23.3.10

Miss Turkey 2010 | Çirkinler Yarışıyor (Analiz)

Yazı: Miss Turkey 2010 | Çirkinler Yarışıyor (Analiz)

Konnichi wa:) Ülkemin kızları güzeldir deyip duruyordum sürekli, abi şu Ruslar çok güzel, şu Finlandiyalılar harika, şu Polonya harika memleket, şu Latinlerin üstüne kız tanımam diyenlere karşı, göğüs göğüse çarpışıyor Türk kızlarının neyi eksik canım diyordum. Ama taa ki bu güne kadar. Hayal kırıklığına uğradım arkadaş. Güzide haber sitelerimizden biri olan ntvmsnbc'de az önce Miss Turkey 2010 Finalistlerini görme fırsatına eriştim. Keşke görmez olaydım. O gözlerim bunları görmeseydi. Bu ne lan böyle dedim içimden sonra annemi çağırdım hemen güzel mi bunlar dedim yok oğluşum dedi neresi güzel ben sana daha güzellerini bulurum dedi, bunlar çok çirkin bir ömür geçer mi yapma etme kıyma gençliğine yahuşuklu oğlum dedi huhe:))


Görmeyeniniz varsa özellikle kızlar görünce ben daha güzelim bunlar ne ya paçoz hepsi diyeceğinizi düşünüyorum. Sokaktan tutup getirsem bu 20 liden daha güzel olurdu bence. Nasıl bir kriter ile seçmişler acaba.İlk 20 böyleyse ilk 40 50 falan nasıldır acaba:)) Şu juriyi benim gibi adamlardan yapmıyorlar yaşlı kartlardan oluşturuyorlar ya ondan hep, nefes alsa yeter o adam için zaten huhe:) Neyse şimdi bu 20 finalistten 2 tane kurban seçtim kendime ama bunlar göbekli olanlar evet bildiğin göbek var kızlarda. Hem çirkin hem göbekli ohh yes. Bu ne medeni cesarettir anlamak güç. Allah çirkin şansı versin diye boşa dememiş atalar:))



1.fotodaki kızımız bildiğin facia hangi bir yerinden başlasam ki. Kümelere ayırdım faciaları evet:) A kümesi B kümesini kapsıyor gördüğünüz gibi resmin üzerine tıkladığınızda daha net göreceksiniz B kümesinde bir göbecik pırtlaması görüyorsunuz. AY yerim ne şirin:)) C kümesi de aynı şekilde bir pırtlama söz konusu. Göbek almış başını gitmiş maşallah. Bacaklar da kalın kalın:))

Ayrıca bu kızımızın göğüsleri sanki yeni çocuk doğurmuş kadın göğsü gibi. Çocuk emzirmiş sanki sarkmış kocaman olmuş huhe:) Bir Miss Turkey finalisti işte, ne kadar duru bir güzellik :))

2.foto da ise yine kümelerimiz var. A kümesi suratta gördğünüz gibi. Bu nasıl bir bakıştır. Küçük emrah bakışı huhe:) Gazete manşetleri hazır Guiza'ya Miss Turkey'den rakip:)) O çirkin yüzüne bir de bu bakış ve ilk 20. İnanması güç gerçekten:)) B kümesinde ise yine bir göbecik prtlama vakasını görüyorsunuz. Ne şeker:)) En güzel göbekli yarışması mı ne burası :)

Ayy sıkıntı bastı yarım saatir bu çirkinlere bakıyorum, biraz da güzellere bakayım şuraya caddeye çıkmam yeterli, bunları nereden bulmuşlar acaba lan:) Kızlar kusura bakmayın ama çirkinsiniz. Hani 10 tane oğlum olsa birini size vermem:) Blogcularda bir liste çıkarsak yine bu 20 den 20 kat güzel olur. Miss Turkey olmuş Miss Paçoz huhe:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 56 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. "Guiza'ya Miss Turkey'den rakip:))" ahahaha :)) harbi o nası bakış lan :D

