16.12.09

Ukraynalı Kızlar eyleme çıkmış hanımm koş koş :)

Yazan: Damat Ferit | 16.12.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Ukraynalı Kızlar eyleme çıkmış hanımm koş koş :)

Ukranalı kızlar eylem yapmış amaçları hani Ukrayna kızları oovv abi Ukrayna'da herkes sıraya girmiş bekliyormuş, Ukrayna'da kızlar kendi teklif ediyormuş gibisinden şeylere maruz kaldığından, sadece seks objesi olarak görüldüklerinden bir kadın örgütü düzenlemiş. Sloganları ise biz Seks ülkesi değil futbol ülkesiyiz. 2012 Avrupa Futbol Şampiyonası Ukrayna ve Polonya'da düzenlenecek ya fuhuşun artma ihtimali üzerine böyle bi şey yapmışlar. Buraya kadar herşey güzel:))) Tamam:))


Ama bu eylemi yapış biçimleri çok değişik. Eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmek olmuş lan. Yaptıklarıyla ooo futbolu sevmeyen bir adama bile futbolu sevdirip Ukrayna'ya akın olabilir böylece huhe:))) Bir de bu futbol şampiyonasının Polonya ayağı var unideyken Erasmus ile gitmiştim ben oraya Krakow'a. Amann allahım onlarda Ukraynalılardan kötü değil. Süper süper huhe:)) 2012 Futbol yılı olacak tribünler dolup taşacak, tamamen futbol aşkıyla dolacak tribünler:)))

Ukraynalı kardeşlerimiz:) dikkat çekmeye çalışmış ama bu pozlarıyla aslında aklından Ukrayna ile ilgili mesela sarışın, yeşil gözlü hatta bu Ukraynalılar hafif esmerde oluyor off huhe:) hehe işte bu geçmezken geçer oldu :)) Abi biz boşuna yaşıyoruz diye iç geçirmeye başladılar insanlar huhe:))


Gençler arasında konuşulmaya başlanmış, abi bunlar sokaktada böyle gezermiş zaten normalmiş bunlar Ukrayna'da. Ayrıca son not Türkiye'den Ukrayna dünyanın en çok turist çeken ülkelerinden biri, Türkiye'nin bile üstünde galiba, Ukraynalı kızlara buradan sesleniyorum Damat Ferit olarak böyle gelmiş böyle gider valla boşuna uğraşıyorsunuz siz huhehe:)))) O kadar turist ne için geliyor yoksa Ukrayna'ya Lucescu'yu görmek için değil herade :))

Eğlenecek kız diyoruz ya onlar Ukraynalı evlenilecek olanlar ise kapsrissiz Türk kızları. Böyle de gönül alırım huhe:))) Kaprisliler dışarı dışarı huhee:))

*Fotoğraflar o eylemden en masum olanları:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. aslında buna ''hanım koş koş'' değil de ''eniştee koş koş'' başlığı iyi giderdi:)

    ayrıca soyunarak biz seks ülkesi değiliz demek ne kadar inandırıcı slav ırkı demek istiyorum.

  2. Massimo: huhe haklısın hanımı ilgilendiren bir şeyyok burada :))) Slav ırkı kendine gel, ne olduğunu unutma biz seni böyle sevdik:))


Leave a Reply