20.8.09

YediTepe İstanbul | çok güzel dizi ilk defa izledim

Yazan: Damat Ferit | 20.8.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: YediTepe İstanbul | çok güzel dizi ilk defa izledim

Bugün sabah kalktım saat 10 gibiydi. Baktım kahvaltı hazır bir iki lokma birşeyler yedim, kahvaltıyı sevmiyorum pek:) Sonra odama gittim hoop uzandım kanepeye açtım tvyi öyle salak salak donlanıyorum bir yandan da telefonla konuşuyorum, saçma sapan bir dolu program var ben de şuursuzca zap yapmaya başladım.

Kendimi kaybetmiştim bir kere. Tüm listeyi gezdim listenin sonunda yer alan TRT 3 gündüzleri TRT gap kisvesi altına giriyorlar:) burda eskiden yayınlanmış bir dizi vardı çok hoşuma gitti. Hiç izlemedim sadece Kurtlar vadisi izleyen bir insan evladı olmamdan kaynaklanıyor bu duru belki de:)))


Dizinin adı Yedi Tepe İstanbul. Dizinin kadrosu şimdiki dizilerde olsa heralde yer yerinden oynar hiç mi bilinmedik isim olmaz arkadaş. Zuhal Olcay, Oktay Kaynarca, Emre Kınay, Özgü Namal, Uğur Polat, Itır Esen ve daha birsürü ünlü oyuncu.

Şimdi araştırdım da 2001 yılında yayınlanmış dizi galiba. İşin ilginç yanı hiçte duymadım ben böyle bir dizi. Her sabah saat 10:30 gibi TRT gaptayım artık. Çok sevdim lan. Kaliteli bir dizi harbiden. Olmazsa internette vardır ordan izleyeceğim hep yabancı dizi olmaz ya:)

TRT bir daha başlatsın bu diziyi tutmazsa adam değilim :) Benim gibi dizi izlemez gıcık bir adamı bile tv başına bağlatabilir:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Hatırlattığın iyi olduuu haberim yoktu hiç tekrar izleyebilirim inşallah çok geç kalmamışımdır ya kaçıncı bölümde aceba ?

  2. Kçıncı bölümde bilmiyorum ama bu bölümde berber dükkanını alt üst ediyorlardı:) ama dizi sitelerinde var galiba bölümleri, ama her sabah izlemeyi düşünüyorum bakalım:))

  3. Efsanedir bu dizi yahu (: Geç tanışman kötü olmuş, lise yıllarımda kaçırmadan izlemiştim.

  4. Dardy evet geç oldu ama 7 sene önce ben bende değildim gençlik hızlı zamanlar:))) ama geç olsun güç olmasın bu ara iyi oldu bu dizi çok beğendim:)

  5. cık cık cık.. yeni mi izledin hıh..

  6. ben bile izledim nan:P:p

  7. aa candır bu dizi can bir tanedir..
    baştan sona bıkmadan izlenebilen bence tek dizidir... zira cümle cümle hayattır...


Leave a Reply