25.12.09

OKD! | odun kadınlar derneği

Yazan: bi dost | 25.12.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: OKD! | odun kadınlar derneği

size de bay gelmedi mi? sıkılmadınız mı bunlardan?

ayy bebiiiiş, seviom ki been, çok tatlısın ki seen, yerim ki ben, yummyyy, o senin güzelliğiiin, aşkitoooo, öcüşşş, böcüşşş, bilmemnöyüşşş...

ıyyyy değil mi sizce de? çok bayık değil mi ya?

neyse, sizi bilemesek de, biz böyle düşünüyoruz.. (biz kim ulan biz kim? biz = bidost, finduilas, sycorox, mrs baros, pandora, amaltheian ve yolumuzdan yürümeye and içen bonnymuffin) findu olsun, baros olsun, syco olsun güzelce açıklamış lakin, kitlelere ulaşmak adına tekrarda fayda vardır değil mi, değil mi..

biz kolumuza bi herif takıp, arkamızı sağlama almak için bi yerlerimizi yırtmıyoruz..

biz doğanın güzelliklerini doğada seviyoruz, her gün çiçek miçek beklemiyoruz. gelirse gereksiz bulduğumuzu izah ediyoruz.

biz ıcır bıcır yapmıyoruz, kelimeleri eğip bükmüyoruz. aşkoooom demiyoruz, aşkım bile demiyoruz hatta. yanımızdaysa zaten aşığızdır, reklama gerek var mı?

biz romantik erkek sevmiyoruz. biz geyik muhabbeti seviyoruz. biz futbol seviyoruz. biz siyaset seviyoruz.

biz webcam açıp kırıtmıyoruz. özlesek de içimize atıyoruz, bağrımıza taş basıyoruz delikanlı gibi :P

biz, bize şiir okunsun istemiyoruz.

biz, yolda otobüste sahilde orda burda, yanımızdakine bulunmaz hint kumaşı muamelesi yapıp.. yanımızdan geçenler o nadide eseri kaçıracakmış zannedip, vantuz gibi yapışmıyoruz adama. "bırak gitsin, dönerse senindir, dönmezse delikanlı adamdır" felsefesini benimsiyoruz.

ya biz çok şey, hatta hiç bişey istemiyoruz. akıllı olun adam olun yeter..

bizim gibi olan bacıları da derneğimize bekliyoruz. ama dernek nedir, nerdedir, katılmak için napmamız gerek falan derseniz, öyle bişey yok:P soyut bi dernek bu. bi gönül birliği. ne bilim mesela birbirimizi okuruz, odunluğumuzdan dolayı başımıza bişey gelince falan destek oluruz. böyle şeyler yani.

hepinize selam eder, odunlarımı öper, mıçmıçları da döverim. byee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 24 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. İşte ya işte bu:P Benim en sevdiğim tip. En sevdiğim kadın türü. Siz nasıl diyorsunuz Okd. Odun kadınları derneğini tüm yüreğimle destekliyorum ukturk olarak. Her zaman yanınızdayım:P:p

    Bir de biz futbol seviyoruz siyaset seviyoruz demişsiniz ya böyle yüreğim pır pır etti bir an:P:p Tüm kadınlar böyle olsa keşke aşkooomm demese:P

  2. O biziz işte evet. Türümüzün ilk örnekleriyiz. hıhı.

  3. Yazılarımızı bir araya getirip dernek manifestosu oluşturalım!

  4. Betül dedi ki...

    yammy yumuyy bebiş böbüş konusmayanların ve diger saydıklarınızı yapmayanların ,siyaset,futbolla ilgilenen bayanların odun oldugunu düşüncesini kabul edemem kusura bakmayın :) odun kadınlar dernegi degilde ne bilim aklı basında kadınlar hanımefendiler dernegi gibi bişeyler olsaydı odunda çok kaba bi tabir yahu :))

