7.11.09

tezat insanı: hülya avşar

Yazan: bi dost | 7.11.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: tezat insanı: hülya avşar

hülya avşar ne lüzumsuz bi kadın.. Allah'ım, yani bu kadar kendi cinsini aşağılayan, bu kadar çelişkili bi başkası var mıdır merak ediyorum.

Ali Rıza Demircan'ı konuk almış, soruyo adama 4 kadın olayı nedir? zaten islamla ilgili başka soru da sorulmaz, evirip çevirip 3-5 soru sorulup durulur ya ona da gıcığım. anlatırlar, yine sorulur. bidaha anlatırlar, tekrar.. nedir bunlar, ya 4 kadın, ya savaş, ya recm.. kadın 46 yaşında, "elhamdülillah müslümanım ve bununla gurur duyuyorum" diyo bi yandan, bi yandan da "ama bu işte çelişki yok muu neden 4 kadınla evliliğe izin veriliyoo" diyo.. 46 yıldır bilmediğin bişeyle mi gurur duyuyordun, ya da bu kadar severek gururlanarak kabul etmişsin islamı neden o yaşa kadar bi araştırmadın derler adama..

artı aradan bi kaç dakika geçiyo, hülya avşar erkeklerin evlilikten ve eşlerinden sıkıldığından bahsediyo.. hoca diyo ki, bu olamaz. ama oluyo diyo, erkekler tek kadından sıkılıyo işte, diyo. hoca diyo "siz bunu mu öneriyosunuz? bunun yolunu açıyorsunuz bu tarz konuşmalarla, erkekleri aldatmaya teşvik ediyosunuz".. hülya avşar bu sefer hayır dediği halde, bi gecelik kaçamakları hoş gören saçma düşüncelerini açığa vuruyo..


sonra konu zinaya geldi. hoca diyo ki, "zinanın yaygın olduğu bi toplumda aile hayatının korunması olanaksızdır". hülya avşar "tabi, mümkün değil" diyo onaylıyo adamı. bi kaç dakka sonra bunun tam tersini savunuyo.. "nası yani, evlenene kadar kimseyle ilişkin olmıycak mı? yani bunun adı zina mı, bu neden günah olsun ki? hem bunu meslek edinen insanlar var" bu lafların doğruluğunu yanlışlığını tartışmasın benimle kimse rica ederim, herkesin düşüncesi kendine beni alakadar etmez. ben hülya avşarın tezat halinden bahsediyorum.

ayrıca konuğu konuşurken onu bastırma çabasıyla sürekli konuşan bi susmayan hülya hanım'a yayın hayatında acil başarılar dileyerek susuyorum.

sustum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. HERKES YAŞADIĞI HAYATI EN DOĞRU YA DA VAROLAN TEK HAYAT SANIYO NAPALIM:p ÜSTELİK ARAŞTIRMADAN SADECE SORU SORMAYA SABİTLENMİŞ BİRİYSENİZ BU GİBİ DURUMLAR GAAAAAYET NORMALDİR...HÜLYA HANIMCIMDA YAŞLANIYO Bİ ŞEKİLDE GÜNDEMDE KALMASI İÇİN ACİLEN BİŞEYLER YAPMAYA BAŞLAMALI Kİ ODA BU ŞEKİLDE BAŞLAMIŞ DOĞAL KARŞILAMAK LAZIM...

  2. haklısın hemde çok =)

  3. kendi aldatıldığı için "her kadın mutlaka aldatılır", "1-2 kere olursa affedin doğaldır" gibi görüşleri var.

  4. AKP'ye selam çakma çabaları :D takdir ediyorum bir dahaki dönem milletvekili olursa şaşmam :D

  5. papuç; cahilliğine acıyo insan ama yine de:)

    amelia; teşekkür ederim:)

    rahat yazar; evet öyle de at gözlüklü malesef.

    cemo; eheh yok artık, nil demirkazık da öyle sanıyodu ama:P

  6. Adsız dedi ki...

    Opera'dan sesime ve fizigime güveniyorum yazısına tıklanmıyor,bilmiyorum biliyormusunz..


Leave a Reply