17.3.10

Damat Ferit'in çantasının içindekiler | Mim falan

Yazı: Damat Ferit'in çantasının içindekiler | Mim falan

Konnichi wa cicişler:) Harika bir mim ile karşınızdayım. Bu mimi cevaplayan ilk erkek blogcu olarak tarihe geçeceğim, lütfen kayıtlara geçsin:) Tam tamına 6 blogcu beni mimlemiş, damat damat sen de yaz sen de yaz bebeğim çantanın içini çok merak ediyoruz biz, her gün rüyalarımıza giriyor diye söylemişler. Ben de bunları göz ardı edemedim tabi ki ve işte sizlerle çantamın içindekileri paylaşıyorum. Bakalım benim çantamda neler varmış inceleyelim, çok ısrar ettiler ne yapayım:))


Öncelikle belirteyim, bunlar çantamdaki olmazsa olmazlar, sürekli taşıtım bunları. En çok taşıdıklarıma yer verdim o yüzden:) Diğerleri zaten her çantada olan şeyler mesela, telefon, anahtar, ruhsat, kimikler, kalem, silg, kitap falan gibi:))

İşte, Dip köşe bucak Damat Ferit çantası :))


İlk olarak en sevdiklerimi anlatayım sizlere cicişler. Ayy şekerim ben bunlar olmadan yapamıyorum, böyle bir eksik hissediyrum kendimi, bir tarafım yarım kalıyor. 1 numaralı da gördüğünüz üzere 1 ader 0.7 uçlu kalem, sonracığıma bir adet yazdığun zaman silinmeyen tahta kalem, 1 adet Stil marka ayakkabı parlatıcısı, sonra 1 tane yapıştırıcı çakma prit ve çantamın en önemli parçası olan kaktüsüm. Gittiğim yerlerde önüm koyuyorum oksijen alıyorum ondan, çok şeker amaaaııı huhe:))

Ayrıca bir de oyun hamurlarım var 2.fotoda görüyorsunuz onları da yanımda ayırmam, böyle küçük kardeşiyle kahve içmeye gelmiş alışveriş yapan kızları kandırmakta çok işe yarıyor, al küçük oyna diyerekten msaya oturabilirsiniz, ne kadar güzel bir kardeşiniz var kaç yaşında huhe:))


Geldik çantamın içinde olmazsa olmazların 3 ve 4 numarasına. Bir adet ip, uzunluğu önemli çok kısa olmamalı. Çok fonksiyonlu bir şey. Her zaman işime yaramıştır. Canınız mı sıkıldı sevgilinizle mi kav ettini farklı heyecanlar mı arıyorusunuz işte ben bunu çözdüm çıkarıyorum ipimi tutuyorum iki ucunda başlyorum ip atlamaya, ayy bir eğlenceli bir eğlenceli anlatamam, ayrıca bir kaşık suda boğmak istediklerinizi de arkadan usulca yaklaşıp işini sessizce bitirebilirisin z bu iple. Farklı renklerde kullanabilirisiniz artık çantanızın engine göre huhe:)) O büyük tornavida da aksesuar ip ile güzel bir ikili oluşturuyorlar diye taşıyorum, moda şimdi şekerim :)

Geldik 4 numaraya 10 lu kibrit ve daha ne olduğunu bilmediğim bir şey fıstık kıracağı da olabilir ( şekli hoşuma gidiyor da ondan taşıyorum huhe) evet bunlar da var çantamda. Kibrit çok işe yarıyor ateşin var mı dediği zaman böyle 10 kutu şeklinde çıkartıp kıza kutunun 1ni veriyorum, .ok seviniyor ayy bana kutunun hepsini verdi ne centilmen çocuk desin diye haha:)))


Ve dananın kuyruğunun koptuüu yer huhe:) Poşet çayım olmadan asla diyenlerden misiniz. Gittiğiniz yerde çayı beğenmiyor musunuz işte çözüm sizde beni gibi çayınızı yanınıza taşıyın pişman olmayın huhe:) Ohh demli demli, çantamın içinde her daim olan varlık, poşet çayım:))

