14.10.09

Erkek blogcu kıtlığı var | erkek blogu açılımı yapalım

Yazı: Erkek blogcu kıtlığı var | erkek blogu açılımı yapalım

Çok uykum var bu saatte ki saat 00:30 a geliyor. Bu kadar uykum olduğunu hatırlamıyorum bu saatte hiç, genelde geç yatıp erkek kalkan zombi bir bünyeyim:P:p Neyse uyu uyu nereye kadar zaten ne olacak bu blogların hali:P Benim sevdiğim bir çok blog artık pek sık yazmıyor yenilerini bulacak enerjim yok fazla, yaşlandım galiba:P Evlenip çoluk çocuk yapacak vaktim geldi benim. Benim gibi düşünenler varsa danışmaya bekleniyorlar hemen:P:p

Yeni blog bir iki tane buluyorum bazen onu da hemen sizinle paylaşıyorum zaten:P:p Ama hiç erkek blogcu göremiyorum sağda solda. Var olanlarda bildiğimiz adamlar ben o sen falan:P Erkek blogcu derken yani teknoloji, bilgisayr blogcularını demiyorm zaten böyle geyiksel,duygusal ve kişisel yazanlardan bahsediyorum. Blogcu dediğin öyle olur zaten.:P Marka yalakalarını da demiyorum haha:P:p


Mesela bizim Rectoa var Malın Gözünden erkek olarak bildiğim blogcu, başka başka hımmm Geyik Mühendisi var. Deli Profesör, Buz Cevheri ve bizim Damat Ferit delihanlıısı var. Başka da yok benim bildiğim. Hıı bir de Godsyndrome var. Var mı başka.? Çok okumam ama Ruh Öküzü diye bir arkadaş vardı galiba o var erkek olan:P

Aklıma geliyor bak saydıkça:P Serzeniş Meraklısı var namı diğer Seme:P O da pek bir sevilir camiada:P Blog Camiası:P:p Hıı sonra bi dost tanıtmıştı Ali Kaya va okunası notlar diye onu da okuyorum artık güzel yazıyor:P Aaa bak nasıl unuttum çok pardon Stickman var boomba.! :P Son olarak hatırladığım İbrahim Ortaç var sevilen sayılan erkek blogcu:P 5 Posta efendi vardı ama bıraktı galiba yazmayı o da. İzdivaya çekilmiş tövbe etmiş diyorlar:P Hımm Beyn var popüler erkek blogculardan bir de yine Alisko var. Başka da yok galiba varsa söyleyin okuyalım güzelse tabi.:P

Benim bildiklerim bu kadar valla toplasan iki elin parmakları kadarız:P Oysaki bayan blogcular öyle mi şöyle bir say Ukturkcüm desen yüzlerce dökerim buraya. O yüzdendirki biz erkek blogcular zaten sayımız az sahip çıklaım birbirimize. Kooperatif veya dernek falan kuralım haha:P:p

İşe yeni erkek blogcular yetiştirmek için koyulmamız lazım. Hadi bu saydığım adamlara birşeyler oldu bir sevdanın peşine takıldı blogu terkeyledi veya saksı düştü falan:P O yüzden yeni çekirgeler yetiştirmek gerek:P

Rectoa'nın öncülüğünde kurulan erkek blogları vardı ona beni de alın valla daha da büyüyelim kocaman olalım:P Yeni nitelikli erkek blogcular türesin, büyüsünler:P Yaşasın erkek bloglarının şahlanışı:P:p Ama kadınlar daha fazla bu camiada, Yaşasın parfüm kokulu bloglar yerine, nargile aromalı bloglar:P:p Ama bayan blogcular olmasa bu camia yürümez.Ah bu hayat çekilmez:P:p haha:D Çok gevezeleştim hiç yakışmıyor bana öhömm:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 32 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ""Rectoa'nın öncülüğünde kurulan erkek blogları vardı ona beni de alın valla daha da büyüyelim kocaman olalım:P""
    öyle bişey varsa bende varım :)
    aslında benim aklıma böyle bir fikir daha önce gelmişti ve geldiği gibi http://erkekyazarlar.blogspot.com/ adresini açmıştım ne tür bi tepki alacağını bilmediğim için faaliyete sokmadım...

