1.8.09

Çerkez düğünleri de pek bir güzel oluyormuş

Yazan: Damat Ferit | 1.8.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Çerkez düğünleri de pek bir güzel oluyormuş

Yine sıcak bir günden merhaba ben güzide, pek sevimli ,sempatik blogcunuz Damat Ferit:)) 3G zımbırtısı ile hayata bağlanacaktım ama sonra faturanın oramıza buramıza kaçmasından korktum vazgeçtim:))) Bildiğin Adsl Modem ile bağlanıyorum çok sıradan lan:)) Bir yenilik yapayım dedim hayatımda o da olmadı zaten:)) Ben de kendimi Heidi dinlemeye verdim. aLalallaii:)))

Heidi demişken bugün bizim sitenin bahçesinde böyle bir takım insanlar dans ediyordu. Ne oluyor lan ne yapıyorsunuz dememe kalmadı, orda güvenlik aman Damat abi Çerkez bunlar oynarlar dedi böyle:))) Ben de bir durum var sanmştım. Zaten pekte güzel oynuyorlardı. Çok beğendim.

Böyle kızlı erkekli gençlerden oluşan bir topluluk halka olşuşturmuş bir kız bir erkek şeklinde sırayla dans ediyorlar. Halkadakiler de ellerini çırpıyor. Tabi çalgıız olmaz. Gözlerim darbuka falan aradı ama yok bir akardeon vardı sadece. Çok güzeldi vallahi. Çerkezlerin düğünü böyle oluyormuş.


Düğünü orda yapmadılar tabi. Ön gösteri gibi galiba düğün yerine gitmeden önce. Bir havalarını attılar yani:)) Kır düğünü olacakmış güvenlikçinin dediğine göre. İnsanın çerkez kızı alası geliyor bu güzel dansı görünce. Hep çiftetelli olmaz ki arkadaş zaten. Böyle çeşitli olması lazım:))

Ayrıca çokta asil duruyordu çok çok beğendim. Daha önce görmedin mi Damat Çerkez düğünü derseniz görmedim, nerden göreyim yahu:))) Duymuştum aslında güzel oluyor diye ama ilk defa tanık oldum youtube dan falan aradım baktım gayet hoş. Aslında kafkasya ya özgü galiba bu danslar farklıklık gösteriyor belki ama birbirlerine çok benziyor:)))

Var mı aranıza hiç çerkez:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 14 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. çerkez değilim ama çerkezlerin çok ağır düğün adetleri olduğunu duymuştum..bu anlattıklarına benzemiyordu pek :)

  2. valla ben sadece danslarını gördüm delininbiri çokta güzeldi huhe:))) Bardağın dolu tarafını görüdm yani sadece:D

  3. ben de görmedim hiç düğünlerini. kızları acayip ev kadını oluyormuş, bilmedikleri yokmuş çok güzel yemek yaparlarmış öyle duydum. ama bi de çerkez arkadaşımdan, çerkezlerin çerkezler dışında kimseye kız vermediklerini duydum. fakat büyük düşünür babam da der ki, onlarda parayı bastırana kız verilir öyleler onlar garipler. bilmem artık hala çerkez kızı alasın var mı :D

  4. bi dost şimdi düşüdüm de geçici bir hevesmiş bende ki:))) huhehe:D

  5. ay bu arada unuttum söylemeyi, heidi olayına koptum :D

  6. O kadar şirnilik yaptım:)) bir heidiyi görmüşün :)))

  7. Damat yavriummm çerkezlerden kız almak zor diyorlar şansına küs, ben sana ecnebi alacağım:P:p

  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  9. merhabaa:))))

  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  11. Maervidila tarayıcını değiştir:)) IE 6 kullanıyosun galiba, ya onun sürümünü yükselt ya da Firefox indir daha hızlı daha güvenli o yeee:)))

  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  13. Adsız dedi ki...

    ne demek parayı bastırana kız verilir, saçmalamayın.

  14. çok güzeldir Çerkez düğünleri. Abhazlarınki de öyle... saf kan Abhaz kızıyım, oradan biliyorum:)
    ve o danslar... öyle dans edebilen insanın kuvvetinden korkman lazım. nasıl bir efor sarfediliyor anlatamam:)


Leave a Reply