6.3.10

Genç Ampüller | haha harika video

Yazan: Ukturk | 6.3.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: Genç Ampüller | haha harika video

Selam gençlik. Ne yaparsınız. Amin inşallah:P Az önce bir video izledim de her cümlenin sonuna inşallah diyorum haha çok komik nan ama izlemeniz lazım. Daha önce süper ötesi videolarını paylaşmıştım burada Conmech'in. İşte bu harika adamların son çalışmalarından biri Genç ampüller:P Bittim gülmekten, süper yaa :P


Şimdi buradan bir açıklama yapayım tüm ampülller böyle değildir ama böyle olan büyük bir kitle olduğunu da göz ardı etmeyelim. Bunlar genelde Tayyip'le hani size bahsetmişitm ya benim çocukluk arkadaşım olanla işte çok yakın zihniyette olanlar, hık deyip burnunnda düşenler oluyor bu genç ampüller. Eğer bu şekilde biri olmak istemiyorsan sevgili ampül olma yolunda ilerlyen genç aklını başına al diye yayınlıyorum bu videoyu. Amacım çok kutsal:) Bu videoda çok iyi anlatılmış. Genç ampüller erkek oluyor. Videonun içeriğini veriyorum, yaz kızım;

Sex: Erkekkkk
Yaş aralığı: 16- 40 (50 ye kadar yolu var, her türlü gideri var yani:P)
Fiziksel: İnce bıyık, badem bıyık
Ruhsal: Tayyip Mode:) *(sesini açınn:P)*



Afiyet olsun:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Çok komikmiş. Burada bayılıcam qq

  2. ohhh yess baby:)) Çoşmuş bu adamlar huhe:) Video bittikten sonra ilgili videolarda kaç portakal var videosu da bombaymış. İnşallah inşallah :)))

  3. hahaha =)) bu adamlar çoh fena ya. Cesurca yapıyolar valla =)

  4. Erdemir aman abi dikkat et bayılma :P

    Damat evet o da çok bomba gerçekten. Kaç portakal var 7 hehe:P:p

    Gülşah, bizim demek istediklerimizi dile getiriyorlar en güzel bir şekilde takdir ediyorum ben de:P

  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  6. Conmech, durmak yok yola devam gerçekten:)


Leave a Reply