28.9.09

İçi geçmiş bayık blogcu ablalar | kim bunlar ?

Yazı: İçi geçmiş bayık blogcu ablalar | kim bunlar ?

Son gidi kuzgun güdük fare ile ilgili yazdığım yazıda demiştim ki içi geçmiş bayık blogcu ablalar.! Bu lafım büyük olay yarattı. Gazeteler şok şok flaş flaş diye manşetler atmış ben görmedim ama menejerim söyledi:P Aslında zaten olay yaratsın diye yazmıştım onu hehe:P yok yok içimden gelendi o söz masum ve safça:D Mail yağmuruna tutuldum kim o bayık, içi geçmiş, son kullanma tarihi bitmiş, pörsümüş blogcu ablalar diye. Merak ediyorsunuz değil mi kim onlar diye:P Ben de çok merak ediyorum:D


Şimdi isim verirsek olmaz değil mi:P Onlarda ne kadar içi geçse de, milatlarını doldursalarda insan sonuçta haha:P Nasılda ezdim ama çok kötüyüm:D Şimdi içi geçmiş dediysem yaş algılanmasın, gençlik ruhunda olacak insanın:P Şimdi isim vermeyelim ama tahmin edersiniz vardır etrafınızda gördüğünüz içi geçiş blogcu ablalar:P AAA evet evet ukturk aynı o ya diyebilirsiniz bence yazıdan sonra:P

Nasıl anlarız içi geçmiş, bayık, sonra pörsümüş blogcu ablayı. Şöyle bir kendi etrafında dönse olur mu? Yok olmaz öyle. Ama bir ipucu yakalayabiliriz. Genelde güzel değillerdir zaten ama kendini güzel sanırlar:P Bulunmaz hint kumaşıdırlar tadından yenmezler falan ama yersen tabi haha. Yani hiç bayık blogcu ablayı görmedim ama öyle bayık yazıları yazan bir insan güzel olabilemez bence nayır nolamaz asla.! heh:D

Peki nasıl blog yazar bunlar. Şöyle yazarlar genelde yazılarının büyük bir çoğunluğu kadın erkek ilişkilerine yöneliktir. Ayy siz erkekler yok musunuz boyunuz devrilmeye emi sizin gibi:P Hep böyledir erkek kadın aşk meşk bayık işte ayyy, aşk böcüğü kıvamında gezerler bunlar, ama sorsan çok cool takılırlar vvu yeah:D yaş baş falanda dediğim gibi önemli değil burda ruhu bayık ablanın, ne yapsan nafile, bunlar genelde ev hanımı da olmaz birşeyden anlamazlar bence, dış kapını dış mandalı, yemekte yapsalar bir nane olmaz o yemekten.:P Sevgili desen yine olmaz, sürekli bir tripler falan eminim öyledirler:D Hiçkimseye bu kadar hakaret etmemiştim hayatımda lütfen 17 inç monitörünüzün önünden çocuklarınızı uzaklaştırınız. (Şiddet ve korku:P) hehe:D

Bu bayık blogcu ablalar böyle şeker kız blogcular gibi komik eğlenceli yazılarda yazarlar bazen ama gel gör beni beni aşk neyledi ama yok kocaman bir balon içi boş. Olmayınca olmuyor işte ne yapacaksınız aslında onlarıda öyle kabullenmek gerek. Yaradılış meselesi sonuçta. Yazık haha:P Herkes Güdük fare gibi neşeli, bi dost gibi geveze ve şeker, sonra hımm Üfürükten Prenses gibi tatlı, Ayrodinamik yar gibi çok komik, Missipipi gibi yetenekli olamıyor ne yazık ki.:P Hayat bu çok adaletsiz:D haha::P

Buradan bayık ablalara sesleniyorum. Bayık ablalara sesleniş konuşması (iki nokta üstüste) Hey ! sen! kendine gel sen kendine gel:P Böyle bir şarkı vardı haddini bil sen haddini haddini bil diye devam ediyordu aklıma geldi birden söylemeden edemedim:P:p Hıı evet siz içi geçmiş ablalar oturun düşünün ben ne yapıyorum diye, intihar etme hakkınız var tabi ama lütfen fazla kan sıçratmayın sağa sola, küresel ısınma diye bir şey var belki etkisi olur ona, yeterince zararınız var bünyelere bari ölürken rahat bırakın insanoğlunu:P:p

Bitti. Şimdi takip ettiğimiz bloglara bakıyoruz onlar kimlermiş öğreniyoruz. Çok zor değil her köşe başında bir tane var bunlardan. Ama eğlenceli, neşe dolu, komik, yardımsever, tatlı bloglarımızı ihmal etmeyilim onları yaşatalım koruyalım.

