29.9.09

okunası notlar by ali kaya | blog evet.

Yazan: bi dost | 29.9.09 | Kategori: , , , |
Yazı: okunası notlar by ali kaya | blog evet.

her zaman demişimdir, ben blogcunun matematikçi ve komik olanını severim. duymadıysanız sorun bende değil.

işte okunası notlar'ın yazarı ali kaya da böyle bir insan. insan hem matematikçi hem de komik olabilir mi hacı, sorarım size! neyse lan şimdi arkadaşım diye övdüm sanılır kesiyorum.

kesmiyorum blogu tanıtmam lazım.

ali kaya'dan başlayalım, friendfeed dediğimiz mekanın güllerinden kendisi zaten. çok sayıda seveni izleyeni mevcut. süresini bilmediğim bir uzun süredir ise eskibirsaat.com'da blog tutuyormuş. ama artık aramıza gelmiş, blogger'daymış. benim tanıtacağım blogu, blogger'daki zaten.

Okunası Notlar isimli blogda Ali, ordan, burdan ve şurdan, aklına esen her şeyden bahsediyor. yaşadıklarından, gördüklerimden, gözlemlediklerinden, arkadaşlarından, aşklarından falan her şeyden. her an her şey olabilir :P

ayrıca, kasıntı erkek bloglarına son! HIH :)) hem erkek blogu hem de eğlenceli. içi geçmiş bayık blogcu abilere de son ahaha :D

örnek verecek olursak ali'nin blogundan, ki veririz sorun değil yani biz güveniyoruz ürünümüze. (ürün? ali? kızma arkadaşım :S) mesela şu anki son yazısı... yani nedir? şudur. aşık olur gibi olmuş ama ne tatlı anlatmış dimi? evet öyle.

onun haricinde, şurda fatih terim üzerinden bir hayal kurmuş çok da iyi etmiş bence. zira ben pek bi güldüm.

ayrıca, şu yazıda bir pazarcı abinin matematiksel zekasına imrenmiş, bunu da bizimle paylaşmış..

bir de şurda kısa boylularla dalga geçenlere laflar hazırlamış.. ki son madde acayip zekicedir dikkat kesilelim lütfen :P

oğlum hepsi bi yana, adam "elinin körü"nün ne demek olduğunu çözmüş lan!

her şeye rağmen, tüm bu gördüklerine rağmen "ben ali kaya'yı okumıycam" diyorsan, sana söyliycek lafım yok. hadi selametle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. tmm tmm takir edecez Ali'nin bloğunu:)) EE reklam büyük yerden yapılmış :)

  2. çok içten, çok samimi ben bayıldım:)

  3. Ali'yi FF den biliyorum ama böyle bir blog tuttuğunda haberim yoktu benim çok güzel oldu bu:P Bi dost teşekkürler +rep:D

  4. debepe; eh heralde yani:)

    küfkedisi; evet evett:) öyledir o:)

    ukturk; helal olsun bana :D

  5. Ben de okuymuyordum ama kısa ve öz olmuş. çok da samimi.


Leave a Reply