29.9.09

Bazı Julietler Romeoları Siklemezler | Blog

Yazan: Ukturk | 29.9.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Bazı Julietler Romeoları Siklemezler | Blog

Merhaba. Son zamanlarda komik mi komik, neşe dolu, kıpır kıpır bloglarımız hakkında karaladık hep. Bugün ise daha değişik bir konsept olan bir blogtan bahsedeceğim:P Blog kişisel bir günlük yeni tanıştım ben de zaten bu blogla. Blogun ismi değişik ve bloggerımızın hissiyatı hakkında da bilgi veriyor bize. Bir isimden kişilik analizi de yaptım ya aştım artık ben:P

Blogun Adı: Bazı Julietler Romeoları Siklemezler

Tamamen kişisel bir blog. Bir Julietin blogundaki ismiyle Jana'nın hayatının küçük bir kesiti diyebiliriz. Jana gerçek ismimi bilmiyorum ama değildir galiba. Sıradan bir kişisel günlük gibi değil tabiki bugün yattım kalktım, eve gittim şöyle yaptım tarzı yok. Bence bir hikaye gibi Jana'nın yazdıkları. Sıkılmadan okunabilecek düzeyde kanımca:P Şahsen ben okudum hiç sıkılmadım :P Dedim ya olayları anlatış tarzı hoşuma gitti aslında. Hiç sert değil yumuşakta değil dozunda veriyor ayarı:P


Örnek verelim mesela süper yazmış Jana. Yazının başlığı "Bulanık, boktan bir sudur aşk insanın kendisini görmek için eğildiği".

"Sevimli sevimli bana bakıyordu. Suratını pek inceleyemesem de çantama koyup gezdirmek istiyeceğim cinsten bişeydi. Bi ara bana göz kırptı gibi geldi, "oyununa bak artık, bütün bunlar benim sana oynadıgım bi oyun, sanal okeydeki fotograf mı göz kırpacak sana?" dedi kafam. İnanamadım. Oysa aşık olmuştum. Onun fotograftaki kafasını tüm fotograflarıma montedip hayallerimi oluşturmuştum."

Bazen de şarkı sözlerinden anlatmak istediğini anlatıyor Jana son yayınladığı Tortu kio Sagopa'nın şakısıymış yeni öğrendim bu sayede. Google sağolsun:P Çokta güzel sözleri varmış onunda.Bknz:P

"Kırılsın. Odanda varsa aynalar kırılsın. Kıtlık ortasında kan çanaklarında sallanan bir parça etle gel ve valse kalkalım beraber. Bende kalmayan tek satır hüner kimlerin bileklerinde şimdi? Kan çeker. Bana haberler gönder, isterim ki olsun ilkel bir yolla lütfen. Çünkü telefonun sesinden + ahizesinden tek bir fayda göremedim.Abese iştigal ederse dahi dinlemicem, oksijen tüpüyle ciğere güç verip bir gün elbet oraya gelicem. Eskiden çekilmiş iki adet kasetle posta kutuna benden hediyeler, pazar sabahlarında dinle dinle dellen, o zaman evde kalmaz ayna cam."

Blogun headerı karşılıyor sizi bloga girince hemen ben beğendim güzel olmuş. Ayrıca gelenek haline getirdim bunu ben blogger profiline baktım ne yazıyor diye Jana'nın. "Bilirsin kaplumbagaların kacma sansı yok evden" yazıyor. Devamını da ben getireyim ben vitrindeki manken,büyü bozulurdu canlanırdım sen beni farketsen:P Kolera'nın bir şarkısında geçiyor bu sözler aynı zamanda:P

Yani çok sevdim ben bu blogu. Harbi bir kıza benziyor Jana yazdıklarından. Ben de severim böylesini. Sizinde beğeneceğinize eminim. Farklı bir tarzı var çünkü. Bu aralar farklı bir blog bulmak, altılı ganyan tutturmak kadar zor:P:p

Unutmadan, "Gidene yol verin, bu gece Wolverine"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. İsimden kişilik analizi ha! haha! hahaha!
    Aylarca konuştuğun insanı tanımak bile zordur tabi o kişinin zeka düzeyi ve sana vermek istediği bilgi ile orantılıdır. Basit insanlar basit çözülürler.

  2. sırf başlığı bile ben buradayım diyo :)

  3. blog ismi bir harika..

  4. StummScream dimişki...
    İsimden kişilik analizi ha! haha! hahaha!
    Aylarca konuştuğun insanı tanımak bile zordur tabi o kişinin zeka düzeyi ve sana vermek istediği bilgi ile orantılıdır. Basit insanlar basit çözülürler.

    29 Eylül 2009 Salı 21:25

    öncelikle bu sex hışıltılı namelerin yazarını tanımam etmem ama birşeyler dökmüş ortaya takdire şayanlıktır denebilir (yorumdur.. , bu yorumu görünce düşündümki zeki insan! bilgiyi vermeden önce kendisi kullanmayı seçer, belliki pek vermemişler sana muhtaç kalmışsın biraz, belkide zeka pulunu bi zarfa gömüp yolluyosundur bilemem ama olmadı, hoş değil..

  5. sepeti saldım aşağıya


Leave a Reply