Yaşasın eğlencelii içi geçmemiş bloglar.! Kahrolsun çürük elmalar haha:P:p Mani yazdığımı söylemiş miydim daha önce:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Yazıdan çıkıyoki biz (ben bile diyemiyorum ne adar mütevaziyim yaa) güzel,neşeli,eğlenceli ve komiğiz. + ben mütevaziyim :))

  2. @Güdük fare, aynı ben, ben de çok mütevaziyim mesela bak ispatlayayım sana, güzel,neşeli, ve komiğim. + mütevaziyim:P:p

    Çok düşman kazandım galiba yazıyla, kendini bayık hisseden var mı ki acaba haha:P

  3. Ben bayık blogcu isimlerini biliyorum sizlere de vermek isterdim ama vermiyorum (diyerek ortalığı kızıştırsam mı aceppa) hahah :D

  4. haha:P aslında isimler elimizde ama vermiyoruz evet:P:p şantaj yapıp para sızdırmayı düşünüyorum ben de zaten:P şok isimler :D

  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  6. @Findulias yok benc sen değilsin dediğin gibi genel tanımlara uymuyorsun zaten. Biraz az yazmaya başladığından dolayı dedi sen bunu galiba Twitter a yazdıklarını bloguna yazsanda olur bence:P twit te bir blog saylır yani çin geçmemiş hala yaşıyorsun sen:P:p

  7. yazıyı okuduktan sonra da bi yorum yapmak gerekir tabi, evet ffdekini okumadan yyapmıştım sadece ismimi görmüştüm :P haklısın şekerim insan sıkılıyo bi de okurken. pff falan oluyorum ben bu nedir yani. izlediğim blogların çoooooğu da zaten eğlencelidir benim. hayat boş eğlen coş bence felsefe bu:P

  8. bi dost sana katılmamak elde değil hehe:P:p

  9. bayıkları savunma derneği dedi ki...

    Bayıklardan birinin bir ya da bir kaç yazısına fena takmışsın belli ki bu kadar saydığına göre gocundurmuş seni haha!

  10. evet öylelerine rastladım ama ben öylelerini takip etmem ki zaten..ee takip etmeyince de unutup gidiyorumm..bir daha rastlarsam bi yerde aaa ben bunu biliyorum okumuştum bi kere.. deyip okumadan geçiyorm..

  11. ben birkaç örnek verebilirdim ama vazgeçtim..
    Hiç haz etmiyorum bu tiplerden,daralıyorum bir süre sonra,adam buna tekmeyi vursa da kurtulsak falan diyorum..hayvanım galiba ama o raddeye gelyor iş,bugün bana böö dedi ertesi gün beni itti sonraki gün öptü,daralıyorum yaa hikayelerden.

    tatlı olma kısmına gelince,
    nasıl bakarsan öyle görürsün benim kriterim budur.
    tşk ederim öyle gördüğün için şekerim :) öptüm bu arada..

  12. @Kısaca Fd en iyisini yapıyorsun hiç okumamak daha iyi:P

    @Prenses, örnek vermeyelim sonra ukturk ve prenses benden bahsetti beni çekemdi derler haha:P

    Tatlılık konusuna gelince evet ben öyle görüyorum farklı gören varsa gözü bozuktur bence:P:p

  13. Adsız dedi ki...

    Erkek bloglarının neden fazla olmasını istediginizi anladım elinizden gelse kadın bloglarını bile kadın cinayetine maruz bırakırsınız bu erkek bloglarıda bu kadınlar işte şöyle böyle deyip hınç almak igrençlikten öteye geçmiş abazan erkeklerin bayık hatta igrenç bloglarından da bir yazı görmek isteriz ama erkekler biririni korur Bir erkegin suçlayıcı eli ve bakışı mutlaka bir kadını işaret ediyordur . Bin muhteşem güneş


Leave a Reply