11.9.09

Aşk-ı Memnu'da son bölümün kritik analizi :)

Yazan: Damat Ferit | 11.9.09 | Kategori: , , , , , , |
Yazı: Aşk-ı Memnu'da son bölümün kritik analizi :)

Merhaba ey blog ahalisi. Eğer hala sel götürmediyse sizi yazı yazdım okuyun bari son kez sonra sel götürünce zor bir daha huhe:)) Konumuz çok önemli ve popüler bi konu. Son bölümünü bende izledim lan evet yaptım bunu hiç pişman değilim arkadaş ama ben izledim diye galiba hiç öpüşme sahnesi falan koymadılar çok gücendim lan huhee:)) Diziyi oun için izlemedim canım yazı yazayım gözlemleyeyim diye şey ettim ben :))) Niiyse artıkın:))


Son bölümde de hep beraber elimizde çekirdek heyecanla acaba lan kim gördü bizim kumruları diye meraklandık.Çeşitli tahminlerde bulunup bu Bihter de az ırıspı değil ha diye söylendik, sonra da kız yok böylesini bulamadık diye hayıflandık. Hayat garip vapurlar falan:)) Diğer yandan senaristler sağ gösterip sol vurdu sadece kitabı okuyanlar tahmin etti kim olduğunu galiba yeme bizi şimdi bildim diye:)).Ben sürpriz ata oynadım şişko kız Nihal dedim ama tutmadı lan, anneme bak o kadar izliyorsun ama ben bildim diyemedim diyemedim :))) Peeder bey ise bence Matmazel dedi ama senaristlerin oyununa geldiğinin farkında değildi galiba iftrada çok yedi ondan yaşlılık işte:)))

Ahlaksız, oyun bozan, aşktan anlamayan Beşirmiş meğer o gören kedi:)) Oysa ne güzel aşklarını yaşıyorlardı Behlül ve Bihter. Hiç değer bilmiyorlar canım sanane arkadaş, bırak huhe:))) O değilde şimdi haftaya olacak bölümü de merak ettim ben yoksa ben de mi artık bir aşkı memnu izleyicisi oldum lan:))) huhe:)). Zaten anladım ben evde oturunca insan tvye sarıyor, internete sarıyor çok kötü :)) Erkek adamı bozan şeyler bunlar. Mesela geçen kendimi Derya Baykal izlerken yakaladım. Ne yapıyorsun lan diye azarladım kapattım hemen Seda Sayanı açtım huhehe:))) Razaman bitse de özümüze dönsek, aksak,eğlensek :))

Ayrıca bir de şu Bihter'in annesi Firdevs var. Anasına bak kızını al arkadaş. Anası neydi kızı ne olacak:)) Duyduğuma göre en yakın arkadaşının kocası ile birlikteymiş, ben elin yalancısıyım anam kimsenin günahını almak istemem ama huhehe:))) Kırmızı araba geliyordu falan hatırladın.:) Başka ne vardı dizi de hım hıı Adnan var bizim, yazık lan adam sen parasını ver arabasını ver oğlanın o da senin karını götürsün yok öyle bir olay. Yalnız bu Halit Ziya Uşaklıgil'de de ne hayal gücü varmış arkadaş, süper dolamış adam huhe:)))

Son olarak bu Nihal denen kız kilo almış değil mi almış almış gözümden kaçmaz. Çünkü en son bana geldiğinde ki o geçen sene oluyor bu kadar değildi. Ayrılık koymuştur tabi. Nerede Damat Ferit nerede bilmem ne huhee:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Nihal aslında kilolu değil ama garip bir duruşu var, sevmiyorum o kızı. Demek beşirmiş ha, bende akşam bir heyecan yok diye yatmıştım, görüyormusun sen?

  2. evet evet beşirmiş:) Son dakika golü attılar, beklenen şeyi en sonda verdiler:)))

  3. An itibari ile çok mutluyum, geçen hafta bir Aşk-ı Memmnu yazısı da blogumda ben yazmıştım adi arkadaşlarımın hepsi dalga geçmişti. Yalnız değilim, yalnız değilimmmmm ehe:)))))

  4. Küfkedisi dalga geçenleri bize gönder itina ile falaka servisi var blogumuzun bodrum katta :))) Ne güzel dizi canım aşk, meşk, ihtiras, aldatma, kin, nefret :))

  5. Damat Ferit;
    Geçen hafta daha eğlenceliydi ama sen esas şamatayı kaçırmışsın Damat:)Bu arada falaka servisi önerin her zaman aklımın bir köşesinde olacak:)))

  6. "ben elin yalancısıyım anam kimsenin günahını almak istemem ama huhehe:))"

    ahahaha çok manyaksın olum :D

  7. bi dost hehah:))) sen de öylesin bi dostcum tşkler :)))

  8. Sen de mi izlemeye başladın nan bu diziyi puuu:P:p Seni de kaybettik ne biçim dünya bu böyle delikanlı kalmadı şöyle adam akıllı :P:p


Leave a Reply