14.1.10

Facebook şifresi | Kızlara dersler 2

Yazı: Facebook şifresi | Kızlara dersler 2

Hola.! Yepyeni bir dersimizle daha beraberiz kızlaar:) Geçen ki yazımızdaki taktik sonucunda duyduğuma göre etrafta ne var ne yoksa süpürmüş hatta birini bırakıp birinin peşine takılmışsınız tabi anladınız olayın özünü nasıl olsa diyorsunuz değil mi huhe:)) Sizi gidi çakallar:)) Niyse yoldan geldim yorgunum ama aklımdayken yazayım, şu an oturuyorum beklemedeyim zaten nette:)

Damat Ferit'ten kızlara derslerdeki bugün seçtiğim konu ise Facebook şifresi. Ne bu kuzumm damat, facebook şifresi:) Facebook şifresi işte bildiğin şifre bilmem kaç haneli. Bu şifrenin beğendiğimiz erkeği elde etmede ki görevi ne olabilir ki diye kafanıza soru işaretleri çıktı biliyorum:) Hemen açıklıyorum karanlıklar aydınlığa kavuşsun hemen:))


Facebook şifresi burada beğendiğiniz konuştuğunuz kişiye şifrenizi verip vermeme de önem kazanıyor. Yani o yahuşukluu gence şifreyi sizce vermek mi gerekir. Bu karşı tarafı çok mu memnun eder. Ayyy canımm yerim yerim bana facebook şifresini mi verdi mi der? huhe:)) Evet diyenler olabilir ama bunlar krodur lan bildiğin ne yapayım ben kızın şifresini falan hiç sevmem ben şahsen:) Güvenmiyorsan olmasın baştan zaten. Şifresini isteyen erkekte veren kızda bi bıraksın gitsin arkadaş.:) Bugün şifresini veren yarın telefonu karıştırır oğlanın, isteyen de kızın çantasını karıştırabilir bence:)) Bak size kendimden örnek vereceğim şimdi iyi dinle:))

Bu yaz, yaz aşkım şarkısnı daha anlamlı kılmak için çeşitli denemelerde bulundum. Gençlik işte hehu:). Bunların 4'ü ile gönül ilişkisi başlatma kararı aldım. Ama hepsi de bana 4-5 gün içerisinde facebook şifresini şakatuta verdi hemen. Evet öyle hemen şakatutan huhe:))Ben istemedim:)

Bazısının bahanesi ayyy damat şunun şurası şey olmuş nasıl yapcem al sana şifre, genelde de al sana şifremi vereyim de fotolarıma bak negzel di mi:)) Göndermekle uğraşmayalım en gzel pozumm hangisi sence gibi :))) Lan yanak yanağa foto çekilelim demiyorda bak diyor bahaneye bak şifre vermek için:) Hiç sevmem lan huhe hehu derim hemen. Ahh yavrum bana şifresini de verdi ne hadaar güveniyor bana dememi bekliyorlardı acaba. Demem.! huhe:)) Çok kroca. Kro kızlar çoooook (o ların sayısı daha fazla huhe:D)

Bir de yeni tanıştığım bir kızımız var. Benim aşkımla yanıp tutuşuyor, damat damat diyor da başka bir şey demiyor yani huhehe:))) Hıı işte ama bu kızımız hiç facebook şifremi sana vereyim mi veya bunun gibi kroluklar yapmadı bana, tam tersi espriler, şirinlikler, yaptığım utanç verici Türkçe yazım hatalarını düzeltmeler falan yaptı. O zaman işte yerim yerim dersin, Ferhat gibi dağları delersin falan:)) neyse o işte öyle böyle değil. :)) Küçük oyunlar yok, aynı ben, ben de çakalım o da çakal huhe:)) Kısaca daha olgun bence:) Şifreyle olacak işler değil bunlar:)

Anlayacağımız sevgili kuzucuklar, erkeğin kalbine giden yol hep midesinden geçmez demiştim ya size geçen ki dersimde hıı bunu da unutmayın facebook işte bilmem msn şifresinden de geçmez. Facebook şifresi ile karın mı doyar huhe:))

Ve bu dersimizi de bir özlü sözümle bitirmek istiyorum. Tarihe geçecek bu söz. Bundan 100 yıl sonra ünlü düşünür blogger Damat Ferit said that: "Bugün facebook şifresini veren yarın kim bilir nelerini verir" uuuu:)) huhe:))

