28.3.10

A hole on the toilet wall | Blog

Yazan: Ukturk | 28.3.10 | Kategori: , , , |
Yazı: A hole on the toilet wall | Blog

Merhabalar 4-5 gündür yazı yazmadığım fark ettim blogu boş bulmuşken yazalım o zaman:) Bu arayı güzel bir blog ile kapatmak güzel olacak bence hem sizin için hem benim için.:P Hep diyorum ya kişisel sohbet havasındaki hafif okuyucuyla laubali blogları seviyorum diye. İşte yine öyle bir blog ile beraber olacağız cancağızlar:P


Blogun Adı: A hole on the toilet wall

Öncelikle belirteyi gayet aktif bir blog. Bazı aylada 100 yazı falan ibaresini gördüm. Yook artık bildğin günlük, aklına gelen ne varsa yazmış olabilir:P ama 2010 yılında düzene oturtmuş daha akla yatan sayılarda yazılar yazıyor:P Sürekli güncellenen bir içeriği var, bu anlamda beklentilerinizi fazlasıyla karşılayacaktır bence:P Blogun yazarı sevgili Mitsubüşü. Böyle değişik bir nickten de sıkıcı ve saçma salak yazılar beklenemezdi zaten, gayet eğlecenli yazıları var bence. Ben sevdim:P

Bloga girince göreceksiniz zaten gayt uzun ve değişik yazı başlıkları var bazı bloglar için o başlıklar bile yazı anlamına gelir hehe:P Güzel ama :) Ayrıca yazıların çoğu naber? diye başlamakta sıcak ve aynı zamanda okuyucuyla naber lan diye bir laubalilik vermekte yazıya. Bu sıcaklıkla zaten yazının hepsini okuyup bitiriyorsunuz aa ne zaman okudum o kadar kelimeyi falan:P

Blogtaki ilk yazısını Mart 2008 de yazmış bakınız ne demiş:

"blog aldım sonunda xD mutluyum huzurluyum.. bloguma etiket koymiicam ki kimse görmesin xD
ohh.. pek hoş.."
Sonra son yazılarıa baktım etiket var mı diye gerçekten yok, sözünde durmuş mitsubüşü:P

Blogun açıklama kısmında şöyle yazıyor."çünkü, rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsge- setzesvorlagendiskussionspausenverpfle- gungsbeauftragtenstatistikassistent" burada galiba almanca bir şeyler yazıyor anlayamadım tam olarak ama inşallah küfür falan yoktur ama ilgi çektiği kesin:P Farklı bir tarzı olduğunu buradan da anlayabiliriz.:) Ne yazıor acaba. İkinci satır "setzes vorlagen diskussions pausen verpfle" diğerlerini de siz çözün, almancam başlangıç seviyesi benim anlamadım:P Ich Bin Kaan, ich bin 26 jahre alt und ich möchte kofte:P:p hehe:)

Peki blogu iyi hoşta kim bu Mitsubüşü derseniz her zamanki gibi kendi ağzından vermeyi düşünüyorum yine güzel ve değişik bir tanımlama:P;
"her ne kadar başı sonu belli olmayan uzun cümleler kurmaktan apayrı bi keyif alıyo olsam da telaffuz sorunum var benim. bak mesela "ah mary vah mary" asla spoonerism kurbanı olmadan söyleyemediğim bi söz öbeği. evanescence'i telaffuz ettiğimi duyan olmadı, çünkü yıllar önce denemeyi bıraktım. zatürre ve hacettepe demeye çalıştığımda insanlar bana gülüyo. hukuk, genel olarak, yaya yaya derken de acayip acı çekiyorum. bi de ingilizce konuşurken bazı r'leri çıkartamıyorum, üstelik gayet r harfini söyleyebilen bi insanken."

Güzel bir blog kısacası 100. izleyicisine de az kalmış. Bakalım şanslı kişi kim olacak. Çok büyük sürpriz hediyeler var diyorlar vallahi bilemiyorum:P:p Bu güzel blogu kaçıran çok şey kaçırır:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. vallaha 100. izleyici ben oldum :D ne veriyolar acaba?

  2. 100. izleyici olmanın dayanılmaz mutluluğu hediye ne güzel değil mi:P

  3. Ohh yess çok çılgaan bir bilogg:))

  4. Adsız dedi ki...

    rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetzesvorlagendiskussionspausenverpflegungsbeauftragtenstatistikassistent:
    dana eti etiketleme gözlem görev transferi kanunlari tartistma molasi beslenme sorumlusunun istatistik asistani :)

  5. ama şimdi mutluluktan ağlayabilirim yahu :D teşekkür ederim efendim blogunuzda bana da yer verdiğiniz için.. bu tip durumlara çok alışıkmış gibi mesafeli bi cümle de kurduğuma göre gidip arkadaşlarımın hepsini arayıp telefon başında sevinmiş kız zıplaması yapabilirim demektir.

  6. evet çok çılgın:P:p

    Adsız, teşekürler açıklama için gayet ilginçmiş ama bu sayede bir bilinmeyeni daha açıklığa kavuşturmuş olduk:P

    Missubüşü, ağlama kıyamam beni de ağlatacaksın şimdi:P hehe zıpla zıpla:D benim yerime de yap:P


Leave a Reply