15.2.10

iRobot Roomba | bekar işi temizlik robotu

Yazan: Ukturk | 15.2.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: iRobot Roomba | bekar işi temizlik robotu

Merhaba dün 14 Şubattı. Korkmayın sevgililer gününden bahsetmeyeceğim. Ne kadar iyiyim değil mi.:P:p Dün akşam eve geldim bilgisayarımı açtım biraz haber okuyayım dedim internette bir de ne göreyim hayatımı kurtaracak bir alet. İcat mı desem acaba. Başlıkta şöyle "siz işteyken evi kendi kendine temizleyen robot" Gözlerimi açtım kapadım rüya mı diye. Yok gerçekmiş. Yakında Türkiye'ye geliyormuş. Ya da geldi mi bilmiyorum. Araştıracağım:P
İsmi de çok hoş Roomba. iRobot firması Roomba adında bunları ABD de falan yıllardır satıyormuş. Sonunda geçte olsa biz Türklerin hizmetine de sunacaklarımış. Gelsin ilk ben alacağım. Vallahi bak. Sonra Roomba ile maceralarımı paylaşacağım haha:P:p Çok heyecanlandırdı beni bu haber. Roomba ya roomba :D

Biraz baktım da Gittigidiyor'da falan satanlar var bu Roomba'yı ABD'den getirip. Şu resmi satıcıda almak gerek. Satışta mı acaba ki şu an? Var mı bilen. Fiyatı biraz tuzlu ama çok işlevsel bir alet. Hayat kurtarır nan:P 1000 ila 1500 arası değişiyormuş fiyatları.Abd fiyatına baktım 450 Dolar. Bizi kazıklayacaklar yine.:P Oradan getirebilir miyiz acaba? Küçücük telefona bir sürü para veriyoruz buna mı vermeyeceğiz. Biraz az yersin falan:P:p

Özellikleri de efendim. Köşe bucak demeden temizliyor. Çok becerikli kızımız:P İşte videosu. Hayran kalmamak elde değil:P



Bir öğle arası yazısının da sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bu alet harika bir şey. Kimi görsem bundan bahsediyorum. İyi reklam yaptım firma bana ücretsiz versin:P:p

Yazıya Ek:

irobot Roomba ürünü ile ilgili bilgilendirildim. Evet ürün 2 yıl garantiliymiş ve ülkemizde voltaj şartlarına uyarlanmış modeller 550TL ile 1500TL arasında satışa sunulmuş. Roomba dışında 2-3 farklı modelde var. İsteyen buradan Türkiye yetkili satıcısından ürünlere bakabilir, satın alabilir.

Bir de önceden yurtdışından getirtilmiş iRobot ürünlerine de servis veriyorlar duyurulur.

Eğer alıpta kullanan olursa kullanıcı görüşleri olarak yorum bırakabilirsiniz aşağıdan olumlu veya olumsuz saygı çervesinde. Hadi bakalım, güzel olsun her şey:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 45 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. çok heveslenme ukturk, bildiğin işe yaramaz bir alet. salıyorsun hanım kızımızı ama bildiğin sakar. halıdan düşüp ters dönüyor, koltuğa çarptı mı gerizekalı gibi geri gidip defalarca tekrar çarpıyor falan. yani öyle muhteşem bir olay değil maalesef.

  2. Ama ama ama:P:p Ben bir sürü video izledim. Mesela merdivenli bir evse merdivenin kenarına geliyor algılıyor geri dönüyor düşmüyor:P:p Çarpsın canım bi şey olmaz da temizlemesi nasıl acaba.? Sen kullandın mı :P

  3. eskiden gırgır denilen dandirik süpürgeler vardı ya heh onun modern hali diyelim. o videoları bizde izledik ne güzel kandırıyorlar di mi:P :))))

  4. Hayallerimi yıktın, ne güzel duygular beslemiştim onla ben:P Bir sürü de yorum okumuştum gelsin inceleyeceğim, internetten almayalım o zaman:P Ama bir de model model bunlar :P Hala direniyorum. Cam sileni de varmı bunu acaba ya
    :n:

  5. valla amaç hayallerini yıkmak değildi ama göz göre göre de kazık yemene içim el vermezdi ukturk, şurda bir blogger arkadaşımızı korumaya çalışıyoruz :P cam sileni biraz insan gücüne ihtiyaç duyuyor, ucu süpürge gibi bir zımbırtı cama tutuyorsun daha doğrusu resmen yapıştırıyorsun, o önce köpük sonra su fışkırtıyor en sonda kuruluyor falan filan. kendimi pazarlamacı gibi hissettim bir an :)))