Böyle küçük oyunlarla bir şey elde etmeniz zor yani, basitleştirir sizi bu onun karşısında ve ipleri de daha başından verirsiniz o yahuşukluya o da sizi kukla gibi bir oraya çeker bu buraya, sonra da vah başımm vah anam dersiniz gidince arkasından. Ama genelde ben de bulamdığın neyi buldun ondan neyim eksik benim. Biraz düşünce biraz da zeka huhe:))

Az cool olun kendinize güvenin şifreyle olacaksa olmasın :)) Kapıdaki sergiye üç beş kuruş atarsınız artık blogun doğalgaz faturası gelmiş :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 14 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Öyle hemen şifresini veren kız mı varmış ya =) vay be dünya nereye gidiyor azizim. Bizim buralar daha o kadar olamamış ya da çoktan atı almış üsküdarı geçmiş=P Acıdım nan sana. Öyle kızlar karşına çıktıysa hep valla acıdım =)

  2. Gülşah: Huhe:) Bunlar sandığından daha fazla:) Mitoz bölünüyorlar :)) Biliyorsun dünya bir düzeni var deği lmi eşitlik falan. Şimdi sokaklarda görüyorsun İsmail Yk gençliğini, ee işte bu gençlik boşta mı kalacak onun gibi onun tarzında kızlar olması lazım evrenin kanunu bu huhe:)) Çooook yani (o lar daha fazla yine:D)

  3. küçükken ben de yaptıydım.. ama daha töbe :P

  4. Bi Dost: Yanlışın neresinden dönersen kardır huhe:)) Sen bloggera neden giriş yapmadın sensin di mi başkası isminden prim yapmasın falan huhe:))

    Ama sen yapma bir daha kuzum şifre falan:)) Bizdensin sen biliyorsun:))

  5. benim ben :P yok yapmıyorum artık zaten. küçükkendi gençkendi öyle salaklıklar, büyüdüm :D

  6. aman bende facebook şifresi nasıl kırılır temalı bir yazı sandıydım ehuheheh:)

  7. ayy hayatta şifre vermem. ölsem vermem(aslında ölsem veririm o kadar abartmayalım).
    ama kimseye şifre vermedim şimdiye kadar. şifreyi en çok merak ettiğini tahmin ettiğim arkadaşa da kendi adıyla alakalı bi şifre sürprizi yaptım hiç bulamadı salak:)
    ya ben istiyo muyum şifre kardeşim? karıştırıyo muyum telefonunu? evde kaldığımda bakıyo muyum sağa sola?
    merak etmeyelim birbirimizi bu kadar sonu iyi diil...

    mucuk

  8. Sycorox: Huhe:)) O da çok hit yapar aslında iyi hatırlattın :))

    Fund: Vermezsin sen zaten biliyorum ben huhe:)) Bir de yani neden mrak eder insan şifresini biriniin, acaba içeride ne var gizli fotoğraflar mı aman huhehe:)) akıllıca değil:)

  9. biraz birbirimize özgürlük tanıyalım beee, şifreni ver, telefonu al karıştırdır, dışardayken 50 kere nerdesin diye aran. bu ne be bu ne !!!! ya benim anlamadığım bundan zevk alan kızlar var 'ay beni çok seviyooorrrr' diye mal mal geziyorlar. sevgiden değil o kızım adam ipleri eline almış seni parmağında oynatıyor, kendi belki de her haltı yiyor. saf geldi saf gidicek bunlar huhe !!! bunlar diyerek yorumumu sonlandırıyorum :)))

  10. hmmmm... bir bildiğim yanlış daha yıkıldı damat feritt ;))

    bir tanesi sen vermiyorsan ben almasını bilirim filan demişti.. böyleleride var işte.. uzak durcan uzak böylelerinden..

  11. Küfkedisi: özellikle yorumun içinde huhe kullanman süperdi huhe:)) Zevk alanlar da var evet nasıl bir duygu anlamak güç :))

    Simeranya: Evet yanlışları yıkmada üstüme yoktur huhe:)) Blöf yapıyordur nasıl alacak kolay değil öyle herkes yapamaz:)) Uak durun 100 metre yaklaşmayın menzillerine danger.! :))

  12. benim yorumum yayınlanmamış üzgün surat..

  13. İyi yazmışın, doğru yazmışın ama eski sevgililerin üzerinden kız milletini de yerden yere vurmuşun.Biraz fazla kibirli bir yazı olmuş gibi.(!)

  14. Mata Hari: Ama doğru olanı yazdım, onun üzerinden anlattım konuyu :)) Kibirli humm olabilir telafi ederiz :D


Leave a Reply