6.8.09

ne yani, ben burada deliremez miyim???

Yazı: ne yani, ben burada deliremez miyim???

siz öyle sanın! benim adım bidost ise eğer, ki öyle, ben blogmania falan dinlemem! her yerde delirebilirim!

bi defa arkadaşlar, şimdi şöyle bi durum var. nasıl bi durum? acıtasyon durumu. şunu kabullenmeliyiz ki, ACITASYON DİYE BİR ŞEY YOKTUR ULAN! ajite etmekle rileyşınşip durumu olan ajitasyon'u anlamıyor bazılarımız, sağır duymaz uydurur misali kendilerine göre uyduruyorlar! ohh yavrum takıl kafana göre, Türkçe esnek Türkçe lastik diyorlar ya, sen de ordan faydalan! acıtasyon ne be? acındırmak mı demek istiyorsun? acındırmakla ajitasyonu toplayıp ikiye mi böldün? hayır bilmiyorsan kullanma, bilmediğin lafla artistlik yapılmaz ki.. insanı sinirlendiriyorsunuz haa...

bir de sofistike var mesela. karmaşık falan demekmiş bu güzel kelime. ama bunu ne anlamda kullanıyorlar?? ne sen sor ne ben söyleyeyim! joker olarak kullanılıyor bu kelime, var mı böyle bir olay? "çok sofistike bir mekan" deniyor. çok karmaşık bir mekan diye söylenebilir zaten, deme, orada klas demek istiyor avanak arkadaşımız.. ya da farklı.. ya da ne bileyim, ama karmaşık değil! kullanmayın bilmediğiniz şeyleri BEE!

hele bir de tasvip etmek var ki, abovv evlere şenlik.. o kadar çeşitli şekillerde anası bellendi ki bu kelimecağızın, acırsın haline bir bilsen.. millet buna tasnif mi demedi.. tasvif mi demedi.. tasfif mi demedi.. OY OY OYY! kabul, ilk kullanılmaya başlandığında ben de tam anlayamıyordum, ama tutup da emin olmadığım kelimeyi de kullanma KROluğunu yapmadım yahu.. herkesin interneti var artık, aç bir tdk'yı, bir imla kılavuzunu, bir bak ne olacak yani..

sonra bidost delirdi oluyor!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. he he iyi geldi sabah sabah :)

  2. seyahat ve tatil; bunu mu istiyordunuz, ben hep yaparım kuzum:)

    firit; kork benden demiştim teee ilk geldiğimde (H)

  3. süperrr bir yazııııı eline sağlık canım.bütün blogmania ailesine merhabaaa:D

  4. canımmm istediğin yerde delirebilirisn.biz senin her ahlini seviozz:D

  5. bakale niye kızıon ki? yazık ama onlara hem bilmemek ayıp değil ki öğrenirler ne olmuş. bence onlara kızma tamam mı? ( acıtasyon olarak kullanıyordum bende bu arada ondan bööle bi koruma kollama şeysine büründüm ehuu ehu)

    ajitasyonlu günler diliyorum efenim...

    (bu seferde kelime yazımı doqru kullanım yeri yanlış oldu gibi ama du bakalım hayırlısı)


Leave a Reply