  5. mrs baros; burdan, beğendiğin sonucunu çıkarıyorum :Pp

    ukturk; senin gibi kıymetimizi anlayan abileri görmek bizi duygulandrıyor her daim! var ol! Allah gönlüne göre, aşkoom demeyen bi kız versin sana, amin :)))

    findu; biz kaç kişiyiz :Pp

    amaltheian; yapalım!

    betül; sadece onlar değil, hepsi birleşince odun oluyo işte:P hem kelimelere takılmayalım:Pp

  6. eheh beğendim beğendim (:

  7. işte bu varya süper olmuş bu yazı:)

  8. Yürü be koçuummm kim tutar seniiiii :)
    Süper bi yazı bayıldım.Facebookta grup kur hayranın olayım anamm:)
    Odunum kendimle gurur duyuyorum.
    Sevgilimde benle gurur duyuyor :)

  9. derneğinize üye olmak istiyorum ulaann :D

  10. maksat sinerji olsun :=) sinerjik grup :D ...

  11. mrs baros; teşekkür ederim odunum muck :D

    syco; bizi anlatıyo, ondan olmalı.. süperiz :D

    seyyah; ahaha facebook ne alaka :D ben de gurur duyuyorum, benim sevdiğim de gurur duyuyodur belki benle, evet öyledir kesin hıhı:P teşekkürler:))

    ucandepik; seni nasıl unuttum ya, odunun kralı sensin:D

    yejades; aynen öyle:D var ki aramızda sinerji :D

  12. Sevgili Bidodun,
    Findodun'a yazdim, uye sayimiz her gecen gun artiyor, odunluğumuzu bir platformda birlestirelim :D

    Sevgiler.
    Amaltodun

  13. Amanın odun kadınlar da ne demek yahu:)) Odunun cinsi nedir peki bunu söylemeyi unutmuşsunuz kızlar huhe:))) Meşe mi palamut mu yoksa söğüt mü:))) hhehe:))

  14. futbol ve siyaset sevmiyorum yanımdakine hak ediyosa hint kumaşı muamelesi yapıyorum efendime söyliyim çok önemli diilse önemli olmadığını da anlamasını sağlıyorum... ya ben sizin gruba
    üye diilim galiba ne yalan söyliyim esra ceyda kardeşleri izleyip sette kayda giriyoruz cicişlerrr diye bağırıyorum bunlar bana eğlenceli geliyor mesela... aşkitom da diyorum ayı yavrusu da minik dubam da herşey diyorum sevgilime... içinden geleni söyleyenleri de seviyorum:)

    hiç odun diilim hiiiiççç ama siz beni yine de aranıza alın iyi bi kızım ben:)

  15. damooo seni de huhe ni de yerler:)

  16. Lucy: Huhe'mden ne istiyorsunuz yaa:))) Bir huhe'm var şu dünyada başa neyim var huhe:)) Ayrıcana sen odun kadınlar ile odun olmayan kadınlar arasında bir şeysin bence, böyle çok güzelsin:))

  17. amaltodun; çığ gibi büyüycez :D

    dövmeli kız; ımm bu durumda okd'ye alamayız seni ama ikd (iyi kadınlar derneği)'ye girebilirsin :P

    damat; kestane gürgen palamut, cins cinsiz işte :D

  18. beni de alııınnn :D özellikle şiir kısmına canı gönülden katılıyorum ııyyykk ne bayık :D

  19. küfkedisi; bizdensin;)

  20. damat ferit: yerim seni yer:) tatlım benim:) bu kızı iltifatlara boğuyosun ya allah da seni sevdiğine bağışlasın :)))

  21. ama böbişim neden böyle diyoğğsuunuz kiiee :D

    beni de alın!

  22. merope; gel yamacıma!

  23. Altuğ;biz kendimize odun demiyorduk ama bize,şuna bak odun gibi kız ruhsuz diyenler sayesinde böyle olduk:)


Leave a Reply