23.1.10

Kadınlarin erkekte nefret ettiği 9 giyim tarzı

Yazı: Kadınlarin erkekte nefret ettiği 9 giyim tarzı

Ni hao. Artık biliyorsunuz anlamını söylemiyorum o yüzden:)) Çince bir şeydi, hellonun çincesi hatırlatma olsun:)) Nevett geldik zurnanın zırt dediği noktaya. Geçmiş tecrübelerimden yaralanarak bu yazıyı yazmaya karar verdim. Böyle hatalar yapmayın diye:)) Yoksa arkandan hayatım kalıbımı basarım gay derler kroooo deler, neler derler neler:)) Evet başlıyoruz. Are you ready:)


Derin v yakalı body, tshirt, kazak falan:

Bildiğin felaket bu lan. Yapılmaması gereken bir şey. Derin olanları ama kocaman böyle yaka. Bunu giydiğinizde demiştim ya arkanızdan ne diyecekleri belli değil kro da derler gay de:)) Bir de göğüsünüz kıllı falansa açmışsanız halka aman allah. Pis lan:)) Beğenen kadın yoktur heralde böyle bir giyim tarzını:)) Bildiğin fail:) Karşıma çıkmayın öyle vallahi ölümüne dalga geçerim huhe:)) İsmail YK'ya falan kurban olur tüm kızlar tüm erkekler böyle giyinse o derece kötü yani huhe:)) Bir kere böyle birini dövmüştü benim aileden biri ismi lazım değil huhe:)) Dayak yeme şansınızda var yabi bir kere tipten kaybediyorsun zaten her yaptığın göze batar:))

Dar pantolon, hatta tayt falan:


Erkeğim diye dolaşıyorsun sen şimdi bunu giyince öyle mi. Huhe huhe:))) Evde kahkahalarım yankılandı birden:)) Laaan.! bir bıraak git:) Böyle giyinen erkek mi olur, kalıbınızın adamın olun. Erkeğin malı meydanda olur diye bir söz var ama o kadarda değil lan. Sinirlendirmeyin adamı:)) Nasıl rahat gezer insan arkadaş öyle dar pantalonla falan, bildiğin tayt işte. Kalori falan yok sende olumm, git kestir daha rahat giyersin hem zaman:)) Pişik olur:)) Laannn.!:D

Yumurta topuk ve ucu uzun sivri ayakkabı falan:


Şimdi yeğenim hoş güzel de yumurtası falan ama modası geçti bunu artık. Şimdi ki kızlar sevmiyor arkadaş işte bunu, giymeyeceksin:) Belki kız beğendi seni ama baktı ayakkabılara ayyyy ıyyyy bu nee bee diyebilir. Kızları bilirsin çok zor beğenirler falan:)) O yumurta topuğun yere vurunca ses getirdiğini biliyorum, kızın yanında giymeyeceksin geleceğin için:)) Normal ayakkabı giy yeğenim farketmez bunu giyme yeter:)) Temiz olsun bir de ayakkabın oh miss, tüm kızlar senin huheh:))

Slip mayo falan:

Laann.! Teker teker gelin biri dar pantolon giyer biri slip mayo. Hepsi aynı familyadan aslında. Bu da kumsalda koşup oynayanlarından:) Genelde de bunu yaşı büyük amcalar falan giyer. Acaba o yaş kategorisi kadınlar öyle mi seviyor diye düşünüyorum bazen:)) İğrenç lan. Düşünmesi bile feci.:) Kısacası erkek adam slip mayo giymez, giyemez, kızlar da sevmez, bakıp gülebilirler sadece o kadar. Aha kızz Ayşe gördün mü, hiihihi. Ya da kaçarlar genelde:D Ama olumlu da yansıyabilir size bu. Genelde sevilmez nefrettt:)) Onu beğenen kız herşeyi beğenir bence:) Beyazda olursa tam felaket ayrıca huehh:)) Shit:)

Beyaz atlet, sıfır kollu dar body falan:

Bu beyaz atlet olayını ben çözemedim aslında tam ama sevilmiyor bilginiz olsun:)) Ama ben sevmem çok atlet giymeyi falan annem zorla giydirirdi üşüyeceksin oğlucumm diye:)) Onun yerine görünmeceyk şekilde düz bir tshirt giyiyorum iç tarafa oh miss:)) Sıfır kollu dar body iğrenç işte orası kesin. Bir de kas kütleniz çok iyi değilse iyice berbat bir hal alır:) İğneyle şişirilmiş aşırı kaslı da iğrenç bence. Seven kızlar vardır tabi ama genele bakarsak out lan out:)) Defoooll:)

Cep telefonunu kemere kılıfıyla takmak falan:

Bir tür facia daha işte. Neyini takarsın lan onu oraya.Eskiden daha çoktu ama hala var bunlardan görüyürum fazlasıyla. Bu nasıl bir eylemdir anlamak güç, koy cebine işte, paltonun,kabanın cebine veya:) Bildiğin kroluk emaresidir, kızlar sevmez bu hareketi, direkt kaybettin, istersen david beckham ol lan:))

Büyük yüzük, altın kolye bileklik falan:

Altın biliyorsun erkeklerde kim takar. kim? Muhabbet tellalı bildiğin pezevenkişte onlar takar:)) Evet öyle malesef bu piyasada onların elinde altın kolye, falan huhe:)) Hangi kadın sever lan altın kolye falan ıyy iğrenç:)) Erkek diyorlar bir debunlara allamm altın kadınlara özgü bir şey. Güzel bir deyiş var bu konuda. Bugün altın kolye takan yarın parmağına tek taşta takar, takarlar:)) Böyle parmağında yüzükte pek sevilmez ben de sevmem mesela takmam yüzük, sadece evlilik, nişsab falan yeterli, kuyumcu, gümüşçü gibi gezmemim manası yok. Erkek adam çok yakı takmaz o kadaaar:)) Saat yeter:)

Parlak şeyler giymek falan:

Parlak şeyler de giymez erkek adam. Sevmez kadınlar. Erkeğim benim diyecek sana, parlak parlak disco topu gibi yanar döner gezersen nasıl diyecek kız:)) Yanında da tutmaz zaten senin ayyy bi gitt yaa der sana :)) Eğer böyle giyiniyorsan sahneler seni bekler bebişimm huhe:)) Sahneler sana hasret, parlak parlak kariyer yaparsın huhe:))

Beyaz çorap efsanesi falan:

Bu bildiğin efsane arkadaş. Beyaz çorap neden bu kadar sevilmez anlamk güç. Onun yüzüne beyaz çorap alamaz oldu bu ülke erkekleri lan. Km attı bunu ortaya çok merak ediyorum:)) Tamam güzel durmuyor ama oladabilir bence. Direkt ayyy iğrençç kro denmez ki:)) Ama kadınlar sevmez öyle gelmiş öyle gider, beyaz çorapta yok beyler:)) Gidin paşa paşa siyah, lacivert falan giyin:)) Pembe de olmaz renkli dediysek:))

Yaz yaz bitmiyor:)) Kadınların sevmediği erkek giyim tarzları böyle işte 9 tane falan saydım heralde.:) Bunun br versiyonunu da yani erkeklerin sevmediği giyim tarzlarını da bir kadın blogcu yazsın:)) İsterse burada da yazabilir:)) Onun gözünden nasılmış bakalım:))

Ayrıca daha varsa söyleyin de öğrenelim bilmiyorsak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 30 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hahahahah kesinlikle destekliyorum. erkekler, pişmezsiniz yazın atlet yerine tişört giyince, gerçekten:)

  2. Fundam, tshirt değil mi ya, ben hep diyorum tshirt giyin diye ama işte içinden gerek insanın huhe:))

  3. ehuheh slip mayo kadar berbat bişey yok evet:)

  4. Sycorox: düşünüyorum şimdi slip mayo, düşünmesi bile kötü be, iğrenç, bir de gerçeğini hayal daha edemiyorum. Bildiğin görüntü kirliliği huhe:))

  5. aynen katılıyorum =)

  6. Yejades: huhe:)) katılmamak elde değil zaten:D

  7. Hepsine sonuna katılıyorum sadece beyaz çorap olayına takmıyorum. Neden beyaz çorabı sevmezler onu da anlamıyorum =P Biri söylesin yahu?