  2. huhe:) Guiza bakışı diyorlar buna kızımız ona özenmiş galiba:) Bak bak gül :D

  3. sabah gazetede gördüm ve aynen irkildim. bu ne be bu neeeeeeeee diye çığlık attım. dediğin gibi yoldan toplasak bırak 20 yi bunlara basan 50 buluruz be :n:

  4. 5,6 ve 7 numarayı sırayla şöööle bir süzünce msn ifadesi gibiler yaaa:D5 numara sinirli,,6 numara şaşkın,7 numara sırıtık:DFotoğrafları çeken arkadaşı da ayakta akışlamak lazım,çoook farklı ruh hallerinden oluşan zengin bir çalışma olmuş:D

  5. Bu yüzden miss kalmış bunlar.

  6. Küfkedisi: Demek ki sen sabahtan beri çekiyorsun bu çirkinleri aklında çıkmıyordur ben yine şanslıyım aksam gördüm huhe:)

    Peyton Sawyer: Msn ifadesi huhe:)) Evet hepsi farklı hallerde, bir şenliktir gidiyor, biri Guiza biri Servet gibi fotoğrafçı işinin ehli huhe:)

    Abdulrezzak: Abi hep miss kalacaklar gibi bir düşünce vardı ama ben de biliyorsun bunların da bir talibi çıkar nefes alıyor ya daha ne istiyorsun işte huhe:)))

  7. Gerçekten çirkinler hani, sokakta görsem dönüp bakmam yani gözüme çarpmaz dönüp bir daha bakmayı söylemiyorum bile:P:p Güzel kızlar evden çıkmıyor artık :)

  8. anaaaam bu ne layynn :c:

  9. yorum yazmiim diyorum... tutamiyorum kendimi. Ben 19 numaranin erkek arkadasiyim, sanmayin bu yaziyi macolugun bana verdigi hislerle yaziyorum. Secim sürecini birebir yasadigim icin yaziyorum. Döndü'ye "Yari Finale Katilmaya Hak Kazandiniz" maili, secmelerin yapilacagi tarihten 2 gün önce geldi. Almanya'daki bütün hayatini bir kenara birakip, yarismaya hayatini degistirmek ümidi ile gitti... Burdaki yogun bir günün ardindan ucaga atladi ve secmelere katildi... O sizin "bu nebicim bakis lan" diye adlandirdiginiz foto, secmelerin oldugu aksam saat 8-9 arasi cekildi. Yani "Güiza'nin Miss Turkey'deki Rakibi" tam 36 saatlik bir kosusturmanin ardindan, herkesin kendisine yabanci oldugu bir yerde, mutlu-yorgun-saskin bir poz verdi diye elestirilenizi saygiyla karsiliyorum...

  10. Onur İlhan: Maçoluğun verdiği hislerle yazsaydın böyle yazmazdın eminim:) Vallahi ben gördüğümü eleştirdim elimizdeki malzemeye göre yani. Miss Turkey sonuçta bu, genel olarak beğenmedim. 19 numarayı da aralarından rastegele seçtim vallahi. Şans:)

    Ben de diyordum bir Miss Turley finalisti neden böyle bir bakış yaptı diye demek ki aceleye gelmiş ve yorgunluktan bakalım finalde nasıl olacak ama bu yazı da iyi oldu öyle bakmaz yarışmada çünkü iyi durmuyor bu şekilde:)

    Saygılar Onur:)

  11. harbi lan :D.. o kilolar ne... bunları seçenlerde suç :D rezillik lan :D

  12. :h: ay ben bunu alıp götürüorum bu arada.. hadi öptüm bye... :)

  13. ahahaahah.. çok hoşuma gitti bu analiz.. ama bence 16 numero güzel gibi.. bide ondan bi sonraki.. o değil de 9 numero tanıdık mı.. nerde görmüş olabilirim die düşünüorum.. ayy yoksa bizim mahalleden falan mı..
    ben bi mahallede dolaşimm da gelim.. hayır yani burdansa, ben neden gitmedim bu yarışmaya.. :) :) :) birinci burda!!!! ikinciyi seçsinler... fsalkfalksslakdhasjkdh:)

