12.12.09

Rasim Ozan Kütahyalı

Yazan: Damat Ferit | 12.12.09 | Kategori: , , , , , , , |
Yazı: Rasim Ozan Kütahyalı

Merhaba. Hırslandım. O sevgi saçan gözlerim yine öfke saçmaya başladı. Nedeni ise Taraf gazetesi ve onun değişik yazarı Rasim Ozan Kütahyalı. Aslında epeydir sinirliydim bu adama ama unutmuştum bugün galiba içimdeki boşluktan olsa gerek yeniden aklıma düştü, dedim lan yazayım ben bunu bilmeyen varsa da öğrensin diye. Sokağa çıkamaz olsun istiyorum böylelerinin veya bir gün sokakta karşıma çıksın istiyorum. Allahım çok mu şey istiyorum.:)

Bu Rasim Ozan ile ilgili taa Şubat ayında ben yazmıştım aslında o zaman şimdilerdeki gibi göğüs kıllı fotolarıyla popüler olmamıştı daha bu patavatsız arkadaş. Demek ki o zamandan anlamışım ne olduğunu bu yazar maşanın. Daha çok oraya buraya saldırmak suretiyle ve özellikle Türklüğe, Türk askerine, Atatürk'e ve milli olan herşeye saldırı halinde bu ahlaksız. Kimlerin piyonu olduğu da belli zaten mensup olduğu Taraf gazetesinin ne bok olduğu çok açık. Taraf gazetesi okuyan insanın vatan sevgisinden şüphe duyarım ben. Hani yanlışlıkla okuyan bilinçsizler varsa söyleyeyim dedim. Okumasınlar.

Rasim'in sahiplerini ise sosyalist bir forumda gördüm, çok güzel açıklamış arkadaş, (çok farklı görüşte de olsam ben çok gezerim sosyalist ve komunist sitelerde)

"TARAF gazetesi bırakın burjuva demokrat bir gazete olmayı, benim için çaydanlık altına dahi koyulmayacak bir kağıtlar bütünlüğüdür.... Şimdi bazıları benim emeğe saygısız olduğumu düşünecek ama bu tam olarak böyle değil çünkü TARAF gazetesi burjuvazinin kalesini yapmak için emek veren liboşlar tarafından çıkarılan bir '' gazetedir ''... "
Rasim'de kullandıkları zavallı bir piyon diyebiliriz.

Açıkladık, kafanıza şekillendi Rasim Ozan Kütahyalı. Şimdi daha da şekillenecek, ne kadar şekilsiz bir fikre sahip olduğunu iyice farkına varacaksınız. Aslında şüphe duyduğum insanlara pek kızmam bana saldırmadıkları sürece, kendi kendine eğlenir kendince ama tacize başlayana kadar. Biliyorsunuz; Faşizmin Başkenti: İzmir 1 ve 2 yazılarıyla yeniden dikkat çekmeye başladı ve bunu da başardı. Bir arada Ergenekon ile Kurtlar Vadisi arasında bağlantı kuracak kadar basitleşmişti bu arkadaş. Para için, popülerlik için neler yapar bunlar şaşarsınız.

Neyse Faşist İzmir şeyini de bu şekilsiz alevlendirdi aslında olaylardan sonra,.Tüm sülalesi de orada yaşıyorumuş bunun İzmir'de. Gidip ailesine sormak lazım, nasıl adam yetiştiriyorsunuz diye, bozuk olmasın bi kere. Bunun gibileri ben kısaca hain olarak nitelendiriyorum. Gördüğünüz yere tepkinizi göstereceksiniz böylelerine, ben hatta bir tane de sallarım ben buna, yarısı boşa gider ama olsun:)

