14.8.09

Nefes Filmi | filmden mükemmel bir sahne

Yazan: Damat Ferit | 14.8.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Nefes Filmi | filmden mükemmel bir sahne

Böyle bir film olduğunan haberim yoktu sağolsun bir arkadaş gösterdi az önce. Filmimizin adı Nefes. Filmimizin konusu ise ”, Güneydoğu’da Irak sınırına yakın bir ilçedeki komando tugayında bulunan ve Karabal Tepesi’ndeki röle istasyonunu korumakla görevlendirilen bir yüzbaşı komutasındaki 40 askerin hikayesi.


Tam benim sevdiğim filmin türünden. 16 Ekim veya 29 Ekim'de vizyona girecekmiş. Kaçmaz herkes izlesin. Filmin nasıl olduğu hakkında pek bir fikrim yok ama umarım beklediğim gibi güzel bir film olur dolandırmadan anlatırlar olayları.

Bir de video buldum film ile alakalı 4-5 dakikalık filmden bir sahne. Çok hoşuma gitti. Dağda içtimadan bir sahne. Komutan uyuyan bir asker üzerinden anlatıyor. İzleyin derim. 45 saniyelik kahraman sözü ne kadar da güzel.

Başbakan askerlik yan yatma yeri değildir demişti ya onun gibi düşünenler de izleyebilir ayrıca tüm kekolarda izlesin



"Buz gibi sulardan geçtiler, tepelere tırmanıp, yamaçlardan indiler…
Güneşte kavruldular, iki gün iki gece..
Ellerinde tüfekleri… Sırtlarında evleri… yüreklerinde sevdikleriyle… "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Yaklaşık 1 ya da 1 buçuk senedir bekliyorum bu filmin vizyona girmesini ama sürekli ertelendi. Şubatta girecekti ertelendi, umarım artık Ekim'de vizyona girer de hasret sona erer. Fragmanlarından çok etkilenmiştim.

    "Sen ölürsen herkes ölür!"

  2. Dardy galiba kesin tarihmiş 29 ekim. Merakla bekliyoruz herkes izlesin bence böyle filmleri ilerk daha iyi yapımlar için

  3. askerliğimi ığdır'da sınır karakolunda yaptım. izledikçe askerlik günlerime geri döndüm. bu sıcakta o soğuğu tekrar hissettim diyebilirim. tam olarak böyle olmasa da buna benzer şekilde bizlerle de konuştular. tabi bizim orada tehlike daha azdı. güzel bir filme benziyor. mutlaka izliyeceğim.

  4. uyursan ölürsün! vay anasını. izlemek lazım.

  5. bende görmüştüm fragmanını yhaa. çok merak ediyorum cidden. bi de şimdi benim kardeşim askerdeya hani (hepinizin bunu bildiğini varsaydım. nedense) o bakımdan biraz daha ilgiliyim bu tip filmlerle felan.

  6. şehit yıkanmaz, temizlenmez.olduğu gibi verilir toprağa.

    dört gözle bekliyoruz.

  7. Adsız dedi ki...

    Film bazılarını yine rahatsız edecek sanırım.Hele 21 gün askerliğ çok önemliymiş gibi her gününü haber yapan bir grup medyayı ama rahatsız olsunlar.

  8. Adsız dedi ki...

    arkadaşlar filmin gösterim tarihi 16 ekim 2009 Cuma günü vizyona girecektir


Leave a Reply