3.2.10

Deniz Baran | harika bir moda blogu

Yazan: Ukturk | 3.2.10 | Kategori: , , , , , , |
Yazı: Deniz Baran | harika bir moda blogu

Harika bir moda blogu buldum. Bir moda blogundan fazlası da olabilir belki. Tam benim sevdiğim tarzda bir blog. Sağdan soldan toplama değil tamamen kendi ürünü, kendi trendi, modelde kendisi tabi. Kısaca yüzde de yüz orjinal bir blog yani:P Fotoğraflara ve bloggerımızın tarzına hayran kalacağınızı garantisini veriyorum şimdiden:)

Deniz Baran blog sahibemizin ismi. Kendisi ABD'de eğitim gören bir Türk kızı yanlışım yoksa tabi. Epey bir süredir aslında bloguyla aramızda ama ben yeni gördüm. Görür görmez de paylaşmak istedim.


Blogunda gezdiği yerlerdeki yani çeşitli farklı mekanlarda kendi stilini, tarzını yansıttığı kombineriyle olan fotoğraflarını bol bol görebilirsiniz. Gayet hoş şeyler bunlar. Hayran kalacağınızı düşünüyorum tarzına. Hem tarzına hem de kaliteli fotoğraflarına demek daha doğrusu olacak sanki.:P Çünkü fotoğraflar öyle benim çektiğim gibi sıradan değil güzel çalışmalar. Ee model güzel kıyafetler güzel tarz güzel, sonucun böyle olması tabi gayet normal:) Yazılarını ise çoğu moda bloggerında gördüğümüz üzere hem ingilizce hem Türkçe olarak yazıyor Deniz.

Son olarak blogtaki kıyafetlerin öyle sürekli basma kalıp çıkan moda bloglarında olduğu gibi değil gayet stil ve farklı olduğunu sizde farkedeceksiniz bence. Deniz kendine yakışanın ne olduğunu çok iyi biliyor ve çok iyi yansıtıyor bizlere. Çeşitli öneriler alabilirisiniz böylece kızlar siz de blogtan stil konusunda:P Erkeklere böyle hizmet veren bloglar yok malesef kadınlar çok şanslı bu konuda :D

Esen kalın:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ah ulan ah zengin olmak vardı!

  2. Gülşah zengin olmadan da bir tarz veya stil sahibi olabilirsin bence, insanın içinde olsun yeter:P

  3. sende naptın nan bitirdin beni her yorumda =)) yok sana koz neyim bundan sonra =P Ben güzelim ben zenginim ben akıllıyım alayına yeterim ahahahahaa =))))

  4. Merhaba Ukturk,
    Blogumla ilgili guzel sozlerin ve yaptigin tanitimla blogunda bana da yerdigin icin cok tesekkur ederim.
    Sevgiler,
    Deniz

  5. Deniz, önemli değil, güzel olan herşeyi paylaşıyoz biz burada. Sen de fazlasıyla hak ediyorsun bu güzel sözleri bence. Sevgiler:)

  6. Adsız dedi ki...

    slm ukturk:))Denizin blogunu bende takip edenlerdenim.Ancak benim bir blog sayfam olmadigi icin senin yaptigini yapamadim.Kiz acaip stil:))Gulsahin dedigi gibi ah zenginim olayinda bir blog deil.stil sahibi olmak zenginlikle olmaz.Eger oyle olsaydi,suanda moda olan tum tuketim gereclerini parayla sahip olanlar stil sahibi olurdu..Unutmayalimki stil parayla satin alinabilecek bisey deil.Stil insanin icinde olur ve bu bir yasam bicimidir..

  7. Adsız keşke ismini de yazsaydın:P Ben senin yerine de yapmış oldum o zaman. Sessiz çoğunluğun sesi oldum ne mutlu bana:)

  8. SECIL dedi ki...

    slm Ukturk:))Adimdan cok yorumumun onemli oldugunu dusunmustum,ismim; SECIL:bugun bir arkadasim soyle bir yorum yapti:Alcak dallardaki meyvalari toplamak kolaydir.Marifet ust dallardaki meyvalari toplayabilmektir: Bende ayni dusuncedeyim.Sen ust dallardaki meyvalari goren birisin demekki:))Sesimiz oldugun icinde cok tesekkur ederim.basarilar:))

  9. :) Seçil yorumunda önemli tabi ki. Ama hani "Adsız" yazınca ne bileyim keşke ismini de yazsa derim hep ben.

    Teşekkürler. Üst dallardan meyve toplamak çok zor oluyor merdiven falan gerekiyor ama elimden geleni yapıyorum. Böyle senin gibi merdiveni tutanlar oldukça üst dallar hep bizim:P Sağol:)

  10. Herhalde bizde fakir değiliz üstümüze başımıza alabilyoruz çok şükür. Zaten ben burda stilden bahsetmiyorum. Ben aldıklarımla bi moda blogu yapamam. Kıyafetleri çok güzel mesela. Ve de moda. Benim stilim elbet var ama o stilimle ben de moda blogu yapıyorum diyemem bilmem anlatabildim mi? Neyse çok da önemli değil.

    Blogu beğendim. İnceledim, bloga karşı birşey değil bu yanlış anlaşılmasın

  11. SECIL dedi ki...

    slm Gulsah zaten konu oo.Benimde blogum yok:))Ama seviyorum bloglar arasi seyahat etmeyi.Bu gezilerimde bende Ukturk gibi bu kizin blogunu cok begendim.Taklitsiz gecmisteki giysilerle insanin neler yapabilecegini,gecmisle bugunu harmanlamasi,harmoniyi yakalamasini takdir ediyorum.Tabiki sahsi fikrin,ama alayci yaklasiminaydi tepkim.Takdir guzel bir duygu ben takdir ediyorum.SEVGILER:))

  12. ILKAY dedi ki...

    slm..Ukturk kendi stilimi olusturmamda yardim edecek bir blog adi vermissin.cok tesekkur.Sen favorimdin,simdi birde favori kardesin oldu:)SEVGILER:

  13. İlkay, sevindim o zaman senin adına:) Teşekkürler ayrıca:P


Leave a Reply