10.3.10

Damat Ferit Filmleri | ah nerede izliyoruz bugün

Yazan: Damat Ferit | 10.3.10 | Kategori: , , , |
Yazı: Damat Ferit Filmleri | ah nerede izliyoruz bugün

Konnichi wa:) Öncenlikle şunu belirteyim bu yazıyı "Q" klavye ile yazıyorum. "F" klavye vardı da biz mi yazmadık.:) Başbakan bir top klavye göndersin bize :) Evet biliyorsunuz benim nickim Damat Ferit, kendi ismim diye demiyorum çok severim kendisini. Yine siz biliyorsunuz ne kadar çok biliyorsunız öyle siz ya evet Damat Ferit ismiyle nam salmış Tarık Akan'ın filmleri mevcut Yeşilçam'da. Bu ismine yakışır filmler bunlar:) Severek izleriz hepsini malumunuz huhe:) İşte belli aralıklarla ulaştıklarımı burada paylaşacağım hep beraber izleyeceğiz filmleri:))

Yani interaktif bir yazı olacak.:)) Lütfen izleyin :D İlk filmimiz en sevdiğim filmlerinden olan "Ah Nerede Vah Nerede" olacak:) Tüm film hepsi birden alayı burada. İzleyin anacım huhe:))



Çok güzel film ama yaa, kendimi buluyorum bu filmi izlerken huheh:)) Yok lan yok şaka:) Böyle aksiyon nerede bizim hayatımızda:)) :D Filmi bilmeyen yoktur ama konusunu da verelim:)) Konuyu belirten filmden bir replik huehhe:))

Damat Ferit: Burda sorun yok. Bir de ana sigortaya bakabilir miyim?
Huriye - Anam sizlere ömür.. Ama benim nereme isterseniz bakabilirsiniz!

Huhe:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Haha kimse izlememiş galiba :P:p Ama çok güzel film ben de çok severdim evet severdim artık baydı be :D

  2. ben izlemiştim küçükkene =) artık sıkılıyorum izlerken valla


Leave a Reply