25.8.09

İnsan Bünyesi | Blog Blog

Yazan: Damat Ferit | 25.8.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: İnsan Bünyesi | Blog Blog

Blog blog blog. Bitmek bilmiyor bu bloglar. Her gün biri daha açılıyor içlerine birşeyler yazılıyor. Bazıları uzun ömürlü oluyor bazıları çabucak kapanıyor.:) Bunların içinden yine bir tane buldum:) Ben de tanıtayım bir blog. Pek az tanıtıyorum ama öz yapıyorum arkadaş:))

İnsan Bünyesi

İnsan bünyesinin ismi biraz unisex yani blogunun ismi erkek falan sanmayın bildiğin kız:)) Ben erkeğim derse de inanmayın:)) İnsan bünyesi kişisel mi kişisel bir blog yazıp çiziyor ara ara. Bazen sosyal şeyler de yapıyor. Son yazısıda bunlardan biri. Çok yardımsever çok kadirşinas bir blogcu kızımız bünye:))

Bünye'nin blogger profiline baktım da benzerliklerimiz var aslında. Şöyle demiş:)) Ne güzel de demiş canım canım:)))

Kafasına esince sokaklara kendini salıp kulağında mp3 son ses insanları umursamadan gezmekten zevk alan bir bünye işte...rock&metal müzik tutkunu..ayrıyeten de bunalım saatlerinde düş sokağı sakinleryle içli dışlı..nüfus cüzdanının doğum yeri ibaresinde İstanbuL yerine Fatih yazmasından derin bi haz duyar ama nedenini kendi bile bilmez ki.
.
Bende de Fatih yazıyor bünye 86 doğumluyum sen de mi yoksa biz kardeşmiyiz. Çapa çocuğu musun sen de.:))) Tam hemşerim benim yaa:))

Hemşerimin blogunu ziyaret etmenizi istirham ediyorum yoksa bozuşuruz :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. utandım nedense=))) ben de 87 Fatih ferit =)) aralık dersen de düşer bayılırım demedi deme :D bu arada çok saol reklam parasını hesabına yatırırım :p :D

  2. canım o beniiim, deli bünyem:)) geyikgillerin soyunu tüketir o derece manyak:) seçim güzel de damat, çok kısa kesmişsin yakıştıramadım cıx cıx:P

  3. @bi dost ehi :p deli geyik tabi bunlar güzel tabirler gururum okşandı inceden :D parayı denkleştiremedim bi dost ondan kısa oldu reklam :p :D

  4. Backgrounduna bayıldım bilhassa :)

  5. 8Mart 86 benim Lale:)) reklam parasını aldım yedim de geldim hemen:))

  6. @theturk saol diyim ben aradan atlayıp :p :D

    @damat o kadar param vardı az idare etti kusura bakma:D 2 aralık 1987 hediye isterim :p :D


Leave a Reply