19.3.10

Bugün benim doğum günüm | Yaş 26

Yazan: Ukturk | 19.3.10 | Kategori: , , |
Yazı: Bugün benim doğum günüm | Yaş 26

Merhaba. Girişi uzatmadan biliyorsunuz başta yazıya girerken sakız gibi uzatabilme yeteneğine sahibim. Hani direkt konuya girince çok güzel olmuyor diye düşünüyorum,o yüzden başta alakasız söylemlerde bulunup sonra voleyi vuruyorum ama bu kez böyle yapmayacağım direkt konuya giriyorum haha:P

Evet bugün benim doğum günüm. Kutlayın lütfen:) Çalsın sazlar oynasın kızlar.:P Çok yüzsüzüm bu konularda davul bile çalarım kutlasınlar diye hatta hediye isterim 1 hafta önceden psikolojik baskı yapar geçmiş güzel günleri anıları hatırlatır, duygu sömürüsünün kralını yaparım:P:p Blogta da yazı yazayım da herkes görsün kutlasın beni sevmese de kutla, kardeşlik için, halkların kardeşliği, blogcuların kadeşliği için kutla:P


Tam tamına 26 yaşına bastım. 1984 yılıydı soğuk bir Mart günü ayın 19'u. Sabaha karşı 5'te esmer bir bebek dünyaya gelmiş İstanbul Çapa'da. Evet Çapa çocuğum ben. Hatta doğum yerim İstanbul değil Fatih'tir nüfus cüzdanında bu yüzden olsa gerek:P Ama hiç Fatih civarında ikmaet etmedim garip bir şey:P Neyse bu 25 sene boyunca neler yaşadım neler, ooo anlatsam roman olur,o yüzden romanıma saklıyorum hepsini hehe:P

Yaşlanıyorum sevgili blogcular, 26 oldum ya, bu yazıyı okuyanların genelde yaşı benden küçük, veya yaşıtlarım büyük sayısı az. onun için siz de bana Bi dost gibi abi diyebilirsiniz hehe:P Ben facebook kullanmadığımdan oradan bana ücretsiz bir şekilde duvara doğum günün kutlu olsun diyemediği için kimse mecburen ya aramak ya da mesaj atmak zorunda kalıyor bu günde. Ya unutursa deme kaç gün önceden propaganda yapıyorum her beni arayana:P

Bu günde öğretmenler gününde bir öğretmene gelen hediye kadar hediye alabilme şansım var, insan yüzsüz olmaya görsün işte :P Neyse çok uzattım ben doğdum bilmiyorum iyi bir şey mi dünya için ama buradan bu 25 sene boyunca kabalık yapıp üzdüğüm, üniversitede zamanlarımda elimin tersine gelen solcu arkadaşlardan:P, kalbini kırdığım kızlardan, gönlünü çaldıklarımdan, benden nefret edenlerden özür diliyorum:P Bundan sonrası için daha iyi bir vatandaş olacağım, vergimi verip, Tayyip'e alkış tutacağım.

Ve yaşasın AKP haha:P Melih Gökçek kral adam ayrıca:P:p Bu yeni yaş bana iyi gelmedi sanırım hehe:P Bir de çok şımardım galiba şimdi:P Yeni yaş sarhoşluğu olabilir:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 24 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ilk kutlayan olmaktan gurur duyarak dogum gününü kutlamaktayım.. sevgiler :))

  2. Kupa kızı çok teşekkürler, ilk kutlayan sen oldun blog aleminden, unutmam ilkleri hiç, sağol tekrar:P

  3. Mutlu Yıllar :)))

  4. Bir balık burcu daha.Sevdiklerinle birlikte yaşayacağın hep neşeli ve sağlıklı hep genç kalacağın yeni yaşlar dilerim.tontini.

  5. Iyi ki dogdun :)

  6. 26 mı oldun..?
    bir dakika ya 26 olmadın ki 26 bitti öyle değil mi :)26'yı yaşadın bitti yani..
    gerçekleri çarptırma kaancım..
    ben 28 ekim 84lüyüm gerizekalı nüfus müdürülüğü görevlisi bana bile 26 diyor..
    sen 27 bile sayılırsın ehi ehi :))

  7. bu arad aasıl mesajı yazmadım..
    İyi doğdun Kaan :h:
    İyi ki varsın iyi ki seni tanımışım..
    Ve türlü yalakalıklar :))

    Git eğlen ya..! doğumgününü hiç adam gibi geçirmemiş biri olarak bugün dolu dolu eğlenmeni diliyorum.
    Dilerim herşey istediin gibi olur hep..

  8. Vay lan bugün senin doğum günün müydü lan huhe:)) hay allah unutmuşum gördün mü artık hediyeyi de başka bahara veririz geçti bu sene:D 26 olmuşsun oğlum git atla köprüden, saçlarına ak düşecek yakında hey gidi günler filan huhe:)

  9. Mutlu yıllar Kaan, nice nice Tayyipsiz yıllar silkelen ve kendine gel :D Ayrıca şu senden büyük olan azınlık gruptayım nasıl moralim bozuldu 83 doğumluyum kahretsin, ayrıca bu Damat da at kendini 26 olmuşsun demiş ben napıyım ha ben napıyım, dur gidip atlıyım :D

  10. iyi seneler dilerim. düş gibi ama gerçek zamanlar yaşaman, yaşatman dileğiyle sevgiler...

