28.8.09

zengin p.çi oktay, concon burak, mülayim ayşe ve diğerleri

Yazan: bi dost | 28.8.09 | Kategori: , , |
Yazı: zengin p.çi oktay, concon burak, mülayim ayşe ve diğerleri

bazı isimlerin bende hayal ettirdiği tipler, ve bazı tiplerin bende çağrıştırdığı isimler vardır. hani mesela biriyle tanışırsın, adını söyler, sen de o ismin o kişiye cukkk diye oturduğunu düşünürsün ya, işte öyle bir şey. onu yazacağım ben şimdi.

meselaaa, Burak. Burak biraz concon. spor giyinir. şiveli konuşmaz, hatta biraz yuvarlar kelimeleri. eyvallah demez, "eyowaaala" der. saçları çok kısa değildir, fön çekebilir saçlarına. ama çok uzun da olmaz. aypot düşmez kulağından. arabası vardır. (Hakan da böyledir)

Ceren ise Burak'ın kız versiyonu. gibi gibi yani.. değil belki de:P neyse dur anlatayım. çıtkırıldımdır bu Ceren. sesi ince, cırlayarak konuşur. kikiki diye güler. saçları uzundur, hep bi bakımlılık hali mevcuttur. o saçlar ya fönlü ya da maşalı, mutlaka bişeylidir.

Oktay. kendinden önce namı yürür zaten Oktay'ın. zengin p.çi Oktay. özel üniversite-işletme mezunudur. ya da hala öğrencisi, çünkü dersleri pek takmaz, uzaya uzaya bi hal olmuştur o okul. babasının işlerini yürütür. yurtdışına gidip gelmiştir mutlaka. saçları kısadır, işadamıdır zira. takım elbise giyer ama farklılaştırır biraz. siyah saçlıdır :P mutlaka güneş gözlüğü kullanır. o da siyahtır.

Gül. Gül ismi çok kro gelir bana. Gül diyince kafamda canlanan kız modeli, fakir bi aile kızı bi defa. ortaokul mezunu ya da en iyi ihtimalle lise. kaşları kalın, inceyse de dağınık. saçları upuzun, ve fakat bakımsız. makyajdan anladığı, mavi far ve pembe ruj. belki bir de allık. düğüne gidince süslenir, süslenmesen daha iyi dedirtir. bu versiyon için Sultan ismi de geliyor aklıma.

Ser- ile başlayan isimler var bir de. Serhat, Sertaç, Serkan, Sertan, ama asla Serdar değil:) bu isimdeki insanlar da moderndir, batılıdır. temiz yüzlüdür, esmer değildir. yakışıklıdır.

Ayşe. hanım efendi bi kızcağızdır. ilim tahsil etmiş olabilir de, olmayabilir de. evden okula, okuldan eve. ya da evden işe, işten eve. ya da evden kaynanaya, kaynanadan eve gibi bi yaşantı mevcuttur. Fatma da ona benzer, ama Fatma biraz daha serttir sanki. Ayşe çok mülayim.

Ayşe'nin erkek hali ise Ahmet ve Ali'dir. çok mülayimdirler çok. çook :D

Hasan biraz köylü olabilir. şiveli konuşur. çok sempatiktir ama. ismi de karizmatiktir bu arada. selam burdan tüm Hasan'lara:P

tüm Hasan'lar diyince, sanki yarım da oluyomuş gibi.. neyse neyse saçmalamıyım ben. bu kadar yeter. hadi görüşürüz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ceren ve hasan kuzenlerim geldi aklıma da helal be sana yılın bi dostu:)

  2. Hic de sacmalamamissin bence :) ne seker yazi olmus...
    Ben o biriyle tanisinca cukk diye isim oturtma isini bi adim ileri tasiyip, omur billah gercek adini unutup yakistirdigim adi hatirlayanlardanim bi de..Rezalet :)

  3. ayşeler canı gönülden katılıyorum. benim arkadaşım ayşe de öyle. kızım gel şuraya gidelim yok gelemem işten geç çıkıcam der. olsun çıkınca gideriz olmaz der zira 21:00 de evde olması gerekir yoksa annesi saatini geçirince balkabağına çeviriyor onu:D

  4. Ceren var ya çok doğru :D Sesi,saçları falan bravaaa diyorum bitanem dostum ablacım :DD :P

  5. Bütün Ayça'lar kaşar gibi gelir bana xDxD

    Bütün Damla'ların da tikky olabilitesi var bence xDxD

    kıhkıh çok eğlenceli bi yazı olmuş :)

  6. dbp; sana da helal be asrın debepesi, yürü bee :PP

    eliza; teşekkür ederim:)) sen abartmışsın, ama öyleleri var hakkaten ben de rastladm:D

    küfkedisi; isimler kişilerde tecelli ediyor sanırım:)) çoğu öyle ya..

    angelica'm; ahaha var mı senin de öyle bi cerenin:)) aman iyi bak ona gönlünü kırma sakın aman diyim:Pp

    wmina; ayçalara cevap hakkı doğurma şimdi ama :D damlalar tikky olabilir evet, evet evet bu doğru:D

  7. :D süüperler bunlar yaa, ben de isimlere acaip takılırım, bu takıntı yalnız bende war sanıyordm :)))

  8. ahahahaha ceren ve burak tespiti super :)))

    ama benim Serkan'im hem esmer hem yakIsIkLi eheuhuehee :)

    super yazi olmus :)

  9. hayal meyal; geçen netten bi arkadaşın adını tahmin etmemle başladı herşey:)) sende tam burak tipi var dedim çocuğa :D (burak değildi:P) ordan geldi aklımıza.

    zulapha lakaplı iku; çok teşekkür ederim beğendiğin + söylediğin için:) 5 parmağın 5'i bile bir olmuyo yaw bazı serkanlar da esmer olabilir :Pp

  10. Adsız dedi ki...

    Herkese laf edecektin ; burak'a etmicektin işte :D çok kral adamlar yaw niye öyle yapıyosunuz ki şimdi :D

  11. adsız kisvesindeki burak:)) sözüm meclisten dışarı ya:P


Leave a Reply