17.12.09

Damat Ferit ve bitmek bilmeyen 2010 istekleri (Mim)

Yazan: Damat Ferit | 17.12.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Damat Ferit ve bitmek bilmeyen 2010 istekleri (Mim)

Tuğçe Bektaş beni mimledi. Heyooo :)) Aslında bu mimi Home Party tadındaki Damat Ferit blogumda cevaplamam gerekti ama isteklerim daha geniş kitlelere yayılsın diye buraya yazacağım.:) Burası da benim sonuçta hıh:)) Ayrıca BlogMania'nın 500. yazısı olacak bu:)) Bu şeref bana ait olsun istedim:)) Mim konusu ise 2010 Wish List yani, 2010 da neler istiyorsun, neler yapmak istiyorsun, hangi naneleri yemek istiyorsun.:) Ben doyumsuz bir insanım çok şey istiyorum aslında:)


  • Eski sevgililerimin kapımda sıra olmasını istiyorum, yeniden Damat aşkım lütfen bana geri dön desinler, yalvarsınlar bana ama ben yüz vermeyeyim:)
  • Beren Saat bundan sonra filmlerinde yastıksız sevişsin istiyorum. Bunun için benle deneme çekimi de yapabilir, yardımcı olurum kendisine, herşey sanat için:)) huhehe:))
  • Hasta olmak istemiyorum 2010'da. Böyle dipçik gibi gezeyim falan.
  • 2010'un ilk saatlerini yeni kız arkadaşımla geçirmek istiyorum. Sarılalım falan:) Ama önce kısmet çıkması lazım tabi:)) Olmazsa halı saha maçı yaparım lan:))
  • Silvio Berlusconi ile kanka olmak istiyorum. Beraber zamparalık yapalım, beni ortamlarla tanıştırsın İtalya'daki:))
  • Google'a damat ferit yazınca kafadan 1. çıkayım. Damat Ferit deyince artık akla ben geleyim önce huhe:)
  • Devletin başına devlet gelsin.
  • Üstüme zimmetli Hyundai Getz üstümden düşsün yenisini alalım. Lütfen Audi olsun huhe:)) Noel Baba lütfen lütfen:)) Burada noel baba benim peder oluyore:))
  • Emolar, tikiler ve aşkitomcu tayfayı allah nasıl biliyorsa öyle yapsın. Tarhten silinsinler tamamen, nesilleri tükensin, Şemsi paşa pasajında sesleri büzüşsün:) Teneşirlere gelsinler:)
  • Korpiklaani Türkiye'ye gelsin konserine gideyim, deliler gibi zıplayayım, bağırayım ama sesim kısılmasın:)) Pj Harvey'de gelsin, beni sahneye çıkarsın beraber One Line'ı höykürelim:))
  • Masterımı bir an önce bitirip doktoraya başlayayım 2010 içinde:) Tüm sınavlardan 90 üstü alayım, yapmadığım şey değil ama bir sınav kaldı sadece o da olsun çok mu şey istiyorum aşk olsun OSYM:))
  • Blogcular arası etkileşim tavan yapsın, yorumlar gırla gitsin, geyiğin dibine vuralım, hahaha diye gülelim:)) Hatta işi ileriye götürüp evlenenler falan olsun, en azından nişanlansınlar bari:)) sözde olur:))
  • Bu seneki gibi yaz tatilinde yurtdışına gidelim, gezelim tozalım, yine matadorluk yapalım:)) Sonra gelip güneşlenelim sahilde:))
  • Beni seven herkesin işleri rast gitsin aşk, sağlık, para ve iş konusunda falları hep olumlu çıksın:))
  • Yaprak Dökümü, Yemekteyiz ve Kurtlar Vadisi artık bitsin, hayatımızdan tamamen çıksınlar. Bihter kanser olsun:)) Beşiktaşım yine şampiyon olsun, tüpçü gitsin:))
  • Ve son olarak artık kutuplarda penguenler üşümesin istiyorum:)))

Bazıları uçuk kaçık gözükebilir ama inanırsak olur bence:)) Şimdi bu mimi paslayalım Bi Dost yazsın, Aychulus da yazsın hımm bir de Cesetizleri yazsın. Bitti:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Beni seven herkesin işleri rast gitsin aşk, sağlık, para ve iş konusunda falları hep olumlu çıksın:))))

    Seviyorum seni damat ferit seviyorum seviyorummmmm :D

  2. Küfkedisi huhe:)) o zaman senin de işlerin rast gidecek beni seviyorsun ya sende:)) Şanslı kişiler arasındasın:))

  3. Damat biraz tribünlere oynamışsın gibi geldi ama olsun o da lazım :)) İyileştin mi nasıl oldun?

  4. Tuğçe: Tribünlere oynamak lazım bazen:)) Senin verdiğin tarifi yaptırdım ve içtim daha iyi gibiyim sanki,ateşim falan çıkmıştı ama indi şimdi biraz, 1 fincan içtim daha. Daha içeceğim, ama tadı çok kötü olur diye düşünüyordum hiç öyle değil:))

  5. Yaaa benimde bilgisayarıma bişey oldu aniden. açılıyo ama çalışmıyo, senden virüs geçmiş olabilir mi hastasın ya :)) Kuzenime gelmek zorunda kaldım işlerimde yarım kaldı. yarın tamirci aricam bulamazsam artik bende bitki çayını bilgisayarın tepesinden dökme şeklinde bir çözüm düşünüyorum.

  6. Tuğçe: huhe benim virüsüm zararsız en azından bana eçete verenlere karşı virüs yaymıyorum, sevmediklerime ayırdım virüs kontejanını:)) Nasıl bir sorun var acaba merak ettim şimdi, bitki çayı çare olabilir vallhi, beni yeniden hayat döndürüyor adım adım:))

  7. bilgisayar açılıyo marka logosu çıkıyo ama windows başlamıyo, ekrana siyah düşüyo ve en tepede solda bir tre işareti yanıp sönüyo sürekli. Başka hareket yok. yarın eve gidip tekrar bakıcam mucizevi şekilde düzelmiş olmasını diliyorum..

  8. bi tek devletli şeyde gülmemişin :D ahahaha :D

    bi de blogcular arası bi nişanlanma durumu oldu geçenlerde, ayci ve mesutdemir nişanlandı:) gündemi yakından takip et :)

    hadi yaziim bari mimini de, ağlama:P

  9. Bi dost gülmem tabi ciddi birşey:)) Tayyip olsa gülerid ama huhe:))

    Vayy nişan demek, ben de kendimi bir şey sanıyordum, millet neler yapmış arkadaş:))) Mimi yaz işte ayda bir yıl yazıyorum ben de sen de yaz:))

  10. Tuğçe: yarın gittiğinde açılma ihtimali var ama aynı sorunu tekrar yapabilir. Galiba sorun Bios ile alakalı büyük ihtimalle ya da en son bilgisayarına birşeyler yüklediysen virüs kapmış olabilir ya format atıldığı zaman da hata verebiliyor bu şekilde, servise götür çabucak hallederler bence.

  11. vay be başka kimseye isteyeck bir şey bırakmamşsn

  12. Rama olur mu daha çok şey var :)))

  13. ahahaha güzel dileklermiş =)) Ay hala gülüyorum ya =)))


Leave a Reply