  11. yaşlanıyo musun ne:) nerde o eski kaan,aa hiç olmadı:D
    mutlu yıllar:)

  12. Mutlu ve bahtlı yıllarrrr..

  13. Kaan öpiciimmm gel buraya :))

    Mutlu yıllar can...
    Doya doya geçireceğin bir yaş olsun bu yaşın.

  14. iyi ki doğdunn :)
    doğumgünün kutlu olsun

  15. nice sağlıklı mutlu yaşlara...

  16. Nice yıllara Kaan =) Balıkları da hiç sevmem ama niye sevdim seni bak anlamadım. Kardeşim de balıktır hiç anlaşamayız halbuki =P

    off şu ağustos hiç gelmesin ben de hiç 25 demeyim ya =( ne işim var ne gücüm püff bak damara bağlicam şimdi...

    İnşallah bu yeni yaşın umutlarla ve sevgiyle gelir. Hayallerin bir bir gerçek olur, bakkal mehmet efendi kurbanda bu sefer koyun keser, komşu hatce teyze seni kızına ister =) Nice senelere :h:

  17. Cemo, teşekkürler:)

    Sufi, çok sağol evet bir balık burcu daha, balık burcu iyidir ya di mi ama:P

    Zuzu, evey iyi ki doğdum hehe:P teşekkürler:)

    Reyhana, teşekkürler bahtlı yıllar ne kadar güzel bir dilek vallahi çok teşekkürler:)

    Rahat Yazar, sağol teşekkür ettim:P

  18. Leyla, teşekkürler, kutlu olsun efendim sağoldun:P

    Küfkedisi, uff sen 83 lümüsün o zaman önce sen atla köprüden ondan sonra sen atlarsan belki! ben de atlarım hehe:P Yaş çnemli değil ya aslında ruhlar geçn olsun insasını değil mi :P Felsefe de yaptım ohh:P

    Beenmaya, çok teşekkürler. Yine konuşturmuşsun kelimeleri ustalıkla ne güzel bir dilek, düş gibi ama gerçek zamanlar yaşaman, yaşatman dileğiyle. Çok sağol:)

    Böcek, hehe yaşlanıyorum ya böceğim sen de yaşlanıyorsun yerinde mi sayıyorsun sanki:P Teşekkürler:P

  19. Damat Ferit, senin hiç kurtuluşun yok yavrım benim zaten alacağımı aldım ben bir de artislik yapıyorsun burada kamuoyunu yanlış yönlendirme:P:p

    Efsa, öp lütfen hani mani yazmıştım ya sana hatırlıyoru musun ne demiştim:P

    Elması,vişnesi,kirazı
    Şuramda var bir sızı
    Öpünce geçti
    Adı efsa olan bir akrep kızı

    O yüzden öpebilirsin hehe:P Çok teşekkürler:)

    Gülşah, balıklar sevilmez mi ya şeker gibi insanardır balıklar suyuna gidin balıkların bak görün ne şeker insanlar:P Sen de kocaman olmuşsun ya 25 maşallah, üzülmekte haklısın yakında saçlarında beyazlar of of hehe:P:p

    Ve Üfürükten Prenses, merhaba prenses:P evet 26 oldum vallahi senden büyüğüm ben abi de bana Kaan abi hehe:P Ayrıca ne 27 si canım yaşımı büyütme lütfen zaten zor benimsedim 26 yaşı 27 ağır gelir sen her yerde söyleme yaşımız büyümesin 26 bilsn herkes hehe:P

    Çok teşekkürler, enişteye selam, mutluluklar sana da:)

  20. İyi ki doğmuşsun :))

    Hayatı boyunca Fatih'te oturmamış olsa da Çapa'da doğduğu için nüfusta Fatihli gözükme konusunda tamamen aynı kaderi paylaşıyormuşuz, okurken kendimi buldum o bölümde :P

    Nice mutlu yıllar dileriz efendim, çok çok mutlu olun yeni yaşınızda inşallah :h:

    Doğum günün kutlu olsun :))

  21. bi de senin (sizin?) biloğa yorum bırakmayı başarabilsem neler yazıcam da bayağı kastırıyor.
    neyse doğum gününüz olmadı dününüz kutlu olsun :D

  22. Sln, aaa sen de mi öylesin hemşehrim diyebilirm sana ben o zaman:) Merhaba hemşehrim hehe:P Çok teşekkürler Selin iyi dileklerin için. Sen de mutlu ol her zaman.:)

    Damlo, ama neden:) Internet Explorer 6 mı kullanıyorsun hemen onu bırakıyorsun Chrome ve Opera kullanıyorsun çok memnun kalacaksın:) Daha önce böyle bir şikayet olmamıştı da ondan:)

    Bu arada çok teşekkürler Damla:)

  23. Görülen o ki biraz geç kalmışım ama yine de zararın neresinden dönülse kardır, di mi?
    Çoook mutlu seneler Ukturk Amca, bol kahkahalı bol çikolatalı bir yıl diliyorum sana.

  24. Witchie of Stars, çok teşekkürler amca da oldum evet çok mesudum :P


Leave a Reply