  14. COK ONEMLİ dedi ki...

    o gün orda elemelerdeydim. Torpil dönüyor malesef. inanın inanmayın bu böyle. Kendimi çok güzel buluyorum.Alışveriş merkezlerinde caddede sokakta yurt dısına gittiğimde hep çevirir beni ajans sahipleri.Elemelerde de o gün ÇOK GÜZEL KIZLAR vardı. SEÇİLMEDİLER SEÇİLMEDİK ÇÜNKÜ TORPİLLİLER SEÇİLDİĞİNDE TOPLUM ONCA GÜZEL ARASINDA NİYE BUNLAR SEÇİLDİ DEMESİN. Hem yüzleri hem fizikleri güzeldi. Bi de çok çirkinler vardı da neyseki onları elediler hani hem vücut hem yüz yok. Burdakiler vasat olanlar. Adanalı dizisinden Serenay Sarıkaya TORPİLLİ hem o gün jüride Ebru ŞAm vardı . Serenay EBru ile dizide tanıstı arkadas, ee zaten Ugurkan erez in(miss turkey koreografı) ajansında da yer alıyor. Serenay sarısın ama güzel değil öyle boyu da hepimizden kısaydı yalan söyledi 1.75 diye. ancak 1.68 falandi . topukluyla hepimizden kısa. Sarışınlık özelliği ise Serenay dan çok daha güzel bir sarışın vardı orda bizzat gördüm almadılar neden ???
    3 numara Bürde Aslan da Ebru Şam ın arkadası, Ebru sabah gelip Bürdeye sarılmış tüm kızlar konuşuyordu eleme günü. Bürde aslanı ve serenay ı dereceye sokacaklar bence. torpilliler vasat değil ama çok güzel de değil, İNANIN BİZ GÜZEL KIZLAR BAŞVURUYORUZ ama BİZİ ALMIYORLAR :(
    Burcu Esmersoy ise ikizleri tutuyor. evet o çirkin yüzlü ikizleri.derseniz eğer güzellik görecelidir katılmam çünkü güzelliğin ölçüleri birdir.güzel iri gözler, küçük hoş bir burun, gzel bir dudak gülümseme, narin ve hoş bir vücut ben güzeli anlarım arkadaslar örneğin bana göre Yaprak dokumunden fahriye evcen ( boyu da uzun olsa) ve Tuba Büyüksütün bu kızlar işte güzellerdir.
    19 numara Döndü- Bence içlerinde torpilliler de dahil en güzeli.o vasat dediklerimden değil.Döndü güzel.zaten onu 20 ye seçtiklerine şaşırdım dedim ya hep çirkinler seçildi. torpili var yok bilmiyorum ama 1. o olsun isterim. fazlalğı yoktu yanlarını farketmedim zaten boyu uzundu benden 1.82 poposu da gayet güzeldi,küçüktü . Onur İlhan doğruyu söylüyor o gün gelmişti almanydan Döndü, hepimiz çok yorulduk, hele o daha çok yorulmuştur

  15. Yejades: kilo ayıp kapatır ama huhe:))

    Lucy: Çok komik di mi:))

    Ayroaaa şekerim kesin senin mahalleden, sizin mahalleden bu kadar çirkin beklemezdim çok ayıp oldu kamuoyu özrü bekliyor mahallenizin adına:)) Al senin olsun o smile senden değer li mi verdim gitti huhe:))

    Çok önemli yazan arakadaş ismini de verseydin daha güzel olurdu bence:) Bilemiyorum torpil var mı yok mu ama bunlar gerçekten kötü nasıl seçiyorlar anlayamıyorum, dediklerin doğruysa bu kadar çirkini seçmeleri normal:) Yoksa daha büyük facia göz zevki sıfır demektir:)

  16. olay oldu ha yazı çok güldüm yahu :)

  17. ÇOK ÖNEMLİ dedi ki...

