16.10.09

Türkiye'deki Gay Blogları

Yazı: Türkiye'deki Gay Blogları

Merhaba. Bu blogta birçok blog tanıttık yine birçok blog kategorisinde kendimizce en iyi blogları sıraladık. Veda yazısı gibi oldu:P:p Ama hiç Gay bloglarından bahsetmemişiz. Gelen talepler üzerine Türkiye’deki Gay bloglarının tespit edebildiğim kadarını sizinle paylaşmaya karar verdim. Gay’lerle alakalı herkes ne düşünürse düşünebilir tabi. Benim görüşümü de bilen bilir zaten ama ters düşünsem doğru düşünsem de blog olduğu için burada yayınlamama engel değil diye düşünüyorum. Ben bir iki tane falan var sanıyordum sadece ama epey de varmış aslında. Ben belki doğru yansıtamayacağımdan dolayı kendi dillerinden söylediklerini size aktaracağım. Çünkü daha önce hiç okumadım bir fikrim yok aslında iyi veya kötüdür diyerekten. Sadece Gay olduklarını biliyorum. İşte o Gay blogları .!

1. Gay Kedi:


En popüler gay bloglarından biri kendisi. Gay bloglarını başı da diyebiliriz aslında. Peki kimdir Gaykedi kendisini nasıl anlatmış: Bulgaristan göçmeni, İstanbul’da kendi halinde ailesiyle yasayan bir gayim... ailem, isim, kitap, şiir, müzik, şarap, dünya mutfakları, sinema (tabi ki özellikle duygusal komediler), baliklarim ve köpeğim, iste bu benim... bir erkek kardeşim var bir kaç sene önce evlendi. Gay olduğunu genelde herkes önce annesine söyler ama ben lise sondayken ilk babama anlattım, çok dokunaklı bir hikayesi var bir gün anlatırım..(anlattım bile, "biraz kişisel" başlığında bulabilirsiniz) dünya tatlisi ikinci üniversitesini okuyan, altın kalpli bir sevgilim var....gayler tavsan gibi sex yapmakla, sex bağımlısı olmakla hatta deli gibi Msn'de, sağda solda doyumsuzca partner aramakla suçlansa da ki bu tanıma kısmen katılıyorum, gayliğini dejenere olmadan yaşayan milyonlarca insanda var dünyada ve Türkiye’de...

2. Nakhar:


Günah Yüklenen Adam namı diğer. Gay kedinin sevgilisi kendisi galiba. Öyle sanıyorum. Yanlışsa düzeltin. Nakhar’da kendini şöyle ifade etmiş tam olarak; Anne tarafından Orta Doğu, Baba tarafından Orta Asya kökenli, Ailesinin en küçük ferdi 3 abla 2 abi 1 anne sahibi... Melek annem, Uykucu sevgilim, Çizemediğim portreler, Yapamadığım Tasarımlar, Çekemediğim Fotoğraflar, İlham gelmeyen ve bu yüzden yazamadığım siir, Bir türlü gidemediğim tiyatro Oynayamadığım tenis, Moralimi bozan TRT 3 Atletizm Şamp'sı, Kaçırdığım CNBC-E dizileri...vb. Ivır zıvır köşegeninde hayatımı sürdürüyorum işte... Kimilerine göre Ukala, Patavatsız, Huzursuzluk abidesi, Huysuz, karamsar, stresli, munzur, hazır cevap, perişan., İlgiye muhtaç, pimpirikli, her yemeği yemeyen, her şeyi eleştiren, tahammül edilmesi güç, sabırlı insanların sabrını taşıran, hiç susmayan biriyim, bir tanıyan pişman, bin de tanımayan..., Uzun lafın kısası, SADECE İNSAN.

3. Terapist Gay:

Bu blogu daha önce hiç duymamıştım Nakhar ve Gaykedi’yi biliyordum sadece ben zaten. Terapist Gay’de şöyle biri; Bir lise öğrencisiyim. İdeallerim ve inancım var. Hayallerim var. Müzik ve edebiyat vazgeçilmezlerim.. Bilgisayar teknolojileri ve programlamaya da ilgim vardır biraz. Ailemle yaşıyorum. Ailem cinsel kimliğimi bilmiyor. Bilen birkaç dostumla mutluyum. Rahatça onlarla konuşabiliyor ve dertleşebiliyorum. Kitaplığım ve bilgisayarım benim en özel varlıklarım. Kalemim ve defterim de elbette. Hayatımı böyle basit şeylerle renklendiriyorum işte.

4. Gayyor:


Gayyor’da bir diğer gay blogu. O da epey bilinen bloglardan galiba. Kendini fazla anlatmamış profilinde ama kısaca Gayyor;” ...kendini daha rahat ifade eden.. sadece yüreğinin sesini dinleyerek yaşamış ve yaşayacak olan bir gencim.” diye bahsetmiş kendinden.

