26.12.09

Üzeri tüylü eldivenler | Fashion with Damat

Yazan: Damat Ferit | 26.12.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Üzeri tüylü eldivenler | Fashion with Damat

Eveeeet.! Bir bu eksik kalmıştı onu da tamamlayalım dedim:)) El işi, örgü işi, tığ sonracığıma oya falan hepsi yapılır. 1 hafta da teslim huhe:)) Ekonomik kriz işte ne yaparsınız.:)) Şaka bir yana bu eldivenleri ben çok sevdim, bayıldım. Böyle keşke lan ben de kız olsam da şunlardan ben de giysem dedim:)) Ben beceriksizim ama nasıl ypacağım ben de başkasına yaptırırdım veya alırdım bir yerden ne var huhe:))

Bu üzeri tüylü pamaksız eldivenleri bugün bir arkadaşımın elinde gördüm. Her name is Ayşe. She is a student (uzatmalı) :)) Allahım bir tatlı bir tatlı, çok hoş bir eldiven. Hemen herkes görmeli bunu, paylaşmayalım dedim. İçimdeki paylaşımcı ruhu engellemem ne mümkün:))) Nereden buldun bunları diye sordum hemen. Meğer moda bloglarını takip edermiş bizimkisi oradan görmüş. Yeliz'in Dünyası blogundan. Orda görmüş ve uygulamış daha doğrusu işletmiş annesine hemen çeşit çeşit:)) Çok güzel ama lan:)) Herkesin ellerinde göreceğim:))) huhe:))

Dediğine göre yün kaliteli olacakmış bir de işleme stili mi ne varmış bunun işte bi şeyler dedi ama unuttum şimdi:)) Siz fotoğraflardan çıkarın artık nasıl işlendiyse huhe:)) Bence çok güzel bu tüylü tüylü eldivenler, çok değişik bi kere şekerim:))) Diğer paçozlar gibi hep aynı şeyleri giymezsiniz siz:))

Ayrıca burada da satılıyormuş bu eldivenler. Bilmiyorum Türkiye'ye satış yapılyor mu oradan. 65 dolara falan satıyorlar. Bence işleyin gitsin kızlar ya da bilen birine işletin, bence çok güzel, trendiniz kendiniz yaratın:)) Moda blogcusu olmakta güzel bir şey lan, ne güzel böyle şeyler tüylü tüylü:)) Ben de mi yapsam ki tutar mı huhe:)) Hep kadınlar parsellemiş bu moda bloglarını zaten:))) Yok yok herkes bildiğini yapsın ben saçmalayayım onlarda güzel güzel palyşasın trendleri:))) Aslında Damat'la Moda güzel isim:)))

Bu eldiven süper:))) Bence hemen edinin bir tane :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hee sen de yap tak yakışır:D o değil de çok kaba duruyolar, kol açık olsa falan olur ama eldivenlik soğukta da kol kapalı olur kalın bişe giyilir hantal durur sanki gibi geldi bana:P gerçi ben zaten takmam öyle tüylü müylü şeylr de, laf olsun diye işte :D

  2. damno sen bana yılbaşı hediyesi almış mıydın?

  3. Bi Dost: Yok lan kaba durmuyor aksine çok hoş duruyor:)) Aksesuar zaten bu şekerim, illa don atarken takmana gerek yok, zaten o zaman normal eldiven tak üşür bunlarla huhe:)))

    Fund: Yılbaşı? Hediye? Efendim? :))) Bu eldivenlerden mi istiyorsun yoksa, ama ben nasıl işleyeceğim bunları ki:)) Başka bir şey versem:))

  4. Betül dedi ki...

    beyaz olanı güzelmiş yapılabilir :))

  5. olmaz başka bişey ben beyaz üzerinde tüyü olan kuş gibi eldiven isterim damo plss
    bak nerelerde satıldıklarını bile bulmuşsun huhe

  6. Betül: Beyaz olanı beğeniyor herkes, o da güzel ama daha renkli daha güzel ya bence:)) Ayrıca senin blogun var mı Betül:)) Hani yorum yapıyorsun sürekli ya güzel blogun varsa görelim diye söyledim:))

    Fund: 65 dolar bi kere. Ben fakir bir Türk genciyim.:)) Erkek arkadaşın alsın:)) Ben şöyle 4-5 milyona imitasyon kolye alabilirim mesela huehhe:)) Hediyenin büyüğü küçüğü olur mu hiç aaaa :))):D Türkiye'ye göndermiyorlarmış hem :)) huhe:)) Şaka la şaka huhe yaparız artık bir şeyler, aldım say sen huhehe:)))

  7. Damat oğlum eldiven falan bozmasın seni haha:P:p Dün gel dedim o kadar dinlemedin beni:P Eldivenler kovalasın seni:P haha:P:p

  8. Betül dedi ki...

    damat ferit,blog okumayı seviyorum.sizin yazılarda keyifli huhe yorum yapmaya yeni yeni başladım sessiz okuyucuydum huhe gülüşüde çaldım huhe :) blogum yok belki bi gün olur:))

  9. Ben örerim bunları lan.
    selanik bu.. cok basit..
    yapimda görün bi :)

  10. Betül: Ehe teşekkürler :))huhe:))

    Mel Jones: Selanik mi diyorlar buna duymuştum bir yerden huhe:)) Bana da örsene bir tane yaa hediye ederdim lazım olur belki ilerde el yapımı çok makbule geçer kızla bayılır:)) teşekkürler çok iyisin huheh:)))


Leave a Reply