4.2.10

Rafların Arasından | Blog Tanıtımı

Yazan: Finduilas | 4.2.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: Rafların Arasından | Blog Tanıtımı

Eveet ik blog tanımımla karşınızdayım... Kitap okumayı sevenlerin seveceği bir blog tanıtacağım şimdi sizlere.

Blogun Adı: Rafların Arasından

Bu blogumuzun 6 ayrı yazarı var ve hepsi okudukları kitapları kendilerince tanıtıyorlar. Daha 1 ayını doldurmamış olan blogumuzun yazarlarını da sayayım o halde; Amaltheian , Sweet Leaf, Sycorox, ege, Aslı ve Merope. Ayrıca her hafta bir konuk yazar alıp, o yazara bir hafta içerisinde istediği kadar kitap tanıtma şansı da veriyorlar. Eğer siz de; ''Ben bu kitabı birilerine tanıtmak istiyorum, benden başka insanlar da okusun!!'' diye yanıp tutuşuyorsanız amaltheian@gmail.com adresine bir mail atabilirsiniz.


Son olarak, çok güzel de bir sloganı var bu blogun efendim; ''En yakın arkadaşları kitap karakterleri olanların yeri...''

Eğer sizin de arkadaşlarınızdan biri kitap karakteriyse okuyunuz, okutunuz. Sıkılmazsınız, hiç merak etmeyin.

Hadi, tık tık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Findu harika bir blogmuş gerçekten. Ben hiç görmemiştim daha önce. Değişik kitaplar olsa da okusam diyen benim gibiler için birebir sanki. Değişik şeyler var gibi. Güzel bir deneyim olacak:)

  2. cidden güzel blog. faydalıymış, güzelmiş neden daha önce görmediysek :)

  3. görmemeniz normal, daha 1 ay olmadı burayı açtıkları. (:

  4. o kadar reklam ne yaptık ayıp size :P,evet daha çok yeni bloğumuz her zaman bekleriz efendim;)

  5. Güzel blog tasarım akfada karıştırmıyor içerik çoğaltılarak çok faydalı bi blog olabilir.

  6. Findu'cuğum tanitim icin tesekkur ederiz:) Lakin İnternet sorunum ancak cozuldugunden biraz gec gordum:)

    Blogumuza herkesi bekliyoruz! Haftanin Konuk Yazari olmak isteyenlerin de yanaciklarindan opuyorum:) Bi mail yeter:)

  7. Tanıtım için ben de teşekkürlerimi sunarım sevgili Finduilas, kitap tanıtımlarımız işe yarıyorsa ne mutlu bize! :)

  8. Takip ettiğim, kaliteli bloglardan. Tebrik ediyorum.

  9. süper olmus blog ellerinize saglik

  10. güzel olmus emeklerinize saglik

  11. güzel bir blog, paylaştığınız için teşekkürler

  12. http://teknolojizma.blogspot.com ... Buyrun bu da benim bloğum

  13. İzlemeye aldım derhal efendim bu nadide blogu. Benim enteresan, hayli mizahi ve iğneleyeci blogumu okumak isteyenler varsa, buyrun.

    http://hiclikhakkindahersey.blogspot.com/

  14. benim blogumada bakmak istersiniz belki ikinci el giysiler:) http://sbstyle29.blogspot.com/

  15. Adsız dedi ki...

    http://nediycem.blogspot.com

    Harika bir site.. Herkesin göz atması gerekir özellikle blogu olanlar...


Leave a Reply