Kürdanlık ve yumartalık. Kürdanı da kutuyla taşıyorum. Biraz yer kaplıyor ama ne yapacaksın kürdansız da olmuyor anacım, gacur gucur karıştırmazsam olmaz huhe:) Yumurtalık ne alaka diye sormayın bundan öncekiler ne alakaysa o da o alaka. Dünyanın bin bir türlü hali var belli mi olur. Sonra aaa çocuğua bak yumurta yemek için yumurtalığı bile yok demesinler huhe:)

Benim de çantam böyleydi işte. Hepinizinkinden de güzel ayrıca, beğendiniz umarım ne kadar güzel di mi:) Bundan sonraki mimlerinizi de bekliyorum cicişler, her türlü mim yazarım huhe:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 14 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. :f: harika bir canta yok yok :f: bütün çantaları solladı seninki.. favorim oldu :)

  2. Chunli Beauty: çok teşekkürler, benim çantam son moda ürünler içeiryor, öyle pazar malı değil bi kere lütfen, farkın farkına varan şanslılardansın sen de:))

  3. ya var ya delisin sen :D ayrıca mim aleminin kurallarını öğren bak kimseyi mimlememişsin :D

  4. :f: ahaha koptum ben ya.

    Bekliyorum ki gerçekleri yazacak =P Ama bende hata. Senden normal bişi beklememem lazımdı. Boş anıma denk geldi =) Kaktüsü görünce bi kahkaha fırlattım annem "nooluyo kızım" dedi :h:

  5. küfkedisi: huhe:) teşekkürler:D Mimlemedim çünkü bundan sonra bu mimden hayır çıkmaz diye düşündüm vallahi ondan:))

    Gülşah: hehe kandırdım seni:)) Gayet normal bence ne var yani insan taşıyamaz mı kaktüs çantasında belki özel bir değeri vardır canım huhe:)

  6. küçük bir dolap taşıyorsun sen yanında resmen (((:
    o çanta değil kandırmışlar seni
    bu arada blog aleminde bu mim olayı hala duruyormuş ben bilmiyordm (: 2 seferdir yine dikkatimi çekti

  7. manyaksın sen ya :)) deli :)

    o kaktüs negzelmiş ama öyle, benim kaktüsümde büyür mü öyle kocaman olur mu ki? çok şirin hakketten :)

  8. BenimLe bi şekiLde iLetişime geçebiLirmisiniz? aykut.imac@gmail.com aciLen maiLinizi bekLiorum...

  9. Rama: huhe bavul bavul:)) eve duruyor mim olayı bazen parlıyor birden heryerde mim sonra susuyor mevsimi var galiba bunun:)

    Bi dost: sağol bebeğim sen de öylesin:)) kaktüsüm çok güzel vallahi benim diye demiyorum:) aldığımda da o boydaydı hala aynı büyümor hiç, ne yapmam gerekiyor acaba büyümesi için:)

    Aykut, iletişim sayfasına bak yukarda linki var, oradan mail at ukturk abin cevap versin sana:)

  10. şuana kadar inan ilgimi çekiyordun damat :))

  11. Haha ip ile tornavida ne geziyor orada:P Arkadaşlar bunları şaka falan sanmayın gerçek, bunları taşıyor bu adam, omuzundan çarpraz astığı bir çantası var bildiğin çöplük her şey var :P:p

  12. Perikızı bebeim neredeisn sen ya özledim bıraktın gittin beni kaptan kızı:) şaka bunlar şaka insandın mı sen :D ilgini çekmeye devam edeyim ben huhe:))

    Kaan: tornavida olmadan olmaz, caydırıcı bir unsur gösterdin mi kaçıyor herkes, biber gazı niyetine kullanıyorum onu ben:)

  13. yok artık kapıma gemiyle gelsen bile mendilimi sallandırma:))

  14. Tüh gitti güzelim kaptan kızı, benim hala umudum var huhe:)


Leave a Reply