1.2.10

Moda ve futbol blogu açmaca | Son Trend

Yazan: Ukturk | 1.2.10 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Moda ve futbol blogu açmaca | Son Trend

Selam gençlik. Yazıya geçmeden önce aramıza ısrarlarıma dayanamayarak katılan ve bizi mutluluğa sevk eden Finduilas'ın katılmasından duyduğum sevinci dile getirmek istiyorum.:P Ayrıca ben de bir tane "formspring" sayfası açtım. Soru falan soruyorsun hani hıı işte ondan.:) Güzel şeyler bunlar tabi. Bu güzel şeylerin yanında değişik olaylarda olmuyor değil. Bunlardan biri de bloglarda son moda haline gelen moda ve futbol blogu açmaca trendi:P Bundan büyük trend yok bence şu anda:P

Biliyorsunuz şu blog aleminde böyle işini en iyi yapan, en çok etki yaratan bloglar Moda ve Futbol blogları. En kalitelilerini bu kategorideki bloglar oluşturuyor kesinlikle.Rakipsizler bu konuda. Onları hepiniz biliyorsunuz zaten. Dergilerde, gazetelere sürekli konu oluyorlar. Hatta ben mesela spor haberlerini artık bloglardan takip etmeye başladığımı farkettim. En azından yalan haber yok ve en önemlisi yorum var yazılarda, etkileşim var karşılıklı süreli bir şekilde. Bildiğimiz köşelerden farklı kişilerin gayet kaliteli görüşleri, analizleri beni cezb ediyor açıkçası. Gazeteler sürekli haber çalıp duruyor mesela bloglardan. Daha ne olsun..!


Aynı şey moda bloglarında da var. Bugün yazıyı yazmadan önce yine şöyle bir baktım. Bildiğim beğendiğim moda bloglarına. Bir de gazetelerin, dergilerin moda köşelerine. Arada dağlar var bence. Bloglar 10 gömlek üstün diyebilirm rahatlıkla. O dergiler, gazeteler boşuna maaş veriyor o kadar o yazarlarına, editörlerine bence. Peh:P İyileri de var tabi ama çürük elma çok. Moda bloglarının pabucu olamazlar o kadar netim bu konuda:P

Oradan buradan ingilizceden çevirdikleri yazıları haber diye yayınlıyorlar modadan anladıkları bu sadece onların. Hadi bir de buna örnek vereyim de görün. Habertürk'ten bu örneğimiz. Yazı HT Cumartesi'nden Esra Çoruh hazırlamış. Haber burada. Konu ie 2010 ilkbahar yaz Top 10 Trendi. Bir de şu siteye bakın. Aralarındaki fark birinin ingilizce olması sadece. Orjinali burada Direkt kopya yani, o site ne yazdıysa o işte. Kendi görüşü falan yok, başkasına bağlı, moda yaratma gücü falan hiç yok. Biraz yaratıcı olun ah ah:P Bari altına buradan aldım falan deseydiniz sayın Esra Çoruh:P Bir de moda editörü olacak bunlar.!

Hal böyleyken yani moda ve futbol blogları bu kadar öne çıkmışken, bunu gören genç arkadaşlarımız da erkeklerde futbol blogu, kadınlarda da moda blogu açma düşüncesi oluşması çok normal. Bende bile oluşmuştu "nan acaba bir blogta ben mi açsam ki" diye. Ama lütfen düşüncede kalsın lütfen:P Suyunu çıkartmayın şu işin:D Daha kendi bile düzgün giyinme konusunda eksikleri olan bir kişinin, başkasına nasıl bir öneride bulunacağını çok merak ediyorum:P:p

Şöyle diyelim herkes bu ülkede futbol hakkında atar tutar bir şeyler der. Ama herkes o konuda yazı yazacak, görüş belirtecek fikirde değildir. Herkes yapamaz yani. Objektif düşün önce, ondan sonra karar ver. O yapıyorsa ben de yaparım, o da insan ben de insanım diye bir şe yok. O yeterlilikte misin önce bir düşün, bak bir aynada kendine ondan sonra karar ver:P

Bu hakem sarı verdi kırmızı kart verdi olayı değil veya bugün Ayşe Özyılmazel ne giymiş, ne çıkarmış hiç değil.!

- Ay şekerim o kadını çok beğeniyorum ben (zevksiz:P).Bu sene plajlarda Ayşe hepp o konuşulacak. Ayşe yürekleri hoplatacak. Ayşe gibisi yok. Ayşe bikinisi ile yakalandı ilk bizde şekerim, fark yaratan moda bloguyuz biz.

Evet işte öyle. Bu yazıda epey bir nefret almış olabilirm belki kestiremiyorum orasını:P:p Ama benim moda blogu görüşüme göre şu şeker bloglar gibi olur moda blogu bence:

Futbol blogu deyince de örneklerim bunlar:


Bitti.İyi bloglar efendim:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Utandırıyorsunuz beni ama :)

  2. @Nil, olur mu ya vallahi ben bakıyorum Türk bloglarına moda blogu olanlarda senin tarzında ve senin kadar başarılı yok kimse ya da ben bilmiyorum. O yüzden utanmana gerek yok:P Sevgiler:)

  3. Yazının altındaki bloglar gerçekten çok şeker :)

  4. aslında ggüzel


Leave a Reply