    inanmayın bu böyle derken yazının başı çıkmamış. TORPİL VAR diyoorum inanın inanmayın, bütün güzelleri yolladılar evlerine. 2 eleme oldu. ben 180 arasından 60 a kaldım.ilk elemede çok çirkinler ve güzellerin bir kısmı gitti. kalan 60 ta hem güzeller vardı hem de vasatla torpilli olanlar. ben 2.elemeye kaldığımda herkes bana sen kesin 20 desin diyordu ordaki kızlar da sonuç hüsran. benim gbi güzel kızlar adil olmayan bir şekilde değerlendirildi. çıkarken biz güzellere bütün ordaki görevliler orda bulunanlar şaşırdı. kötü olan da hepimizi bavulla çağırmışlardı.20 kişi için 180 kişi bavul hazırladı böyle saçmalık insanı aşağılama olmaz. dışarda bekleyen insanların içine turnikeden valizlerimizle dışarı çıktık. bu yetmezmiş gibi Cnbc ve NTV kameraları da tek tek bizi görüntülüyordu. çok üzüldüm hepimiz o akşam evde valizlerimizi boşalttık.
    Damat Ferit adımı vermek istemiyorum çünkü bu şekilde adım duyulsun istemiyorum. ailemden başka da kimseye söylemedm buraya başvurduğumu 20 ye kalsaydım zaten haberi olacaktı herkesin ama dediğim gibi seçilmeyen çok güzel kızlar vardı. torpillilerin yanına özellikle vasatlar seçildi. jüri zaten kızlara hiç bakmadı özellikle jürideki 2 kadın burcu esmersoy ve ebru şam hep önlerindeki kagıtlara baktılar.

  18. boncuk dedi ki...

    vay vay neler olmuş burda :))torpilsiz bişey olsa şaşarım zaten :n: 19 numara da birincilik ışığı göremiyorum :P

  19. Adsız dedi ki...

    torpilin olmadığı bir yer yok zaten. bende yarışmaya başvurdum ve yarı finale katılmaya hak kazandığımı bildiren mail geldiğinde çok sevinmiştim. pazar günü seçmelere gittiğimde 3 aşağı 5 yukarı bi tahminde bulundum. beni seçerler diye. çünkü hem çok çirkinler vardı hemde orta derecede güzeller. ama çirkinlerin sayısı güzellerin sayısından 10 kat daha fazla olduğu için, 20 ye kalıcağımı düşünüyodum tabi yanılmışım. torpil denilen şeyi unutmuşum. bu 20ye seçilen kızları özetlemek gerekirse çirkin ve uzun boylu. bir de kısa ve balık etli. araya sıkıştırılan 1 2 güzel varsa vardır. ama sonuçta hepsi torpilli. bu elemeye gelen 100 küsur kişiyi kameralar çekti hep. ama o görüntüleri vermeyeceklerinden eminim çünkü o kadar güzel kızlar vardı ki. ama hiçbiri 20ye kalamadılar. o görüntüleri yayınlarsalar halk diyecek ne oluyor neler dönüyor bu güzelim kızları neden almadılar diye. seneye başvurmayı düşünen falan varsa önce arkasına sağlam bi torpil alsın. uğurkan erez cast ya da neşe erberk le çalışsın öyle başvursun yoksa bizim gibi umutla bavulunu hazırlar 150 kişininde olduğu o elemelere gider kazanıcağını ümit eder ama sonuç hüsran. tekrar o bavulunla geri dönersin. sonuç olarak yine burası türkiye dedirten bi durum. yine çirkinleri dereceye sokacaklar. miss universe miss world vs yarışmalarından dereceye bile giremeden dönülecek. bu kadar basit bir durum. halk da daha fazla şey beklemesin.