  6. Kısmet değilmiş küfkedisi:P:p Önümdeki robotlara bakacağım artık,:P cam temizleyeni de iyiymiş. İnsan gücü olmasa süper :D En iyisi bizim temizlikçi Ayşe kadın galiba:P:p

  7. Ama bu her yere çarpıp duruyo :a: bişeyleri tepesine düşürüp kendinide bozar

  8. Evet çarpıyor keşke çarpmasa böyle sensör yardımıyla algılasa mesela o zaman tadından yenmez bence.

  9. Adsız dedi ki...

    Sevgili Külkedisi, ürünlerimizi kötülemeniz bizleri gerçekten üzdü. Üstelik ne robotlarımız ne de becerileri hakkında doğru bilgilere sahp değilsiniz. iRobot Roomba serisi tüm dünyada beş milyon adet sattı 2009 sonu itibarı ile.. Bu kadar insan yanılmış değildir sanırım. Cam silme robotumuz ise henüz deneme aşamasında ve anlattığınızın aksine tamamen insandan bağımsız çalışan bir cihaz. Sevgiler

  10. nazarboncugu dedi ki...

    oyuncak gibi ya bununla evmi temizlenir :))

  11. Adsız kötülemek maksatlı yazmadım, belki aynı marka bile değildir. Cam silme ürünü de farklı bir alettir bilemiyorum tabii. yoksa kötü bir amacım yoktu:)

  12. Bende süpürürken çok çarpıyom oraya buraya =P Harika bişi bu ya bende istiyorum :k:

    Ya tek kötü tarafı tel tokalarımı çekmezse sevinirim. Bozulur falan neme lazım :f:

  13. Ya bi de aklıma gelmişken bu çok fazla enerji tüketir be. Elektirikle mi çalışıyo bu? Valal gitti fatura =P

  14. Gülşah şarj ediyorsun bataryası var öyle çalışıyor. Bir de okumuştum bir yerde ne kadar doğru bilmiyorum ama normal elektrik süpürgesinden daha az enerji harcıyormuş bu Roomba:) Denemeden anlayamayız tabi ama öyleymiş işte.:)

  15. Ne biliyim mıy mıy dönüp duruyo =)

  16. Şu kadarını söyleyeyim, Roomba neredeyse hiç elektrik harcamıyor, yani sayaç o şarjda iken hiç dönmüyor. Temizliğine gelince..tabii bu ciddi bir teknoloji ürünü, basit bi gırgır ile karşılaştırmak çok acımasızca. 90 ile 120 dakika arasında modeline göre yaklaşık 120-150m2 mekanı temizliyor ve işi bitince şarjına geri dönüyor. Halı, parke, seramik farketmiyor, her yüzeye uyum sağlıyor, her yeri temizliyor. Yüksekliği sadece 8.5cm, yani hemen her eşyanın altına giriyor. Hiç bi şeyi devirmiyor çarpınca, sadece yerlere sakmış telefon şarj cihazı kablolarından biraz rahatsız oluyor. Onun dışındaki kabloların üzerinden dolanmadan geçiyor.
    Temizliğine gelince.. inanamayacaksınız. Fiyatı ABD'den pahallı, doğru. Bir kere fiyatı tüm Avrupa'da aynı, KDV dahil fiyatlar bunlar zaten. Türkiye'ye özel adaptörü, 2 sene garantisi ve servisi var. Şu ana kadar da yaklaşık 1500 adet sattık ülkemizde, ocak ayından bu yana.

  17. Adsız dedi ki...

    ya bu bizdeki olumsuz insan kitlesi ölmedi gitti....
    Şunlar çekilsede yeni nesile yorum hakkı kalsa..

    Adam araştırmış geliştirmiş 5 milyon satmış.
    Sen hallen daha çalısüpürgesi ile kendini tatmin ediyorsun..

    Sihirli darı süpürgesi hayali ile yaşa..

  18. No Name dedi ki...

    küfkedisi madem anlamıyon hiç kullanmadın niye buraya yorum yazıyon kullanan arkadaşlar yorum yazsın.

  19. no name kullanmadım yazmıyor orada dikkat edersen aynı marka mı emin değilim yazıyor.