  2. tawsan önce bir taşladılar bayan blogcular orayı ama sonra sevdiler bağırlarına bastılar, basmak zorunda kaldılar veya:P:p Bu arada sen de bizdensin galiba merhaba ben Ukturk memnun oldum:D

  3. evde kendimiz okunmuyo muu?? ( http://evdekendimiz.blogspot.com/ ) onu da tanıttık ya, anaa ciddiye alınmıyo muyum ben ha?:P şiddetle öneririm, ayrıca gereksiz adam ( http://gereksiz-yazilar.blogspot.com/ ) vardır. melankolik deli ( http://blog.turunculacivert.com/ ) vardır. vecihi ( http://busesbitermi.blogspot.com/ ) vardır bizim manyak:) buğra varr.. ( http://toslumbaga.blogspot.com/ ) kayhanoviç vaar.. ( http://www.kayhanovic.com/ ) şimdilik bunları öneririm başka bulursam zaten tanıtırım hıh:P

  4. Merih ben, bende memnun oldum ;)

  5. Ben varım. Nereye imza atıyoruz? :P

  6. Ben de kendimi popüler sanıyormuşum, değilmişim :)

    Üstat bizim bloğumuzda da herşey var; bir kere ne kadar başarısız da olsam başımdan geçen ilişkileri yazıyorum, öyküler yazıyorum, arada şiirler paylaşıyorum, parfümlerle ilgiliyim öyle şeyler yazdığım da oluyor, blog dünyasına 'dair' düşüncelerimi sonunu "bunların hepsi salak"a getirerek yazıyorum. Sigaram yoktur, içkiyle de aramız sancılıdır vs vs vs...

    Neyse, bence daha çok erkek yazar olmalı. Ama duygusal şeyler yazmak erkeklerin "eziklik" kısmından beslendiği için çok kişinin tercih etmemesi doğal.

  7. biz bize mutluyuk biz.. erkek bilok mu yazarmış.. çalıp eve ekmek getirin siz
    ama yok yok hem çalışıp eve ekmek getirsin hem de yazın vazgeçtim..
    arada şöylee "şşşşi yawrum" die laf atayım bende..günlük hayatta böyle bişe mümkün değil bari bilokçulara laf atimm..:)
    zaten damat feriti bi gün alıp kaçacam..
    ukturkcumm seni de seviyorum..
    ben şimdi gidiim de şiii yawrum die laf atcak bi bilonk daha bulimm bakim..

  8. 14 kişi saymışsın işte blog alemine yeter de artar bile :P

    Benim okuduğum teki bir arada var mesela.

  9. hehe... :)
    bu erkekblogları fikri benim blogdaki geyik bi yazının altındaki yorumlardan başladı, sonra adresi aldık falan...
    dediğin gibi rectoa vardı başlarda ama, bizim tatlı atışmalarımızı beğenmeyip -sanıyorum- ya da oturan tarzı beğenmeyip ayrılmak istedi zamanım yok diyerek. takip eden günlerde blogunda üçer beşer yazı girildiğini görebildik :P
    yeni seri üretim erkek blogcu arkadaşlar oldukça fazla ama biraz abartı kokuyor blogları da arkadaş. yani yediği önünde yemediği arkasında adam, niye blog tutsun diyesi geliveriyor adamın :) öyle bi anlatım, daha doğrusu öyle bi yaşam anlatıyorlar ki uk, insanın "sie git olm o zaman blog tutma lahn!" diye çıkışası geliyor... :D
    aslında başta erkek bloglarını keşfedip tanıtacaktık "bak lan bu adam yazıyo hayvan gibi ama tanınmıyor" diyecektik ki, senin bu işi çok iyi, gerçekten hakkını vererek yaptığını bildiğimden -harem kurdun aslına bakılırsa, ama bu bi başarı- biz de madem öyle, erkek ırkını tanıtalım, bilinen yanlışları düzeltelim, politik demeçler gibi yazmayalım, okuyan eğlensin dedik, yazıyoruz işte...
    kim ne derse desin, eski blogcunun tadını alamıyorsun yeni blogculardan...
    bi ibrahim ortaç var, o da hayvani bi arkadaş zaten. kimse önüne geçemiyor, her geçen gün blog açmakta kendisi. gayette başarılı ama, hakikaten başarılı...
    demem o ki, -ne çok konuştum yaw- kişisel blogumu, yaşadığım şeylere göre şekillendirip, ekstra düşüncelerle sıfırdan birşeyler üretmektense, yaşadıklarımı şekillndirmek adına kullandığımdan, "aşk" konseptli bi blog olarak görmeye başlamıştı okuyucular. erkek blogları, bi yerde nefes açıcı kıvamında. artık geyik yazılar yazamıyoruz SeMe bloga :Pp
    bu arada, ukturk açılımını da, getirmek isteriz bloga :Pp hem keyif, hem onur olur, bizim açımızdan...
    -bir de şöyle birşey var ki, ukturk alana damat bedavaya geliyori, bu fırsatı kaçırmamak gerek :Pp
    ahah :D
    "nitelikli erkek blogcuları" bi çatıda toplayalım, fikir güzel :Pp
    hem mekan da tam geyik, tam senlik bi yerde müdür...
    hadi bakalım :D
    bir de; yalnızlık okulu var, erkek yazarlardan...
    kendisi de pek bi kalitelidir, ama pekte bi bunalımdır arkadaş...
    sustum. :D