  20. hım enteresan bişeyler dönüyo burda koş neriman

  21. 10,14,16,..Belki saf duruşundan 7'yi de seçerler. Fotolardan ilk 4ü söyledim =P

    Damat sen de oturdun kızları mı inceledin :f:

  22. Adsız dedi ki...

    Orda çekilen fotolar kesinlikle gerçek halleri değil.Bir kere mayo seçimi çok yanlış fotoğraflarını çekenin profesyonelliğinden şüphe ediyorum çünkü ancak bu kadar çirkin çekilebilir niye mi bu kadar kesin konuşuyorum çünkü finalistlerden biri akrabam (ismini vermiyorum)
    ve resmini gördüğüm zaman tanıyamadım..Onun için resimlere bakp önyargılı olmayın arkadaşlar

  23. Adsız dedi ki...

    Yazını gülümseyerek okudum:)çok güzel özetlemişsin olayı:)
    Bu sene yarışmaya katılanlardan biri olarak şu sonuca vardım :güzelliğine değil torpiline güveniorsan bu yarışmaya katıl:)
    Ben dahil olmak üzere demiyorm (çünkü mütevazi bir insanım:)) ama pek çok güzel kız daha ilk 150 de elendiler...
    2010 Miss Turkey Çirkinlik Yarışması hayırlı uğurlu olsun:)

  24. Evet hak yenmiş olabilir haklısın yazımı beğenin için teşekkürler. Mütevazi insanları da çok severim evet böyle ukala olmaycak insan, seçim onların tabi jüri ne derse o kim kaybeder onlar Türkiye kaybeder, güzelleri görmeden mahkum kalırlar, tabi biz de:( :))

    Gülşah, evet analiz yaptım oturdum hepsine baktım, hiç birini beğenmedim. Şu Adanalı da oynayan kızı pas geçmişim ona çok üzüldüm ona ayrı bir paragraf açmak gerek:)

  25. Boncuk dedi ki...

    bu yazının devami gelsin gelsin :c:

  26. Adsız dedi ki...

    valla benım tam 3 tane arkadasım var tesadufen gordum bı baktım ucu bırden orda haydaaaaaaaa dedım yanı torpıl fln hakgetıre arkadaslar orda 3 kısının torpıllı olmadıgı benden kesın onaylı ısın ılgıncı 2 sı baya cırkın:D yanı normal guzller ama guzellık yarısmasında secılcek kadar guzel degıller cırıkınler ışte... e hem çirkin hem torpilsizler nası oluyo bu iş:) ama bıtanesı guzel ya onun hakkını yemıyım...

  27. Adsız dedi ki...

    elenenler de adını filan verse de facebook tan filan baksak gözümüz gönlümüz açılsa.. güzeller yaa.haksız yere elenmişler yaaa:)))
    yani tamam kalan 20 resmen çirkin ben de onaylıyorum ama elenenleride merak ediyorum:)))

  28. Boncuk dedi ki...

    11:30 da yazan adsız sana katılıyorum meraklar içindeyiz :C:

  29. Adsız dedi ki...

    gecen yil bende katilmistim aynen bavulumu koltugumn altina kistirip geri dondum:D kimseyide dinlememistim gecen yilda boyle olmustu ama en azindan bu kadar berbat degildi bunlari gorunce soke oldum iyki bu sene katilmamism ilk yirmiye secilsem bile bunlarin arasinda n isim var cok iyi bi ders oldu bana katilmayi dusunen arkadaslarda sakin katilmayin diyorum kendinize guzelligineze yazik ailenize yasattiginiz uzuntuye yazik torpilsiz parasiz olmazzzz olamazz bosa umutlenmeyin benim gibi

  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  31. kati dedi ki...

    bu ne biçim güzellik yarışması yaa??neye göre seçilior bu kızlar?kimse bu yarışmada torpil yok fln demesn!!hele hele ajansa bağlı olmak önemli değil hiç demesn!!bütün güzel kızlar elendiler!!aynen katılıyorum bu yılki tam bi çinkinlik yarışması oldu her anlamda!!bu yarışma böyle olucaksa kaldırılsın daha iyi.rezaletin daniskası..!!ne biçim juri bu?!birer gözlük alsınlar!!heralde uzağı göremiolar!!ne kadr koca popolu ve göbekli varsa doldurmuşlar 97 kalça ne ya şaka gibi aa pardon bide 99 vardı :D hadi kampta zayıflatıcaklarmış yüzlerinede estetikmi yapıcaklar:D ?? adalet bunun neresinde?!