  20. NeoNeuro dedi ki...

    iRobot Roomba 625 modeline sahibim ve ürünü yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. Hemen her zeminde kusursuz bir temizlik gücü var. Özellikle evinizde halı varsa bu zamana kadar süpürmemişim diyeceksiniz içinden çıkanları gördüğünüzde. Sabah evden çıkarken basıyorum düğmesine döndüğümde ev pırıl pırıl. Elbetteki her noktaya giremiyor ama ürünü aldıktan sonra evimde yaptığım bir iki düzenlemeyle maksimum verim almaya başladım. Ayrıca sadece sağa sola çarpıyor demek haksızlık olur çünkü dokunduğu nesnelerin şekillerini algılayıp etraflarında mutlaka dolanıyor.

    Kısacası zamanın size kalmasını istiyorsanız, elde elektrik süpürgesi onu bunu çekerek ve belinizi ağrıtarak işkence görmek istemiyorsanız ürünü tavsiye edebilirim. 2 yıllık garantisi olması ve sarf malzemelerinin oldukça ucuz olması da cabası.

  21. Adsız dedi ki...

    Turkiye fiyatlari ucmus durumda! Madem distributorler buraya yorum yaziyor onlari bulmusken ileteyim dedim...

    Amerikadan siparis edin, TR deki distributor burda garantisi gecmez der kesin!!! Bozulursa bi tane daha alirsiniz nasi olsa Turkiye fiyati amerika fiyatinin 2 kati!

  22. Adsız dedi ki...

    Adamlar böyle blog blog gezip her olumsuz yorumun altına cevap yazma gereği hissediyorlarsa...

    -burada bir ara vereyim- çünkü ben bu durumu milyonlarca kez gördüm. kapı önündeki pazarlamacılardan, telefonla sakız gibi yapışan pazarlamacılardan, televizyondan beynimize tecavüz etmeye çalışan pazarlamacılardan, sokakta üzerimize yapışan pazarlamacılardan vs.

    hepsi aynı taktiği uygulamıyorlar mıydı? "ürünün ne halta yaradığı umurlarında değil herkese birer tane satsalar yeter!"

    nedense şuan bütün radyolar tv internet bu ürünün pazarlamacılarıyla ve onların ahtapot gibi heryere kollarını uzatıp herşeye verdikleri cevaplarla "sahte/fake" yorumlarla dolu. ama nedense bir (rakamla 1) tanıdığımdan bile bu ürünün methini duymuş değilim.

    hımmmm enteresan!...

  23. nerdeyse 1 sene olmuş sadece 2 kullanıcı yorum yazmış, o da fake olabilir tabi. almayı düşünüyordum vazgeçtim.

  24. Adsız dedi ki...

    çok ses çıkartıyomu??

  25. Adsız dedi ki...

    Ben İrobot Roomba 581 alalı 1 aydan fazla oldu. Eşim ve ben çalışan insanlarız bu nedenle her zaman evi süpürme gibi bir durumumuz olmuyor hele hele koltukların ve yatakların altını her gün süpürmemiz mümkün değil, çocuğumuz alerjik durumlara özellikle tozlara karşı çok hassas benim alış amacım her gün evi süpürmesi ve böylece tozlardan bir nebzede olsa kurtulmaktı. çünkü her gün süpürülen bir evde eşyaların üzerinde daha az toz birikir diye düşünüyorum. şu ana kadarki performansı oldukça iyi her gün programladığım saatte çalışıyor evin her odasına girerek temizliğini yapıyor, bazen aynı odaya defalarca girdiği oluyor, temizliğini bitirince istasyonuna dönerek kendini şarj ediyor. Robotun eşyalarınızın altında rahat çalışabilmesi için yerden 10 cm kadar yukarıda olması gerekiyor. tek kusuru fiyatının biraz yüksek olması sanıyorum buda almayı düşünen bir çok insanı caydırıyor. Eşyalara çarpmasını sorun edecek bir durum yok çünkü çarpmalar son dere yumuşak oluyor, sehpaların üzerindeki bibloları devirecek güçte değil.

  26. levent dedi ki...

    maalesef ben aldım her odaya gitmiyor arkadaş, kafaya bir iki odayı takıyor oralarda geziyor temizliği fena değil ama 150m2 evi 2 haftadır tam olarak süpürmeyi bir türlü beceremedi arkadaş

  27. Adsız dedi ki...

    levent bey hangi modeli elinizde bilmiyorum ama sanal kulelrinizi kullanarak odadan odaya yönlendirme yapabilirsiniz.