    Bu arada bu yazının bi de "erkeklerin nefret ettiği giyim tarzını" yazsana =)

  8. kesinlikle katılıyorum bu saptamalara..bir de tespih kullananlar çok itici :D

  9. Bak birde soğuk havalrda bazen kot pantolonun içine yünden bişey giyerler içlik midir nedir adı. Çok güzel hareketlerde hıyarlı baba varya onun giydiğinden. Ayy o da iğrençtir bence delikanlı adam üşümez kardeşim. Karda kışta bile sadece kot giyer, o kotun altından garip şeyler çıkmaz..

  10. :P ben hiçbirini yapmıyorum bunların:P:p Demek ki tam istebilen kıvamdayım giyim olarak haha:P:p

    Gülşah ben yazarım onu bu bilmez eline yüzüne hatta gözüne bulaştırır haha:P:p

  11. ucu uzun sivri ayakkabıya niye kızıyorsunuz. Benim çok hoşuma gidiyor :D

  12. Erdemir abi ben de giyiyordum bir ara ucu sivri gerçekten sevmiyorlar:P Çok takılmamak gerek aslında ben de mesela küt burunlu sevmiyorum az uzunları giymek lazım öyle yapıyorum artık normal sivrilikte.

  13. damom ben aslında yazarım yazmasına erkeklerin sevmediği kadın giysileri falan diye ama erkekler çok değişken bazen beğeniyor bazen beğenmiyorlar hepsinin topluca nefret ettiği bişey gelmiyor aklıma

  14. Tamkarışık: Evet deil mi yaa beyaz çorap canım siyah olsa ne olur beyaz olsa ne olur:)) Ayrıca bir bayan yazsın diyordum ama onu bakacağız huhe

    Pink Zorro: Tesbih işte,biraz kullanma biçime göre bence bir de kulanana göre geçn adam da tesbih iyi durmuyor evet o yaşlı işi:))

    Tuğçe: Huhe:)) Evet yaa onu unuttuk yaa, nasıl da gelmedi aklımıza giymiyoruz ya ondan demek ki, yoksa senin vaar mı tanıdığın giyen huhe:))

    Erdemir: Piyasa böyle huhe:))

  15. Ukturk: Senin geçmişin karanlık zaten lan. Şimdi giymesen ne olacak ne değişecek hıı anlat huhe:))

    Ayrıca o yazıyı senden daha iyi yazarım da ben biraz da sen yaz hep beni yazıorum arkadaş bakalım nasıl yazacaksın ayrıca merak içindeyim :)

  16. Cesaret edip yazının tamamını okuyamadım kusura bakmayın..

    "Erkek adam bunu giymez" şeklindeki cinsiyetçi yaklaşımlar hangi kalemden nasıl çıkmış bilemiyorum ama gezinirken denk geldiğim ve bir göz attığım, bu kadar izleyicisi, kurumsal iletişimi vs olan bir sitenin kalemlerinin daha farklı olmasını beklerdim.

    Umarım bu tür yazılarda biraz daha dikkatli olursunuz.

  17. Adsız dedi ki...

    Konuşma derken Güzel Dil Kullanma Konumunda diyorum...

  18. Adsız dedi ki...

    Sen Adam oL Cebinde paran oLsun Konuşacak Dilin oLsun. Sana HertürLü Kız BuLunur İstersen Üzürinde Şalvar oLsun Ama Temiz oLsun... :)

  19. Adsız dedi ki...

    her türlüü

  20. Adsız dedi ki...

    erkek adam kıllı olur tesbıhı elınden düşmez beyaz çorap giyer kunduradan vazgecmez kot kuması kota tercıh eder ne slip ne boxer giyer erkek adam beyaz yıldız marka kılot gıyer

  21. Adsız dedi ki...

    aynen biladerim katılıyom erkek adam elinde tesbih aygında kundura üstünde gömlek üstten 3 düğme acık bacagında kot yada kumaş pantolon giyer ... orda biri içlik giymez diyo nasıl giymez ya sen sıcacık kombili evinde otururken biz erkek ler dağlarda -45 50 dereceleri görüyoz nasıl giymicez ? Donalım mı ? işte çalışırken hasta olalım çoluğumuza çocuğumua bakamayalım ? bal gibide giyilir ... burda artisliğin lüzmu yok adam gibi yüreginizle yazın bazı şeyleri...

