4.1.10

Hehu değil dadlum "Huhe"

Yazan: Damat Ferit | 4.1.10 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Hehu değil dadlum "Huhe"

Evet Huhe.! Bu yazıyı yazma gereği duydum çünkü duyduğuma göre ben Damat Ferit'in gündeme getirdiği bir gülme stili olan, bazen sevincini belirtme aracı bazen dalga amacıyla kullanılan huhe başka şekillerde de hatta minübüste, metrobüste normal konuşmada (yazı haricinde) bile kullanılır hale gelmiş hatta ve hatta hehu gibi değişik mutasyonlara uğratılarak kullanılıyormuş.:D Cıx cıx:) O kadar yayılmış. Kitleler hahadan heheden huhe'ye geçiş yapmaya başlamışlar yani:)) Türkiye nereye gidiyor huhe.! Buna göz yummam imkansızdı yani hehulaşmasına . Bir Damat Ferit, bir huhe kolay yetişmiyor.:) Hakkımı hukuki yollardan arayacağım:) Huhe'ler hehu olmasın. Hepimiz huhe'yiz:))


Bu duyuru yaptıktan sonra dilerseniz cicişler huhe'nin tarihine bir bakalım. Huhe çok eski zamanlara dayanmıyor. Selçuklular ve Osmanlılarda da yok böyle bir şey. Roma Tarihine de baktım yok efendim yok yeni bir kavram huhe.! Tarihi falan yok yani. Çok yeni bebek daha:) Bende önce kullanan yok yani:) Hatta Google a yazdım huhe diye bana bunu mu demek istediniz "Huge" dedi. Çeşitli sözlüklerde de aradım var mı diye bana yine yok lan yok dediler. Hatta Lafmacun adlı site bana peki bunlar nasıl? diyerekten çeşitli önerilerde bulundu. "hohoho, he he, hahaha, hohh, hay, huy, hehe" gibisinden. Buradan huhe'nin de bir sevinç nidası olduğunu anlayabiliyoruz. Gayet açık oldu sanırım huhe.!

Ama huhe'nin taklidi hehu yazarsanız, google size bir öneride bulunmuyor. Galiba Çin'de de böyle bir yer mi ne varmış ne alaka sevinç nidasıyla değil mi huhe.! Rakibi bile olamaz bi kere:)) Bu yazıyı okuyan herkesi huhe'yi kullanmaya davet ediyorum, haha veya hehe'den sizlerde sıkıldınız biliyorum. Msn'de dil çıkarma sürekli gülücük yapma ihtiyacı mı hissediyorsunuz ve bundan karşınızdaki rahatsız mı oluyor yerim o dilini veya çok gülme kırışacaksın mı diyor işte size çözüm "huhe". Ne haha gibi kaba ne de hehe gibi sırıtık tam ortası cool:)) Huhe ile artık daha sempatik daha yakışıklı daha güzel daha aımlı hissedeceksiniz kendinizi:))

Hehu ise Çin malıdır. Uzun ömürlü değil, yalandan bir alım verir size geçici, Huhe ise sürekli:)) Haha ve hehe'den bahsetmiyorum bile onlar artık ölmüş ağlayanı yok:)

Huhe.! Öperim:)):D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. aheuhaueha yapsak olur mu :D

  2. Leah: olabilir pek tabi ama ahehuaeha yazması çok zor harf hatası çok olur onda huhe:D Ama hueböyle mi çok basit sadece iki hee 4 harf:)) Hem çok nazik ve narin ayrıca:))

  3. ay leahcıım bana yazmış bu yazıyı huhesine baş kaldırdım hehu yaptım ben de kitleleri peşimden sürükliycem ya panik oldu hemen:))

    hehu diyorum heeehuuu! benimki daha şık. kitlemi yaratıcam şimdi katılanlar beni izlesin:)

  4. huhe çok itici :P

  5. Fund: Beni seven daha çok :)) Hehu gibi çin malı mı huhe gibi orjinal mi karar vermek çok kolay huhe:)))

    Bi Dost: Hıh seni öyle san:)) Huhe gibisini bulmuşta istemem yan cebime koy diyorsun sen huhe:))

  6. çin malı mı? hehu bi italyan markası. hıh

  7. Fund: İtalyan malı mı dedin huhe.! :D :)) Çok güldüm güzel espri huhe :)))) ben de zaire cumhurbaşkanı o zaman hıh sana ayrıca:))

  8. hehu demek istedin herhalde:)

  9. Ya başka bir şey desen başımınn üstüne huhe:)) Hehu olmaz ama:D isteme bunu benden lütfen :))

  10. hehu da huhe de itici. :P

  11. Finduilas: Yapma bunu yapma bunu etkiler altında kalma sen de seviyorsun huhe'yi aslında :)))

  12. Vallahi ne desem bilemedim Finduya tüm yüreğimle katılıyorum:P:p

  13. Findu? Finduilas galiba o huhe:)) bir an yoksa lan dedim huhe:)) harf yanılgısı bende ki i yi u anladım bir an için :)) kötüyüm ben kötü:))


Leave a Reply