  32. Adsız dedi ki...

    :e:neye gore secmisler ben anlayamadim valla gecen yil bende girmistim bu yarismaya 180 boyum zayifimda okadar guzel olmasamda bunlardan guzel oldugum kesin gorunen koyde klavuz istemezki canim nedir bu boyle univ. okuyorum 3 yabanci dilim var neye gore secilmis bu kizlar acaba bu yilki katilim forumlarimi ulasmadi n oldu o kadar guzel kizimiza n oldu sokakta guzel kiz dolu yahu secilmis gercektenbunlar sece sece almislar cok yazik vallahi bide yurt disinda bizi temsil edecekler hangi kulturle hangi boyla hangi fizikle :e: bir iki tane guzel kiz var simdi hakkini yemiyim ama digerleri nedir bu ya bu ne bole

  33. Adsız dedi ki...

    bence protesto edelim bu sene yayinlanmasin bu yarisma:)

  34. merhaba arkadaslar tum yorumlarınızı okudum hepinizin öz eleştirisine saygı duyuyuroum evet torpil konusu cidden vardı bende elemlerden suanki finalistlerin biride kız arkadsım cidden elenenler içinde daha guzelleri vardı fakat ugurkan erezin ajansından 6 kız tanju babacandan 3 model olunca bir de ebru şamın 2 arkadasıda yarısmada olunca olay böle oluyor ben kız arkadsımın ismini solemeyicegim ilk dorde girceginde eminim ama hakkı yenen kızımızda cok oldu bilginize.... Rumuz :) swater

  35. Adsız dedi ki...

    birinci bürde veya serenay olursa kesin torpil var derim...

  36. Adsız dedi ki...

    :n: n zaman izlicez bunlari kral tv de yada nerde yayinlancaksa ozel yeteneklerini cok merak ettimde:f:

  37. Arkadaslar bilip bilmeden yaptiginiz yorumlar cok yanlis bence, ben 19 numarali Döndü Sahin i cok yakindan taniyorum, resimlere hic bakmayin, final gecesi canli yayinda izleyin, gercekten cok güzel bir kiz ve 20 finalistin arasinda ilk 3 ü o hak ediyor diye düsünüyorum. Basarilar Döndü, insallah sen secilirsin. Mehtap...

  38. Adsız dedi ki...

    arkadaslar gercekten nereden izleniyor bilen varmi gecen yil kral tv de cikiyordu

  39. Adsız dedi ki...

    bu sene yarismaya 20 kisi basvurmus 20 sinide almislar:f:

  40. Onur Ilhan dedi ki...

    Ya arkadaslar; tmm hadi resimler kötü cikmis diyelim veya kizlarin hepsi igenc ve kiloluymus... Medeni cesaret gösterip güzellik yarismasina katilalim demisler... Sonra birkac insan toplanip, "biz güzelden anlariz" demisler ve 20 kisi secmisler.
    Peki tamam hersey iyi hos ama sizin elestirilecekler listenizde neden ilk sirayi yarismacilar cekiyor, onu anlamis degilim...

    @ Damatferit seni elestirmiyorum, haklisin yazdigin gibi, elindeki malzemeyi allayip pullayip yoruma acmissin... da elestirilerin yönünü keske biraz daha iyi ayarlayabilseydik...

  41. Adsız dedi ki...

    Medeni cesaretmi:))) torpilini ayarlıyan yarışmaya katılmış.. Türkiyem de hiç mi güzel kız yok ..Elenenlerden biri arkadaşım.. kızı görseniz bakan dönüp bakıyor. herşey orantılı, eğitimli. ama torpilsiz. zaten gel seni torpille sokalım deseler haksızlığın olduğu yerde olmıcak kabul etmicek kadar da kişilkli.. Torpille onları yarışmaya alan kadar torpille bu yarışmaya girende bana göre suçludur ve eleştiriyi hakeder.Heryerde bu seneki miss turkey konuşuluyor ve eleştiriliyor ve maalesef türk halkı olarak sadece konuşuyoruz. Kim dinliyor, bu kadar eleştiriyi (başka sitelerde de fazlasıyla eleştirildiği gibi torpil iddiaları var)kim dikkate alıyor. Burası Türkiye!!!

