29.1.10

Taylor Swift | hem şarkıları hem kendisi güzel

Yazan: Ukturk | 29.1.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: Taylor Swift | hem şarkıları hem kendisi güzel

Taylor Swift. Duydunuz mu hiç bu ismi. Vardır kesin duyanlar çoktur çünkü epey bir şan şöhreti var bu kızımızın benim geç öğrendiğime bakamyın:P. Ben de geçen aylarda tanıştım aslında kendisiyle. İşte efendim bir çay kahve falan içtik. Hatta sordum. Türkiye hakkında ne düşünüyorsun sevgili Taylor (What do u think about Turkey, dear Taylor?) haha:P Çok güzel bir yer, ben sevmek tukish raki ben sevmek sen dedi, evet aynen böyle dedi:P:p Çok güzel bir kız yani, güzele güzel demem ben benim olmayınca ama Taylor Swift'i görünce derim. Hakkınını veririm yani. Makyaj güzeli falan değil çünkü, bildiğin güzel:P


Ayrıca sadece güzel çıtı pıtı olması değil. Şarkıları ve duru sesi de sizi sizden alabilir. Bir iki şarkısını dinledim ritmi sözler falan çok hoşuma gitti. Tam benim sevdiğim tarzda. Fazla gürültülü değil:P Tabi sonra albümünü indirdim internetten:P Hadi sizle de paylaşayım albümü buradan indirebilirsiniz gönlünüzce sevgili bloggerlar:P

Aşağıda bir video görüyorsunuz. Çok hoş bir video. You belong with me şarkısının klibi. Pek sevdim:P:p Şarkı da pek bir güzel. Albümünün en hit parçası bu zaten. Bir de Love Story isimli parça var. O da güzel klibi de aynı şekilde çok güzel.:P Ama tüm şarkılar güzel, fom müziği tadında. Country müzikle içiçe bir kızımız ayrıca. Hem kendi güzel hem sesi hem şarkıları. Tadından yenmez. Bir tecrübe edin derim ben nacizane:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. love story klibi güzel gercekten rüya gibi insanın içinde olası geliyor :))
    Bu arada hep güzel kız postları olmazki!nerde bu blogun bayan yazarları yakısıklı beyleri de tanıtın görelim :P

  2. @Nazarboncuğu haha:P Evet hep güzel kızlar var deil mi. Bir de herif mania katgeorimiz var ama şu anda atıl, el atılmasını bekliyor:P

  3. ben sevmiyorum bu kadını ya :) Çekememezlik yok cnaım, yanlış anlamayn :D

  4. Neden Hayal Meyal ama ne güzel kız sesi de güzel sen şarkılarını beğenmedin galiba:P:p evet evet:D

  5. Ya bu şeye benziyo sesi adı nedir Avril L'ye ya =) beğenmedim. Farklı bişi çıkacak zannettim

  6. Evet ona benzetiyorlar zaten Gülşah:P:p Ama güzel ya neden beğenmedin:( :D Ben beğendim, bak göreceksin Grammy alacak bu kız:P

  7. Grammy'i sen verseydin kesin alırdı =)))

  8. O zaman kendisiyle ilgili bildiğin en kesin detay ile yorumlamak istiyorum bu yazıyı: Kanye West, ayıp ettin.. Get a life nigga' fjkdlsşdlf :D

  9. Adsız dedi ki...

    güzel


Leave a Reply