  28. Adsız dedi ki...

    bukadar gelişmiş bir teknolojiyi insanların resimlerden broşürlerden ya da videolardan anlayamaması gayet normal. fakat resmi websitesine girdiğiniz zaman, robotları yakından tanıyabilmenize, efektif temizlik yapıp yapmadığını görebilmenize imkan sağladıklarını anlayabiliyoruz. 2011 yılında, çamaşırlarımızı ve bulaşıklarımızı makinalar yıkarken, temizlik için hala beden gücünü kullanıyor olmaktan bizi kurtaran bu teknolojiye böylesine acımasızca yaklaşmaktansa, bu işin profesyonellerinden merak ettiğimiz hertürlü bilgiyi istersek alabiliyor olduğumuzu da unutmayalım. sevgiler..

  29. Adsız dedi ki...

    ben robotu türkiye yeni geldiği zamanlarda aldım.bi arkaşım işe yaramaz olduğunu söyledi(internetten almış kulleri kullanmamış)internettede olumsuz yorumlar vardı ama olumlularda vardı bende kendim görmek istedim demo talep ettim.görünce hoşuma gitti aldım söylenenlerin tam aksine çok güzel birşey süper temizliyo ve çarpma söz konusu bile degil ön tarafında sensörler var eşyalara yaklaşınca yavaşlıyo yüksektende düşmüyo şimdiye kadar en hafif vazomu bile devirmedi.annemede almak itedim yurt dışından getirmeyi düşündüm fakat yurt dışındaki robotun aparatları hariç fiyatıymış.aparaklar,vergi ve voltaj yükselticinin parasınıda ekleyince nerdeyse türkiye'yle anı fiyata geliyo garantiside olmuyo.ucuza gelenler eski modeller ona dikkat edin

  30. Adsız dedi ki...

    küfkedisi uçan halı kullanıyo heralde öyle şeymi olur robotta yükseklik sensörü var masanın üstünden bile düşmüyo.irobot dünyanın en büyük robot firması okdar basit hata yaparmı hiç.

  31. Adsız dedi ki...

    Merhaba bende bu ürünü merak etmeye başladım. Robotun tanıtımını nasıl talep edebilirim? Bu konuda bana yardımcı olacak biri var mı?

  32. Adsız dedi ki...

    ben roomba nın 6 yıl önceki ilk modellerini bile kullanıyorum çok memnun olduğum için yeni 581 modelinide aldım ve kullanıyorum. kullanan biri olarak etrafımda da 16 kişinin almasına aracı oldum. önceki yazıları okudum insanların düşüncelerine saygım var ancak türkiyeyi geri ve aşağı doğru çekmek isteyen ucube beyinler bilmeden sadece tahminlere dayanarak ve art niyetli şekilde yazarak veya konuşarak ,( üstelik her konuda ) sadece kendisine değil Türkiye ye zarar verdiklerinin farkına varsınlar diye bekliyorum ancak sanırım hayal kuruyorum. bazı örümcek kafalı arkadaşlar sizler ilk cep telefonu çıktığında da aynı şeyleri yaptınız , ilk çamaşır makinesinde , ilk televizyonda ve daha bir çok ilk de . iyiki bu milletin çoğunun aklı çalışıyorda sizler gibi bilmeden araştırmadan yazan örümcek kafalara alet olmuyorlar. bu arada art niyetli yazan arkadaşlara amerika fiyatı ile burayı kıyaslayanlara da bir çift lafım var , ya kardeşim amerikanın vergi sistemi alt yapısı her şeyi farklı buradan aldığın herşey amerika fiyatının en az 4 katı bununda firmalarla alakalı bir şey değil devlet politikaları ile alakalı olduğunu görmeyecek veya düşünmeyecek kadar düşüncesiz olduğunuza inanmak bile istemiyorum. haaaa derseniz bu konuyu açıp türkiye deki vergi sistemini tartışalım o zaman boş değil gerçekten işe yarar bir şey yapmış oluruz. Türkiyede olmuş benzinin litresi 4,50 TL. amerikada bu fiyata varille alıyorsun benzini bunlara neden ses çıkaramıyoruz.

  33. Adsız dedi ki...

    temizlik torbası nerede nasıl temizleniyor bilen var mı

  34. Adsız dedi ki...

    valla bi şey söyleyeyim mi ben bu sisteme hayran oldum ya süper bişey bu.ben de temizlik robotu adı altında bi ürünün pazarlamasıyla ilgileniyorum.ama benim pazarladığım ürün insan gücüyle çalışıyor.bu kesinlikle çalışan insanlara göre süperrr.

