25.8.09

İnternet çöktü Facebook açılmıyor | uçan internet TTNET .!

Yazan: Damat Ferit | 25.8.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: İnternet çöktü Facebook açılmıyor | uçan internet TTNET .!

Ben bu yazıyı yazarken siz hala nete giremiyor olabilirsiniz. Yurtdışı kaynaklı çoğu siteye erişim yapılamıyor. Mesela Facebook,wordpress,twitter ve daha bir çoğu:.))

Ttnet'in size özel servisi işte. O kadar para verip layık gördüğü hizmet. :) Panik panik panik. Bu yazıyı tarihe not düşsün diye yazdım başka bir amacım yok:)

Facebook'a vugdu yaptım aslında facebook açılmamaı çok hayırlı ama şimdi çok merak ediyorum facebook gençliği nasıl bir ruh halinde lan:))) Allah sabır versin huhe:)))

Telekom senin taa........! Boşlukları istediğiniz gibi doldurabilirsiniz.

****SAAT 02.10 CİVARI DÜZELDİ FACEBOOK VE GERİ KALANLARI AÇILIYOR TAMAMEN.AMA KÜFÜRE DEVAM:))****

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ah iki saattir etmediğim küfür kalmadı arızayı arıorm açan yok saatlerdir telefonda bekliorm. daha iki gün önce telefon açıp bide 8 mps ye geçin işte fark ödemiceksiniz bıdı bıdı yapmasını biliolar deli oldum. sdc bloggera ve google arama sayfasına girebiliorm off:/

  2. sa 02:16 ama hala açılmadı. :'(

  3. Ben de açılıyor bir daha deneyin resetleyin modemi olmazsa:)

  4. evet evet yorumu attıktan sonra geri geldi net. ama deli ettiler yani. nasıl bi telekomünikasyon deviymiş peh!

  5. :)) hayırlı olsun huhe:)) TTNET UÇAN İNTERNET:)))

  6. Göçen İnternet TTNET yeni slogan olarak bunu öneriyorum :D

  7. cemocan göçen daha iyiymiş uçandan:))) huhe:)) göçen internet ttnet:D


Leave a Reply