  42. Onur Ilhan dedi ki...

    Evet burasi Türkiye ve senin güzellik anlayisini "gören dönüp bakiyor" ile özetlemen bunu zaten kanitliyor. Torpil kesin vardir tabii bunun aksini kimse iddia etmiyor fakat elestirilerin yönü bu kadar mi sacma olur... Kiz ark.dasimin basvurusunu beraber yaptik, gitti ve son 20 ye kaldi. Jüriden kimseyi tanimiyorum ve kimseden yardim istemedim. Sen buna ragmen bütün kizlar torpilli zaten dersen, senin idrak etme kapasitenle muhattap olamam...
    Daha biz birey olarak ak koyunu kara koyunu ayirt edemiyorsak, elestiri yapmak ne haddimize.

  43. Adsız dedi ki...

    Burası türkiye derken..haksızlıkların, torpillerin olduğu memleket anlamında dedim. burda senin(onur ilhan) konuyu farklı idrak ettiğin anlaşılıyor ki kapasiten bu kadarmış gibi bişi demicem. Güzel olan birini gördüğünz zaman hangi ülkede olursanız olun (art niyetsiz)bakarsınız.eh atalarımız boşuna da dememişler''güzele bakmak sevaptır'' diye:))
    O yarışma da ki gençkızlara bu kadar eleştiri yapılıyor ve beğenilmiyorsa ve bakarken güzel demeyi bırakın çirkin deniliyorsa bende herkes torpillidir derim. Senin kız arkadaşınla başvuru yapmış olman v jüriden kimseyi tanımıyor olman kız arkadaşının da kimseyi tanımıyor ya da birinden torpilsiz olduğu anlamına gelmiyor.Ak koyunda kara koyunda bakarken çok iyi anlarız biz birey olarak ta türk halkı olarak ta.Atasözlerine girmişken bir tane daha yazmadan edemicem.. görünen köy kılavuz istemiyor:) (ayça)

  44. Adsız dedi ki...

    ntvnin web sayfasinda yeni fotograflar var miss turkey cirkinleri kampta diye pardon guzelleri :f: baya suslemisler kizlari bu sefer ama verilen emeklere yazik olmus ruh guzeli olabilirler ona bise diyemem ama goruntu bozuk turkiyenin kizlari cok daha guzel ulkemizin adini cikaricaklar cirkin kizlari diye. bunlarin yuzunden ...

  45. Adsız dedi ki...

    ayca kiz seneye birlikte girelimmi su yarismaya guzel nasil olurmus gorsunler valla :h:(helin)

  46. Adsız dedi ki...

    bnce fotorafları ceken insanın hatası..bn bizzat yedeklerde dahil 22sini de gördüm..gercekten fotoraflarda gözüktüklerinden daha güzeller..oturduğunuz yerden yorum yapıyosunuz..tabi bişey diyemicem bende konulan fotoğrafları görünce cok şaşırdım..ordaki bütün kızları gören bir daha döner bakar..o kdr net yani.kimse kendini kandırmasın yok 1.80 boyum yok şöle kilom diye.ebru şamda cok net ölçüleri olmayan ve boyu 1.80den kısa olan bi finalistti.yada ondan öncekiler..4 4 lük güzel aramayın..tamam fizik,yüz güzelliği,kültür bunlara bakılıyo blki..fotoğrafcı kötü ışıkdan dolayı fizik ve yüzleri kötü cıktı..iyi de kültürlerini nerden bilioyosunuz da ahkam kesiosunz..2 gn sora belli olcak işte neyin ne olduğu..hala neyin tartışmasını yapıyosunuz anlamıyorum..

