11.10.09

Sevgili blogger BlogMania yardımını bekliyor :P

Yazan: Ukturk | 11.10.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Sevgili blogger BlogMania yardımını bekliyor :P

Merhaba blog dostları. Sizleri çok seviyorum:P Sizden küçük bir ricam olacak. Blogumuzda bazı arkadaşlarımız yorumların gözükmediğini söylüyorlar. Hatta ellerinde belgeler var bu konuda gözlerimle gördüm:P O yüzden sizin yardımınıza ihtiyacım var.


Bu yazıya girin bakın, yorum yazanların yorumları gözküyor mu. En aşağıdaki resimde hatalı hali var onun gibi mi yoksa yorumlar gayet şık bir biçimde duruyor mu:P Çünkü bazlarında yorum yazanın ismi yazyormuş ama yorumu eksik veya hiç gözükmüyormuş. Durumu bana bildirseniz:P

Bir de hangi tarayıcıyı kullanıyorsanız onuda yazarsanız süper olur. Ona göre o tarayacıyı yasaklayalım yakalım:P:p Ama IE 6 da blogun orası burası oynuyor. Ondan hariç bir sorunla karşılaşmamıştım. Ben Firefox 3.014 sürüm kullanıyorum sorun yok ya sizde. HAdi bir zahmet lütfen lütfen:P:p Aşağıdaki foto sorunlu halini gösteriyor. Sizde de mi böyle yoksa normal mi? Gidi Kuzgun Güdük Fare'ye çektiği foto için çok thanks:P:p



Bakalım bizi en çok kimler seviyormuş falan :P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 23 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bende normal..firefox kullanıyorum..

  2. firefox kullanıyom yeni yükledim valla ama sürüm olayı nedir bilmiyorum:P görünüyo yorumlar.

  3. Teşekkürler kızlar Firefox ta sorun yok gibi sanki. Bi dost senin ki yeni sürümdür bendensin sen de:P:p

    Evet daha çok hayısever vardır buralarda heyy:P

  4. sürümümüz aynı ve bende de sorun gözükmüyor ukturk.

  5. Küfkedisi sen de Firefoxcusun yani:p Firefoxcuları görünce gözlerim yaşarıyor. Bu blog firefox sever zaten güncel olanını ayrıca:P:p

  6. explorer dan açınca sorun yaşanabiliyor bazen. bizim internet sitesinde de olmuştu bir süre yorumların yarısı sayfa dışında gözüküyordu.muhtemelen firefox ta sorun yoktur.

  7. firefox 3.5.3 kullanıyorum ve sorun yok. explorer tu kaka bir şey :))

  8. Bu explorer ne lanet bir şeydir böyle ya ne sorun varsa ondan çıkıyor hep.:P Microsoft bıraksın bu işi artık :P IE 6 özellikle hala kullananlar var kafa atmak istiyor canım onlara :D

  9. Firefox'tan girdim, görünüyor. Bir de Google Chrome'dan girdim, yine görünüyor. İE7'den de girdim, görünmedi. Aslında ilk açılışta görünüyor ama sayfa yüklemeyi tamamlayınca yamuluyor :D

  10. Dardy, sorun IE den galiba o zaman valla girmeyim abi IE den 8 i bile adam değil bunun ki 6sından ve 7 sinden iş çıksın:P:p

  11. firefoxta gözüüyor ama ne azık ki ie'de tık yok...
    geçmiş olsun :)

  12. Tek sorunlu ben mişim bühhü :'(
    Şöyle ki haftanın 6 günü bi pc.den haftanın 1 günü ise başka bi pc.den giriyorum.
    Şu an o haftanın 1 günündeyim.
    Tarayıcım Firefox 3 Beta 5 - Sorun gözükmüyo.
    Akşam üzeri diğer pc.ye geçicem ordaki tarayıcı da Firefox ama sürümünü ezbere bilmiyorum,gidince bakar söylerim.Sorun orda oluşuyo çünkü.

  13. e ben explorer dan cam gibi göreyorum beybii.. şimdi neden ezdiniz kii explorııırı.. günah lann.. sanki çocuuummuş gibi üzüldüm ben .... ahaha o değilde günah lan dedim ahahaha.. kendime de gülebilitem tavan!!

  14. İşte böyle görünüyor bende..

  15. firefox'da düzgün gözükmekte.

  16. Aynı fotoğraftaki gibi gözüküyo işte, hatta şimdi bu ekrandada bazılarının yorumları gözükmüyo :)

  17. caşilo, ie 8 de gözküyor ama 7 ve 6 da yamukluk yapıyor galiba seninki de mi 7 veya 6 mı.:P

    Gidi Fare, öyle gözküyor senden başka bir iki kişi daha var galiba o sonra girdiğin pnin firefox sürümü eski çok, ama emin değilim yine de:P:p

    ayrooo, sen explorer mı kullanıyorsun aaaa :P:p Firefox kullan bence çok memnun kalacaksın aile yeri bile var Firefoxun:P

    Kısaca Fd evet sen de demiştin geçenlerde böyle diye hangi tarayıcı senin acaba tam olarak. IE mi.?

    Findu, thanks:P

  18. Birgarip woman senin ki hangi tarayıcı peki Internet Explorer 6 veya 7 mi:P

  19. benim ki kimseyi kırmadı :) yer yer hatalı yer yer düzgün :))

  20. Gözünü sevdiğimin firefoxu, her daim sorunsuz :)

  21. Herkse çok teşekkürler IE hazretleri sorunun başıymuş bunu tespit etmiş olduk sayenizde. Artık kaderiize razı olacağız:P:p

    Lütfen Firefox, Chrome falan kullanın. Lütfeeeennn:P

  22. safari kullanıyorum herşey yolunda blogun fıstık gibi görünüyor:)

  23. Hülya sen yorum yazınca daha da güzelleşti blog. Renk geldi birden:P Teşekkürler:D


Leave a Reply