı duru bir güzellik. Harika. Her şey dört dörtlük yani Almanya'nın Eurovision'da birinci olması için:) Aha aşağıda da videosu. Ne kadar güzel değil mi? Maşallah:))


O yüzden şimdiden ilan ediyorum birinciyi Lena Meyer - Satellite. Dinleyin bana hak vereceksiniz kesinlikle. Sonra bir de Yunanistan'ın yunanca şarkısını çok beğendim. Her ne kadar sözlerini anlamasam da süper bir melodisi var o da bence dereceye girecek gibi geliyor bana. Şarkı da işin ilginç yani bizim Karadeniz'in kemençesi var. Adamlar bizden daha çok sahip çıkıyor vallahi. Çok güzel o da onu da dinleyin. O da burada bakınız:) Demek ki ingilizce olmayan bir şarkı ile de güzel bir şey çıkabiliyormuş:)

Ama birinci Eurovision 2010'da Almanlar olacak Lena ile. Umarım yüzümü kara çıkarmazlar :) Diğer şarkılarını çoğunu dinlemedim ama güzel yoktur canım onlar arasında da cık cık yoktur huhe:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ermenistan'ın parçası da çok iddaalı http://www.youtube.com/watch?v=G61BUZhN8cE

  2. Güzelmiş Almanya'nınki birinci olur mu dersin:P Ama Yunanlılarınkini beğenmedim ben hiç güzel değil nesini beğendin.:P

    Erdemir'in verdiği linkteki Ermenistan daha iyi ondan bence.

  3. Adsız dedi ki...

    Bu yıl eurovision'da çok fazla ballad var ama en güçlü ses Gürcistan'ın http://www.youtube.com/watch?v=Z3nxhVyB5OM
    Yinede bu kadar fazla slow şarkının arasında hareketli şarkılar birinci olur gibime geliyor:)

  4. Erdemir abi onu dinlememiştim o da güzelmiş bak sonra Azerilerinkini de dinledim onların şarkısı da güzel :))

    Adsız: ben beğenmedim Gürcistan'ı nedense ses mes iyi ama cıks:))

    Ukturk: Tabi birinici olacak oğlum Almanya bu boru mu bırakmaz birinciyi git bahis falan oyna kesin tutacak huhe:)) Yunanistan günün sürprizi bak göreceksin sürpriz at tüyo aldım:))

  5. Adsız dedi ki...

    almanyanın şarkısı gerçekten güzel

    yunanlılara gelince bizim müziğimizi kullanarak bizden daha iyi puan toplayacakalrına inanıyorum ben

  6. Adsız dedi ki...

    Türklerin işini anlamam zaten ... Ne zaman sertap 1. oldu o zamanın hevesi kaldı içimde :D Manganın birşey yapacağına inanmıyorum açıkcası Yunanlılar güzel şarkı yapmışlar ama almanya alır bence bu sene eurovision'u

  7. Adsız dedi ki...

    almanyanın şarkısı bence iğrenç manga ilk üçe girer ve manganın şarkısı almanyanın şarkısına bin basar

  8. Adsız dedi ki...

    :) tebrikler.Zevkin tam oturmuş.Bencede harika şarkıydı.Gelecek hakkında başka öngörülerin varsa içinde kalmasın

  9. (bkz. damat ferit gelecekten bildiriyor)


Leave a Reply