  10. kıtlık bu ise bolluk nasıl olacak acaba, bir dolu varmış işte. ha gay blogları da var onları es geçme yada yaz ayrı bir kategoride.

  11. seme'nin yorumuyla cevap hakkı doğdu sayın kırca;

    "zamanım yok" demek, "blog yazmaya zamanım yok" demek değildir her zaman.

    "birden fazla kollektif bloga ayıracak zamanım yok" anlamına da gelebilir. etraflıca düşünmek lazım. ona bakarsanız Geçen Hafta diye bir blog açtık. o da uzatmaları oynuyor.

    soralım ki bilelim, arkadan konuşmayalım.

    bunlar seme'ye cevabendi.

    ukturk, bide ismael var malın gözünden. adından anlaşılacağı üzre erkek o da :)

  12. Ya evet, benim de dikkatimi çekti bu, evet.
    Ben de varım ama yeni sayılırım daha üç aylık bir blog yazarıyım :D

  13. göz önünde fazla durmuyorum :)

  14. @Dr Ceykıl aldım imzanı merhaba seni de biliyordum ben unutmuşum ama telafi edeceğiz inşallah amin:P:p

    @Hiç kimse haha:P içkim yok sigaram yok kumarım da yok benim de:P:p Bize hayırlı kısmetler çıkar galiba hah:P:p

    @Gidi fare olur mu ya 14 kişiyle hadi unttuklarımıza sizin saydıklarınıla 20 olsun ne kadar da az. Oy sa çok büyük potansiye biz erkeklerde haha:P:p

  15. @Ayroooo haha sen seviyorum sen başkalarına laf atma bana at:P:p hem ekmek getiririm ben heme yazarım herşeyi yaoarım sen yeter ki iste:D Laf atılacakların hepsi burda başka yok:P

    @Simi evet bak onları unutmuşum Gay bloglarını, kim vardı mesela Nakhar,gaykedi ben bunları biliyorum, onlarda es geçilmez tabi ki:P

    @Simsponge aldım listeye seni de erkek olarak:p İyi ki yazdın yorum tanımış olduk:D

    @Erdemir gözden uzak olmayın abi sonra gönülden de uzak oluyor unutuyoruz bazen herkes gibi selamlar:P

  16. Beni de unutmayın! wwww.rahatyazar.com -Blog aleminde 1 yılı geride bıraktım ama hala burada tanıtılmaya layık görülemedim:)))

  17. @Seme haha:P yorumun beni benden aldı ne kadar sürede okudum hatırlamıyorum ama çok uzundu:P:p Şimdi diyorsun ki yani fikir benden çıktı rectoa da kim arkadaş haha:P atayı kızıştıralım:P:p

    Yeni erkek blogcu ben göremiyorumda valla yok, nereye baksam bir kız blogu türüyor:P Olsun tabi onlar onlar olmadan olmaz hep böcek hep böcek olmaz ama bazen de bir çiçek bir böcek olsun istiyor insan:P Şöyle erkek muhabbeti yapalım falan hah:P

