26.2.10

Aylak Madam | Blog

Yazan: Ukturk | 26.2.10 | Kategori: , , |
Yazı: Aylak Madam | Blog

Anaam.! Çok hoş bir blog buldum. Böyle daha çok keşfedilmemiş olması da beni daha da cezbetti tabiki. Sanki çölde su bulmuş gibi oldum:P:p Benden önce 37 kişi bu kaynağı bulmuş ben de o trene geç olmadan binenlerde oldum. Çok hoşuma gitti yazılar.

Blog Adı: Aylak Madam


Blog sahibi bir psikolog olan kendisini çatlak oldugumu hep farketmistiniz ama su sizdirdigimi simdi farkediceksiniz! diyerekten açıklayan Pınar Kaya:P Aldınız şimdiden birden kokuyu di mi bu açıklamadan bile:P

Blog bildiğim siyah bir temayla karşılıyor bizi ama yazılar tam tersine çok güzel. Böyle kara kara değil. Karalar bağlamak mümkün değil yani.:P Okuduğunuzda anlayacaksınız zaten blogtaki yazıların büyük bir çoğunluğ hepsini okumadım ama okuduklarım kadarıyla güzel yazılar ve farklı yazılar bence. Kısaca saçmalamadan yazıyor Pınar yazılarını:)

Peki yazarımız bu güzel blogu oluşturma aşamasında neler yaşamış .Nasıl karar vermiş diye çok merak ediyorsunuz değil mi? Kesin ediyorsunuzdur etmiyorsanız da edin efendim lütfen. Et.!:P:p hehe İşte olaylar aynen şu şekilde gelişmiş......:P

"Psikoloji bolumu ogrencisi olmak zor iş azizim.. Klavye basina oturdum dream listimdeki bir maddeye check atmak yani kendi bologumu olusturmak uzere fakat savunma mekanizmalari bir bir elime, odama, kafama, klavyeme dizildi. s.m. 1)klavyem ingilizce s.m. 2 ) aylakim ben, aylak madamin ilaci olsa kendi keline surer, blog benim neyime.. s.m. 3) facebooktan ozel yasamin ifsasi diye kacan zihniyetin, kemissiz,sansursuz dili olan bir aylakin blog aleminde isi ne..ama gel gor ki bu deli gonul bilincaltindan bilince meyilli bir sekilde ya da her hangi bir sekilde blog sahibi sansli cogunlugun arasina katilmak ister ve freud bu durumda devreye girer ve der ki tum bunlar s.m.. silkin ve en aylak blogu yarat. Karsinizdayim efendim en aylak blogum ve ben. "me and u and everyone we know" blogum herbikese aciktir. iyi seyirler"

Okuduğunuz gibi sırf siz güzel, jalieli yazılar okuyun diye ne zorluklara katlanmış sevgili blogcumuz:P:p Bu durum karşısında ne diyeeceğimi bilemedim bak şimdi o zaman örnek vereyim yazıların birinden bir bölüm ben size. Aaaa Ukturk ne güzel blog hayran kaldım gülüşüne diyeceksiniz hehe:P For Example:P

Çok manik günümdeyim. tutmayım koşucam, olmadı uçucam.. yok yok patlıyıcam.. kendi kendimi imha mı etsem.. hey haatttttt.... ne zor şeymiş maniklik yahu.. acil manik tavsiyeleri bekliyorum, enerjimi nereye harcasam bilemedim :))

Böyle bir blog işte.:P Ben beğendim sen de beğen:) Çok sık yazmıyor ama güzel değil mi ama ya yazılar:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ne demeli :)
    öncelikle bu leziz yazı için teşekkür ederim :)
    sen ve ardından 37'yi 50'ye taşıyan müritlerine de bir kez daha hoş geldiniz derim heralde ne diyicem :D
    hımm az yazma mevzusu konusunda da her şey ortada: aylağım, bu leziz yazıya bile bir hafta sonra cevap veriyorum :D
    son olarak, dükkan sizin efendim, gene bekleriz :D

  2. Aylak Madam, hoşbulduk, çok memnun kaldık gerçekten:) Her zaman rahatsız edeceğim dükkan boş kalmasın maksat
    :m:


Leave a Reply