  35. Adsız dedi ki...

    internette sabah sabah dolaşırken bloğunuza rastladım, çok hoş valla. Bende var bi tane irobot, 2 senedir kulanıyorum. bugün sorsanız elektrik süpürgesinin yerini bile hatırlamıyorum artık. iki üç günde bir toz haznesini çöpe boşaltıyorum o kadar. bi de köpek var evde üstelik. kesinlikle tavsiye ederim. biz daha pahallıya almıştık, şimdi düşmüş fiyatları. ne arıza yaptı, ne de bi yerden düştü bunca zamandır.

  36. mert dedi ki...

    arkadaşlar ben bunu almayı düşünüyorum ama özelliklerini pek fazla bilmiyorum ayrıca fiyatı ne kadar pahalımı güzel temizliyormu alanlar bunun hakkında bilgi verebilirse memnun olurum?

  37. Ben Avustralya'da yasiyorum ve evde kedimiz var. Verdigim paranin her kurusu helal olsun. Topladigi tozun, tuyun haddi hesabi yok. Kaldi ki biz temizlik yapiyoruz hep.Normal el supurgesiyle giremediginiz yerlere, koltuk altlarina, her yere giriyo. Ve oraya buraya carpip duruyo diyenlere; ilk 1-2kullanista yapiyo. Evin, sandalyelerin koltuklarin haritasini hafizasina aldiktan sonra, carpmaya yakin yavaslayip etrafindan dolasiyo engellerin.
    Herkese tavsiye ederim, ozellikle evde hayvan besleyenlere.

  38. Adsız dedi ki...

    I robot 625 harika bir alet carpma kirma takilma filan yapmiyor. Sarj sure side cok yeterli. Inanilmaz toz cikariyor.... Ben profesyonel temizlemeden daha iyisini yaptigini gordum. Cok dusundum almadan once ama amerika daki yorumlari okudum her evde var. Bence dusunmeden alin fiyatida cok uygun. Korkarak aldim ama beklentilerimin cok ustunde.

  39. Adsız dedi ki...

    merhaba bende 2 hafta önce aldım robotu. çok memnun kaldım. başta hareketleri saçma geldi. ama sonra kendi içinde bir mantığı olduğunu anladım. herkese tavsiye ederim. ayrıca kullanmayan arkadaşlar bilmeden yorum yapıp insanları yanlış yönlendirmezlerse iyi olur. ayrıca çalışanlar için büyük rahatlık.

  40. Adsız dedi ki...

    acaba desenli olan halılarda nasıl tepki veriyor. desenleri leke toz gibi algılayarak saçmalıyor mu acaba kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim

  41. Adsız dedi ki...

    Bir yildan uzun suredir kullaniyorum, anneme de aldim. Harcadigim en iyi $'di. annem hergun dua ettigini soyluyor. simdi de yerleri yikayan -scooba- robotu almayi dusunuyorum.

    Ters donmek dusmek falan diye bi sey yok. Tek kotu ozelligi telefon sarjlari ya da coraplari ortalikta unutursaniz fircasina sariyor.

    Biyere yaklastiginda yavaslayarak itiyor, boylece koltuk ortulerinin altina girip oralari da temizliyor, bazen yarim kapali kapilari acabiliyor. Sabit bi objeyse krsilastigi etrafini temizliyor.

    Hali deseniyle hic bi ilgisi yok.
    Toz torbasi da yok, cikarilip temizlenen tozlarin biriktigi bi bolumu var.

  42. Adsız dedi ki...

    Bu kadar yanlış bir alışveriş daha önce hiç yapmamıştım. Paranız çoksa ihtiyacı olan birine vermenizi nacizane tavsiye ederim.

  43. Bende 620 var.cok titiz calisiyor memnunum ama sarj aletine gitmeyi beceremedi henuz.sagda solda buluyorum.bunun icin bilgisi olan varmi

  44. Adsız dedi ki...

    valla kafam iyice karıştı bu alet ya çok iyi bir şey ya da çok kötü işe yaramaz bir şey, bunun bir ortası lazım, bütün yorumları okudum ama hiç bir sonuca kendimce varamadım

  45. Bende düşünüyorum ama kafam çok karıştı ne yapmak lazım bilemedim


Leave a Reply