5. Gay İstanbul:

Blogun tam ismi. Living as a gay man in a very macho city, İstanbul. Gay İstanbul’da kendini; farkındalığını zaman içinde kaybetmiş, sürüdeki yüzlerce koyundan birine dönüşmüş bir adam. Dönüşürken aklı giderek keskinleşen bir adam. Kendine acımasız, mesafeli bir adam. En son ne zaman ağladığını hatırlamasa da, iç sızısı ona hep kendi gerçeğini hatırlatan bir adam diye ifade etmiş.

6. Bi seksüelin karmaşık öyküsü:

Bu arkadaş hem erkeklerden hem kadınlardan hoşlanıyormuş. Erkek tarafıyla listemize girmeyi başardı. Biseksüel bir arkadaş yani kendisi. Hadi bakalım:)

7. Modern Gay Şövalye:

Modern Gay Şövalye'de yeni gay bloglarından sayılabilir. Ağustos ayında yazmaya başlamış. Gaykedi'yi örnek alanlardan o da.

8. The Summer Son:

The Summer Son'da ilk defa gördüğüm bir blog. Doğal olarak o da bir gay blog. Kimdir bu The SummerSon diye merak edenleriniz vardır eminim ki. Aslında "SummerSon" olacaktı blogumun adı ama bu isim önceden alındığı için ben de "The SummerSon" olarak alayım dedim =) The SummerSon 1989 doğumlu, hemcinslerinden hoşlanan bir erkek ve Ankara'da bir öğrenci...

9. Bir GAY in GAYri ihtiyari hayatı:

9 numaraya geldik valla epeyde varmış değil mi. Bu blogcumuzda kendini Türkiyenin bi yerinde bi şekilde dünyaya gelmiş, gidişatta hemcinslerine ilgi duymaya başladığını farkedince sonuna kadar yalnızlaşmış, hırsını bitmek bilmeyen kitaplardan filmlerden dizilerden insanların içinde ama onlardan ayrı yaşamaya çalışarak çıkartmaya karar vermiş, 25 yaşının buhranlı bir akşamında türk filmlerindeki vurgusu "n" ye kayan bi serzenişle "yeter ulennn" deyip orda burda hayatı ve kendisini aramaya başlamış bir insan işte. diyerek ifade etmiş.

Bitti.:P:p Bunu da atlattık. Bir iki tane daha bloga ulaştım ama beğenmedim listeye girecek düzeyde değillerdi pek. Öylesine açılmış gibi. Haydi hayırlı olsun blog alemine. Yazıyı bitirmeden aklıma birşey takıldı gay blog var da lezbiyen blog flan neden yok bu blog dünyasında hiç mi yok:P Değişik bir durum:P:p

Herkesin kendi tercihi ama ben sarışın bir isveçliyi veya italyan güzeli bir kızı hiç bir kıllı oğlana tercih etmem bu da benim görüşüm:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bu kategoriye yakınım hehe:)

  2. bunun lezbiyon versiyonu da olmalı bence... yokmu lezbiyen bloglar acep?

  3. Yeja ben hiç görmedim valla görürsen hemen tanıt burda ya da bana söyle:P.p Ama yok galiba:P Hey sen ordaysan çık:P:p

  4. Blog dünyası mükemmel bir şey bence. Bi kaç aydır internet alemiyle olan yolum biraz sürüncemede kalmıştı. Bi baktım yakın zamanda ziyaretçiler var buradan yönlendirilince anladım ki 9 uncu sırada ben varım. yeho :) eline sağlık. canım yeniden blog dünyasına geri dönmek istedi bak nası da özlemişim.

  5. Merhaba,
    Konu ne zaman açıldı bilmiyorum ama yine de belirtiyim :)
    Yeni bir gay temalı bloga başlıyorum.
    Adres şudur : lettherebegay.blogspot.com
    Görüşmek üzere !

  6. ben de varim yaaaa :)

  7. benim bloglarımı unutmuşsun alexa sıralamasında 1200000 lerdeyim

  8. Daha ne kadar görmezden geleceksiniz beni?

  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  10. yukarıdaki yoruma katılmakla birlikte LGBT lerde sadece geyler değil transeksüeller de lezbiyenler de var

    Mesela transsicko var, ya da benim kendi blogum. Vesaire.

  11. Hanimiş benim blog'um: seker-oglan.blogspot.com

    : )

  12. Hey ben de varım http://lubunik.blogspot.com/

  13. http://peacefulbluedragon.blogspot.com/

    Baktım, çok araştırdım ve lezbiyen blog göremeyince artık içimde tutmak istemediğim herşeyi buraya yazacağım


Leave a Reply