Bakınız bu Rasim, Faşist İzmir aslı yazısında ne demiş döver misin dövmez misin; Allah cezanı verecek Rasim, ekmeğini yediğin ülkene bir insan nasıl ihanet eder resmidir bu. Psikolojik hareket dedikleri bu olsa gerek. Taraf ve yazarları da ona hizmet ediyor. Maaşlarını, yayınladıkları belgelerin hepsi galiba made in ABD.
"Daha evvel kaç defa yazdım... İzmir’in psikolojisi bozuk... 12 ay boyunca evlerinde ve işyerlerinde sürekli bayrak ve Atatürk resmi asan bir şehirden bahsediyoruz... Bu bayraklar haybeye de asılmıyor... Bu bayrak ve Atatürklerin muhatabı şehrin Kürtleri ve İslâmi yaşam tarzına sahip sakinleri... Ulusalcı-faşizmin iç düşman gördüğü yurttaşlarımız... İzmir’in işlek merkezlerinde biraz gezen herkes bu sakat psikolojik ortamı hissedebilir... İşte bu saldırılardan sonra da İzmir’in en işlek ortasınıf caddesinde inadına daha da çok bayrak asılı durumdaymış... Böyle bir feci olay yaşanıyor. Bu yapılan ayıp görülmüyor, hatta bundan gurur duyuluyor... "

Bunlarla da yetmiyor bu Rasim'in gerçek yüzü içindeki Krocanı sağolsun kızımız Helin Avşar yaptığı röportaj ve çektiği fotolarla gösterdi istemeden de olsa. Gülecek bir şey arıyorduk iyi oldu. Rasim adresini ver sana karı kız göndereyim lan, o sahnelerden sonra 2 aylık hayal gücüne kavuşmuşsundur sen. O paklar ancak senin gibi zihniyetleri gazla bile lan sana.! Ahmet Altan götürmüyor seni galiba ortamlara her ne kadar sen röportaj da çok çılgın seksten hoşlanıyorum desende, sağlıklı bir insan öyle demez ama!. Yazık lan üzülüyorum böylelerine, allah ıslah etsin ya da birileri eder ıslah bir gün ne olduğunu anlamaz Rasim canım benim:)

Ayrıca unutmadan izmirizmir.net diye bir site var. Kendi çapında İzmir adını kullanarak İzmir'i temsil ediyor ama yazıları ve savunduklarıyla hiç öyle değil. İzmir'e Faşist diyen Rasim'i sarılıp kucaklamalarının yanı sıra PKK terör örgütünün Habur sınır kapısında yaptığı pervasız gösteriyi bile kürtlerin masum sevinci olarak lanse etti bu sözde İzmir sitesi. Bu da bir dipnot olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bu şahsı tvde bir programda gördüm ilk kez yakın bir zamanda.Hatta İzmirli olupta İzmir hakkında apık sapık konuşmalarından dolayı bir İzmirli olarak dikkatimi çekmişti öyleki bu şahsın İzmirli olduğundan şüphe bile etmiştim.Bu arada dediği doğrudur evimizde yılın oniki ayı olmasada birkaç ayı bayrağımız asılı durur taktık mı orada öylece durur kimse de bu salak herif gibi art niyetle bakmaz.Aptal herif bayrak takmakla gurur duymıycaz da ne duyacaz acaba?

  2. Altuğ çok haklısın el kol hareketleri akıllara zarar bu Rsim'in. Ruh sağlığı açısından uzak durmak, gördüğün zaman değiştirmek gerek kanalı. Galiba abileri buna, buna akıl vrenler böyle demiş, bu da böyle yapıyor, hakim olmaya çalışıyor böyle yaparak ama boşa çaba, sevimsizlikten öteye gidemiyor.

    Fulya Bozkurt, demek ki Rasim efendi Türk bayrağından rahatsızlık duyanlardan, gocunanlardan, bununu gibiler bayrağa sarılı şehit cenazelerini de eleştiriyordu neden T
    rk bayrağında sarılı ne demek istiyorsunuz diye. O kadar şekilsiz bir insan. Tahammül etmek çok zor.

  3. Valla doğru yazmışsın ne diyim eline sağlık, bende bu adama son zamanlarda pek bir kıl kapmıştım. Ama damatcığım şartlar ne kadar değişirse değişsin eşşek, eşşek kalmaya devam ediyor işte sen üzme kendini annem

  4. Tuğçe üzmeyeceğim tamam:) yani diyorsun ki eşeğe altın semer vursan da eşek eşektir:)) doğru söze ne denir:)


Leave a Reply