  47. Adsız dedi ki...

    Ordaki kızlardan bi cogunu tanıyorum. ve hakkaten ne kadar torpil oynadıgını tahmin bile edemezsiniz. çünkü bende bu sektörün içinden biriyim. yakından gördüklerim başta bürde ve serenay.. iğrenç bir suratı var bürdenin. serenayında boyu kısacık. ama ebrunun arkladasları. ve ugurkanın defilelerine cıkan mankenler bunlar. dolayısıyla ilk ücte ne yazkki bu kızlar olur. Bizde oturur niye dünya çapında azra dışında bi halt olamadık diye düşünürüz işte... :e:

  48. Adsız dedi ki...

    arzum onan diyeceğidim, heyecandan yazamadım :))

  49. Adsız dedi ki...

    20 tanesi birleşşe bi arzum olamaz. net!

  50. Jüride olsam ben de ajansa bağlı birini seçerdim çok çok çok güzelse o ayrı tabii.
    Ajansa bağlı kişi, ne yapmak istediğine karar vermiş ve bu uğurda çalışıyor demektir. Anormal bir durumda "Höt" demesinden korkacağı bir ajansı da var demektir. Ajansa bağlı olması çok büyük bir avantaj bence. Sonuçta yarın bir gün çıkıp "Ayy berbat bir hayat bu şöyle şöyle şeyler dönüyor, ben gidip evimin kadını olcam" diyebilitesi olan bir kişi de olabilir ajansa bağlı olmayan kişi.

    Fotoğraflar iğrenç evet sanırım photoshop yok üzerinde ondan iğrenç. Mayosundan göbeği fırlayan birinin fırlayan göbeğini kadraja sığdıran fotoğrafçıda kabahat. Evet evet..

    Jürinin aman ne güzel boyu posu var bunun diyerek sadece bu şekilde eleme yapmasını beklemiyorsunuz herhalde. Eğitim durumuna, yaşına, bildiği dillere, ajansına, yaptığı işlere de bakıyordur.

    He bunların dışında bu kızlar çok güzel mi? Hayır çok güzel kız yok, normal sıradan kızlar gördüm ben. Elenenleri de bilemiyorum tabii. Atatürk'ün 1981 senesinde doğduğunu söylemeyecek kızlar seçilmiştir umarım.
    Torpil var mıdır yok mudur bilemem olabilir de olmayabilir de ama ajansa bağlıların seçilmesi bir torpil değildir bunu söyleyebilirim.

  51. Adsız dedi ki...

    torpil olmazsa olmaz zaten, her yarışmada oluyor ne yazıkki.. busene ki finalistlerden toplasak bi kaç tane göze çarpıyo ama dünya güzellik yarışmalarında Azra akından buyana derecenin yanından bile geçemiyoruz bunu es geçemem... bide finalisleri bu kadar yerden yere vuranlar içinde kimse kusursuz değil yani.. serenay sarıkayanın boyuna gelince 1 75 deil önceki msjlarda arkadşn dediği gibi göz var nizan var 169 u geçmez topuklular var nihayetinde o da ilk üçe girer kesin her sene takip edrm yarışmayı zaten dediklerm hp çıkıyo..

  52. Adsız dedi ki...

    Ciddiye almayın... :m:

  53. Adsız dedi ki...

    evetttt cirkinlerimiz hayirli ugurlu olsunnnn :f:

  54. Adsız dedi ki...

    bu kadarda torpil olurmu serenay nasıl ikinci olur? neresi güzel bu kızın ?jürinin gözü bozuktu hemde hepsinin bırakın bu işleri!! ya adam gibi adil bir yarışma yapın yada kaldırın bu fiyaskoyu ortadan gerçek güzeller ilk yirmiye giremediler bile !!bu milleti aptal yerine koymaktan ne zaman vazgeçeceksiniz?? bu güzeller türkiyenin değil sadece jürinin güzelleri!!yazıklar olsun!

  55. Adsız dedi ki...

    benim favorim 14 numaraydı ve seçildi.gerçekten çok şirin, zarif, güzel bir kız.serenay güzel bir kız değil, boyuda uzun değil, sanırım kıza acımışlar dizide oynuyor, millete ayıp olmasın seçelim bari demişlerdir.zaten göreceksiniz serenay yarı finalist bile olamayacak.3. ve 4. ye hiçbirşey demiyorum onlarda birer fiyasko.


Leave a Reply