22.10.09

Damat Ferit : Fire in the hole deleloyy

Yazan: Damat Ferit | 22.10.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Damat Ferit : Fire in the hole deleloyy

Hellooo everybody. I miss you. You burada çoğul siz yani huhe:)) Cevabınız I miss you too olacak burda. Bunun anlamı da ben de özledim ben de resmin var şu an elimde:D Ayrıca Clap your hands (el şapırdatmak) isteyen eller havayada yapabilir onun da ingilizcesini biliyorum su gibi ingilizcem var benim şarkı bile söyleyebiliyorum bak "can you feel the rhythm in my heart the beats going Düm Tek Tek" huhe:)) neydi haa hands up :))) Bunun sonunda bir de are you ready efekti vermek gerek yoksa makbul değildir. Zinhar haram yoksa. Bu sıralamada söylerseniz bunları 3 kere dua okur gibi ingilizcenize herkes hayran olacak, kızlar paspasınız olacak, garanti olsun isteyenler 3 gulfu bir elhamda okusun o zaman ya haci ayva ayva huhe:))


Hayat derslerle dolu bende beleş ingilizce dersi vermiş oldum size işte mızıldanmayın arkadaş. Sinir sahibi insanım ben huhe:)) Böyle kızdım mı kaşlar haliye çatılır o sevimli mi sevimli şeker mi şeker kahverengi mi siyah mı hala karar veremediğim gözlerim (güneşte kahverengi gibi sanki huhe) kısılır o an sanırsın ki bu çocuk Capon. Bence Çinlilere benziyorum kısılınca:) Halbuki kazın ayağı öyle değil perdeli kazın ayağının kornişi bile var:D sinirlenmişim anlar insan, duygusuz insan. Herkes senin gibi değil eller kadir kıymet bilmiyor anam :)))

Elin kızıyla annesi bir olur mu insanın hiç hıh seninki de laf yani. Annem istemezse, beğenmezse Adriana Lima olsa bakmam.! Beğenmedim diğer cebime koy. Ben bilmem annem bilir. Ben ne zaman büyüdüm anne. Anne benim koşmam gerek istemiyorum pilav yapmak. Anneme çok benziyorsun, evlenmeliyiz bu sene huhehe:))

Bu arada unutmadan kutumda mavi hissediyorum acun bey buradan dayımlara, teyzemlere, eniştemlere,halamlara, bizim kapıcı Ahmet abiye, güvenlikteki Fikret dayıya, tüm kuzenlerime kısaca beni seven herkese selam söylüyorum. Kahire Belediye başkanına da selamlarımı iletiyorum destekleri için ! huehe:)) Bak unuttuk yine hiç hatırlatmıyorsunuz arkadaş, Çelik'ten de özür diliyoruz burdan konu açılmışken:))

Dip Notcuk: Fire in the hole: 1.Bomba atıyorum 2.Counter replik kaçın lan atıyorum bak bomba geliyor hahha nasıl da öldürdüm falan fish (balık) mekan fıstık :))
Deleloy: Anlamsız sevinç çığlığı :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Haha nan iğreçsin:P ağlarsa anam gerisi yalan ağlar bunu unutmuşsun:P:p

  2. yoruldumm okurken.. çok aksiyonlu yazı olmuşş beybeee!!!
    yorr pörfekt for mi..
    benden sana düm tek tek.. ağardı bak saçlarım tek tek..
    öff sabah sabah nefret ettim kendimden..
    sabah şeriflerniz hayrola.. bu da soru gibi haa.. sabah şeriflerii aloooo size diorum .. hayrola??? gibisinden..
    atasözümüzün anlamını da kompozisyon şeklinde yazdığıma göre artık ben uyuyimmm..
    sevgilerimi yolluorum.. hiç geri yollamıosun.. küscem haaaa..
    nayyss çı miç çu..

  3. aero sevgilerimi yolluyorum ben de o zaman, karşılık alamam diye korkuyordum ben falan:))) ne zaman kısmetse o zaman huhe:))


Leave a Reply