    Evet biz tanıtıyoruz sağol:P Rakip istemiyoruz tek rakibimiz Türk hava yolları:P:p hehe:D Seni blog aşk blogu gerçekten o açığı kapatıyorsun sen geri kalan erkekler zaten hep geyik yapıyor :P Ciddiyetsiz bir görünüm vermemek lazım her zaman:P:p

    Yaşasın erkek bloglarını dayanışması:P:p

    @Bi dost, valla gözümden kaçmış yoksa hayatta olmaz öyle şey, melankolik deliyi biliyordum ya burdan ona özürlerimi iletiyorum:P Diğer arkadaşları da aldım thanks:P:p

    @Rectoa cevabın çok sert olmuş:P:p Semenin cevabı ne olacak acaba altta mı kalacak yoksa haha:P İsmael biliyorum evet isminden erkek gibi geliyor ismael ismail gibi bir şey:P:p Sizin blog süper ya helal devam:P

  18. rectoadan da bana cevap hakı doğdu. abi ne demek uzatmayı oynuyo falan ya? aa her şey ortaya dökülüyo bu nası takım ruhudur. öff ukturk nası bi yazı yazdın ortalık karıştı düzen bozuldu yetiş ya Muhammed yetiş ya Ali :D

  19. @bidost

    ulen iyice friendfeed e çevirdik.

    diyorum ki geçen haftayla ilgilenen yok. o sebepten biçare kaldı ve uzatmaları oynuyor didim. yanlış mı didim hacım?

  20. Gay blogları da desteklenebilir mi lütfen :)
    http://istanbulqueens.blogspot.com

  21. Ehueh :D Kişisel erkek blogları bayağı az, şimdi takip ettiklerime baktım, bayağı az yani.

    bi de şey, blogyazarlari.ning.com var, türk blog yazarları, onun bir kadın blog yazarları versiyonu var, ama erkek blog yazarları bölümü yok. açılmalı bence :D üşenmeyen birisi varsa açsın :D

  22. Aaaa rahat yazar seni nasıl unuttum ya valla sen de bizdensin:P:p Ortada yoksun ki unutuyoruz bizde biraz göster kendini heh:P:p

    geçenhafta kapanıyor mu şimdi aaaaa:P:p

    Gay bloglarına yönelik yazı yazacağım talep çok bakıyorum da:P:p

  23. Altuğ ne demek efendim:P:p Blogger daha güzel wordpress soğuk bir yer geliyor bana hep:P Bloglar için çok thanks:P

  24. @rectoa; yaw müdür, sen de mi beni ciddiye alıyosun allansen... :P yapma nolur, ciddiye almayın artık beni...
    orda yazdıklarım gerçek düşüncelerim değil, tartışma ortamı olmasın diyerek gerçek düşüncelerimi sakladım :Pp yoksa senin hakkında neler düşünüyorum, neler düşünüyorum... aman yarab! :P
    @ukturk; böyle şeylerle rectoayla aramızı bozaman yalnız :P
    benim yorumum uzun zamandır yapılmayan bişeyi yapınca, abartmaca tadında hacım, anlayışla karşılana artık! :D
    bi yorum daha yazardım sayfalarca ama, hadi bu sefer kısa keseyim :Pp

  25. Ben de blogumun adresini vereyim o zaman :D
    üç aylık çömez blogger'ın adresi
    http://simsponge.blogspot.com
    beklerim :D

  26. bizim blog sayılmamış, çok gücüme gitti lan! bi dost olmasa adımızı anan yok. bizimki blog değil mi? ya da biz erkek değil miyiz?

  27. benbuyaznerdeydim.blogspot.com u da unutmamak lazım. aslan edward güzel yazar.

  28. depik valla unutuyorum be fazlasıyla bi dost da zaten BogMania'dan ha ben söylemişim ha o farketmez :P:p Geçte olsa telefi ettik sayılır:P

  29. Kıtlık mıtlık derken epeyde var lan erkek selam buradan hepsine beni bilmeyenlere falan:))

  30. Olacaksa böyle açılımlar olsun işte..

  31. bigün bizide yazarlar işallah :):)

  32. GODSYDROME u unutmayalım,erkek blogcuların en has adamı diyeblirim :)


Leave a Reply