11.12.09

Kaan Dobra gibi...

Yazan: Ukturk | 11.12.09 | Kategori: |
Yazı: Kaan Dobra gibi...

Kaan dobra´nın takıma yeni geldiği günlerdi leydim
off ne alakası var şimdi deyip
dinlememezlik etme‚ dinle bi kere.
kaan dobra takıma yeni gelmişti.
yalan söylemiyim sanırım antep maçıydı.
maç neredeyse bitmiş.
skor kesindi..
hoca maçın 89. dakikasında oyuna aldı kaan´ı
sahada herkes çok yorgundu.
bi tek kaan‚ civelek gibi koşuyordu sağa sola.
ben de dahil herkes güler gibi bakıyordu kaan´a.
aa kerize bak aa enerjike bak diye.
ama hoca beğendi kaan´ın performansını
diğer maçta daha çok yer verdi.
bir diğer maçta daha bi çok.
ve bugün kaan dobra‚ kaan dobraysa
o 89. dakika yüzündendir.
şimdi gelelim sadede.
ben de ilişkimizi kurtarmak için
89. dakikada oyuna girmiş bir oyuncu gibi
koşuyorum‚ çırpınıyorum.
gör performansımı diye.
her zaman sev beni diye...

Umut Sarıkaya beni anlatmış sanki... Öperim:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ayy ne tatlı anlatmışsın, e açık açık da yazmışsın bütün olan biteni. 2. bölümü heyecan içinde bekliyorum

  2. o kim?
    o ben miyim?
    lordum musun sen?
    rüya mı bu?

    bu kısa devrem hayra alamet diil...

  3. iki tane dövmesi olan kız kim lord ukturk mü huhe:)) kesinlikle rüyadır evet :))

    Ama güzel yazıymış ben de beğendim, 2. bölümü de mi var bunun, hiç bişiy anlamadım ne yorumlardan ne yazıdan bilmediğim bir şeyler var galiba lannnnnnn:))

  4. Damat ferit hiç romantik değilsin yaaa, olayın ruhunu anlamıyosun sen ruhunu

  5. Tuğçe anladım ruhunu, edebiyat parçalamış yukarıda çok güzel tamam, harika hatta zehr schön:)) ama lord kim lady kim onu anlamadım ben, aslında anladım galiba biraz ama neden haberim yok diyorum içimden sonra da yapılır mı bu bana:)) amin:)


Leave a Reply