  22. Adsız dedi ki...

    aga almış başını gidiyor mevzuyu biraz gecmişe cekelim bizki dünyayı 700 yıl boyunca yöneten bir imparatorlugun gelecek nesilleriyiz onlar şalvarla gezerlerdi yamalıklı olanlarıda vardı tesbih olayına gelince bende kullanıyorum tesbih agır abiiğin vazgecilmez sembölü olmuş ki ben buna karsıyım tesbih el alışkanlığı için kullananlarda var ben dinsel acıdan kullanıyorum bazen öylesine ben her türlü elbiseyi giydim ama velakin takım ve beyaz gömlekten vazgecemedim bu hayatta ismimiz agır abi olmus biz agır abi degiliz zamanın erkekleri hafiflemiş sadece cebinde paran olsun dünyanın en güzel hatunu seni yine kabul eder beni param için seven kadınla işim olmaz beni ben olduğum için sevecekse oldugum gibi kabullenir arkadas

  23. Adsız dedi ki...

    Bu Pazar günleri dahil genellikle takım elbise giyen, yumurta topuk ve sivri burun denen ayakkabıları spor yaparken dahi giyebilen, elinde tesbihi sallayarak yoldan geçenlere anlamsız yere dik dik bakan insanlarda sıkça gördüğüm hareketler;

    Yerlere lama gibi sürekli tükürmek, kuş serisi arabalara binip 2 kız görünce gereksiz bir şekilde gaza abanmak, kaldırıma yayaları geçirmicek şekilde araba park etmek, arabanın camından eline geçen her şeyi fırlatmak (portakal kabuğu,izmarit,pet şişe vs),ters yönde gidip,doğru yönde giden size "lan sellektör yapıyom neden çekilmiyon kenara" deyip elinde bıçakla arabadan fırlayan ve insanı kendi ile aynı havayı solumaktan utandıran cümleler kurmak, Parkta yan yana oturan bir kız ve bir erkek gördüğünde erkeği çağırıp "sen benim mahallemdeki parkta yanında bu kızla nasıl oturursun" gibi abuk subuk sorular sormak, genç neslinde saçları bir kepçe jöle yardımı ile eş kenar üçgen yapmak, daha saymakla bitiremiyeceğim binlerce şey.

    Bu hareketleri ne dinimiz hoş görür ne gelenek ve göreneklerimize yakışır.

    Kim ne giyerse giysin ama insan olsun..

  24. Adsız dedi ki...

    bu yazıyı yazan bence tam angut dıngılın konuşma tarzına bak bu yazıyı yazan bence kendını adamdan sayan ökuzun bırı kımse kımseyı gıyımıyle kusamıyla yargılayamaz sonucta herkes ıyı zevk sahıbı olcak dıye veya maddı ımkanıda olmaya bılır yolda sokakta her gordugunuz kotu gıyımlı ınsanı kucumsemek kuflu beyınlere yakısır erkek adam erkek gıbı gıyınır tarzı herkes kendı blırler mevlana trunları olarak yaradılanı hosgor yaradandan oturu sozunu htrltmak ıstrım herkesın bu entel yaklasımlarını anlamış degılım

  25. Adsız dedi ki...

    atanıza yakışır davranın

  26. Çünkü erkekler sürü psikolojisi ile yaşamıyor. :-)

  27. Adsız dedi ki...

    hiçbirini yapmıyorum. çevreme göre gayet karizmatik gayet alımlı da olsam kızlar bakmıyor ya la bana

  28. Adsız dedi ki...

    bende kiloluyum ama kendime yakışanı giyiyorum kesinlikle dar giyenlere karşıyım her yanından fışkırıyor oraları buraları kusura bakmasınlar amaa böyle bu iş,, düşünce tarzı olarak (giyim konusunda ) nasıl hissediyolar tahmin edebiliyorum illa bi şeyi üstüne yapıştırarak giymek gerekmez arkadaşlar gayette şık olunabilir normal kıyafetlerle :) sevgiler

  29. Adsız dedi ki...

    Erkek insan değil mi sen bile üşüyorsan onlar kesin üşür

  30. Adsız dedi ki...

    ya kesinlikle katılıyorum gülmekten öldm gerçektn tam benim aklmdaki düşünceler bunlar.d


Leave a Reply